Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

NEO.bet: informatie & ervaringen

Ik zag dat Voetbalwedden deze bookmaker promoot en de bonus is zeer interessant alleen vind ik persoonlijk dat ze weinig kwa weddenschappen aanbieden. Iemand al geregistreerd? Deel jullie ervaringen!

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagtotomaster in 3-10-2018 17:21 Bookmakers
in 3-10-2018 17:21 Bookmakers
45 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Ik heb al een account bij NEO.bet. De bonus is zeker mooi, waardoor ik een account heb aangemaakt. Het aantal aangeboden wedstrijden is imo goed, alleen kunnen er inderdaad wel wat meer weddenschappen per wedstrijden worden geboden.

Al met al geen slechte bookmaker wat mij betreft.

Bericht gewijzigd door Support op zo 7 okt. 2018, 11:09
3 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ook account aangemaakt. Ziet er goed uit. Bonus ook 100% tot 150 Euro en dan 100 dagen om rond te spelen op minimaal 1.5

Komt uit Duitsland, dus lijkt me prima betrouwbaar.

1 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op vr. 5 okt. 2018, 10:21 schreef caantjes:

Ook account aangemaakt. Ziet er goed uit. Bonus ook 100% tot 150 Euro en dan 100 dagen om rond te spelen op minimaal 1.5

Omdat hij uit Duitsland komt? Laat me opa het niet horen ;)

Ontopic: ik maak ook een account aan. Give it a shot.

2 Vind ik leuk's
Vijftien is acht, acht is vier, vier is altijd vier. Tweeëndertig is twaalf, twaalf is vijf, vijf is vier, vier is altijd vier.

Wel heel onoverzichtelijk en warrige site als je bv betway enzo gewend bent. Lijkt wel een drukke speeltuin.

1 Vind ik leuk's
Op vr. 5 okt. 2018, 13:18 schreef altaidpech:

Wel heel onoverzichtelijk en warrige site als je bv betway enzo gewend bent. Lijkt wel een drukke speeltuin.

Ja kan me voorstellen dat het even duizelt als je deze opmaak niet gewend bent. Wij zien eigenlijk altijd bookmakers waarbij je één wedstrijd op je scherm hebt, dit is net als andere Duitse bookmakers als Tipico een enorme lijst cijfertjes ;)

Mijn ervaring met deze bookmaker was in ieder geval goed, let wel op dat je maar één van de twee bonussen kan kiezen!

4 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

hoe vaak moet je het rondspelen?

1 Vind ik leuk's
Op za. 6 okt. 2018, 11:16 schreef jellev2:

hoe vaak moet je het rondspelen?

Ik dacht vijf keer.

1 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

^ Zowel voor de 100% als 200% bonus geldt: 5x bonus+storting op 1.50.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Iemand ervaring met geld uitbetalen hier? Duurt het lang voor ze de documenten goedkeuren en dan het geld uitbetalen?

2 Vind ik leuk's

Ik heb vanochtend een account aangemaakt met de 200 bonus en alles werd goed gekeurd binnen 15 minuten, super snel dus !

Nu alleen nog mn bonus vrijspelen :)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.