NEO.bet: informatie & ervaringen
Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!
Bonus rondgespeeld kon niet withdrawen.Systeem gaf aan 'iban not valid' terwijl het een doodnormale nederlandse rekening is.
Aangegeven met mail.Kreeg een mail terug dat het wel kan duren en er mee bezig zijn... omdat ze net pas op de Nederlandse markt zitten....
Bonus rondgespeeld kon niet withdrawen.Systeem gaf aan 'iban not valid' terwijl het een doodnormale nederlandse rekening is.
Aangegeven met mail.Kreeg een mail terug dat het wel kan duren en er mee bezig zijn... omdat ze net pas op de Nederlandse markt zitten....
Ik had exact het zelfde. Bonus rond gespeeld maar iban not valid. In de chat werd er gezegd dat ze net pas Nederlanders toelaten en dat ze het morgen proberen te regelen dat ik als nog morgen kan uitbetalen. Heel apart maar nu hopen dat die het morgen regelen
^ Dat NEO.bet pas sinds kort Nederlandse spelers toelaat, is correct. Het lijkt me dan ook een plausible reden voor wat opstartproblemen/kinderziektes. De kans dat dit in het weekend verholpen wordt, is echter klein. M.a.w. even geduld.
We vragen morgen in ieder geval wel even om tekst en uitleg.
^ Dat NEO.bet pas sinds kort Nederlandse spelers toelaat, is correct. Het lijkt me dan ook een plausible reden voor wat opstartproblemen/kinderziektes. De kans dat dit in het weekend verholpen wordt, is echter klein. M.a.w. even geduld.
We vragen morgen in ieder geval wel even om tekst en uitleg.
Het is wel vreemd dat een bookmaker Nederlanders accepteert om te registreren zonder dat ze geregeld hebben dat we eventueel kunnen uitbetalen. Mag dat wel? Ik gaf ze nog een alternatief door mijn opvraging naar neteller te doen maar dat mocht volgens hun policy niet maar Nederlanders laten meedoen zonder dat je de uitbetaal functie hebt geactiveerd mag wel? Goede bookie maar dit is heel naar. Ik ben benieuwd met wat ze morgdn weer zullen komen. Ik ben bang dat ze bewust tijd gaan rekken zodat je je gewonnen geld door ongeduld gaat verliezen!
Inderdaad.Wel accepteren en account valideren, maar niet kunnen uitbetalen.
Storten is echter geen probleem :-)
^ Zover bekend zijn er louter problemen met één uitbetalingsmethode - helaas wel de methode die veel Nederlanders gebruiken. Verder is het vrij gebruikelijk (lees: verplicht) dat er strikte regels aan uitbetalingen worden gehangen.
Ik snap dat wachten vervelend is, maar het advies voor nu is toch: wacht het rustig af. Geduld is een schone zaak.
^ Zover bekend zijn er louter problemen met één uitbetalingsmethode - helaas wel de methode die veel Nederlanders gebruiken. Verder is het vrij gebruikelijk (lees: verplicht) dat er strikte regels aan uitbetalingen worden gehangen.
Ik snap dat wachten vervelend is, maar het advies voor nu is toch: wacht het rustig af. Geduld is een schone zaak.
Bedankt voor de info vw support.
^ Update mbt uitbetalingen: het probleem lijkt te liggen tussen de payment provider (het bedrijf dat de in- en uitgaande betalingen verwerkt) en de bookmaker. Zodra er meer nieuws is, laten we het direct even weten. Er wordt in ieder geval hard aan gewerkt.
Als ik dit had geweten had ik er nooit en te nimmer geld gestort.
Hoe kan je nou mensen accepteren als een withdrawal functie het niet doet.
In ieder geval heel erg bedankt voor het updaten.
Zoals zo vaak weer niet voor de Witloof-belgen..echt wij Leven in BELGUIMSTAN.
Lol