NEO.bet: informatie & ervaringen
Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!
Ik heb al een account bij NEO.bet. De bonus is zeker mooi, waardoor ik een account heb aangemaakt. Het aantal aangeboden wedstrijden is imo goed, alleen kunnen er inderdaad wel wat meer weddenschappen per wedstrijden worden geboden.
Al met al geen slechte bookmaker wat mij betreft.
Ook account aangemaakt. Ziet er goed uit. Bonus ook 100% tot 150 Euro en dan 100 dagen om rond te spelen op minimaal 1.5
Komt uit Duitsland, dus lijkt me prima betrouwbaar.
Ook account aangemaakt. Ziet er goed uit. Bonus ook 100% tot 150 Euro en dan 100 dagen om rond te spelen op minimaal 1.5
Omdat hij uit Duitsland komt? Laat me opa het niet horen ;)
Ontopic: ik maak ook een account aan. Give it a shot.
Wel heel onoverzichtelijk en warrige site als je bv betway enzo gewend bent. Lijkt wel een drukke speeltuin.
Wel heel onoverzichtelijk en warrige site als je bv betway enzo gewend bent. Lijkt wel een drukke speeltuin.
Ja kan me voorstellen dat het even duizelt als je deze opmaak niet gewend bent. Wij zien eigenlijk altijd bookmakers waarbij je één wedstrijd op je scherm hebt, dit is net als andere Duitse bookmakers als Tipico een enorme lijst cijfertjes ;)
Mijn ervaring met deze bookmaker was in ieder geval goed, let wel op dat je maar één van de twee bonussen kan kiezen!
hoe vaak moet je het rondspelen?
hoe vaak moet je het rondspelen?
Ik dacht vijf keer.
Iemand ervaring met geld uitbetalen hier? Duurt het lang voor ze de documenten goedkeuren en dan het geld uitbetalen?
Ik heb vanochtend een account aangemaakt met de 200 bonus en alles werd goed gekeurd binnen 15 minuten, super snel dus !
Nu alleen nog mn bonus vrijspelen :)