Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik besloot m'n comeon points maar op te maken in de shop, voor 18.000 punten aan tickets gekocht voor de 6x 50€ draw van deze avond. Zie ik nu de winnaars;
Hans J €50
Oddny A €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50

Eh, ja. Heeft er iemand ooit eens iets mee gewonnen?
0 Vind ik leuk's
niet te vertrouwn comeon.com al jaren niks gewonnen met loterij zo pakken ze je puntne gewoon van je terwijl wij spelers hoop hebben dat we een keer wat winnen nog een reden om niet te spelen :P
0 Vind ik leuk's
Nee heb daar ook nog nooit iets mee gewonnen terwijl ik al wel aardig wat punten heb uitgegeven.
Pak nu meestal wat slot spins maar daar pak je ook nooit meer dan een euro.

Wacht btw nog steeds op antwoord van de klantenservice over mijn negatieve account balance.
Had nog een bet openstaan en gewonnen maar dat bedrag is dus deels ingehouden toen het
teruggestort werd op mijn account :S

Doet Jesse hier eigenlijk nog reageren of houdt hij het voor gezien?
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Ik besloot m'n comeon points maar op te maken in de shop, voor 18.000 punten aan tickets gekocht voor de 6x 50€ draw van deze avond. Zie ik nu de winnaars;
Hans J €50
Oddny A €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50

Ja ik heb laatst een doos met paaschocolade gewonnen, had iets van 10 tickets gekocht en had geluk dat ik eruit gepikt werd. Het kan toch zijn dat die Viktoria T 4/6 van alle loten had gekocht? Er zijn vast gokkers met ruim een miljoen punten ofzo, al ziet het er wel raar uit ja :P
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
tomfcdb:
Hans J €50
Oddny A €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50
Viktoria T €50

Ja ik heb laatst een doos met paaschocolade gewonnen, had iets van 10 tickets gekocht en had geluk dat ik eruit gepikt werd. Het kan toch zijn dat die Viktoria T 4/6 van alle loten had gekocht? Er zijn vast gokkers met ruim een miljoen punten ofzo, al ziet het er wel raar uit ja :P

4/6 kan uiteraard niet hijzelf al 6 loten heeft haha.

Ik heb er nog nooit wat mee gewonnen en heb echt al meer dan 100 tickets gekocht.. Maar is wel verdacht inderdaad, maar Comeon zal hier na de kritiek niet meer reageren denk ik.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Lees dan ik heb wel een keer gewonnen met die loten ;)

En ik bedoelde niet 4 van de 6, maar 66,66667% ;)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijs92:
Lees dan ik heb wel een keer gewonnen met die loten ;)

En ik bedoelde niet 4 van de 6, maar 66,66667% ;)

Zeg ook niks over het verliezen:)

Wees dan duidelijk joooooooh
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Het is niet voor de eerste keer dat het gebeurd, ik had ingezet op een basketbalwedstrijd op onder in de 2e helft, bijna direct nadat ik op bet drukte werd er gescoord door het thuisteam. Het duurde vervolgens nog 20-25 seconde (de bekende enorm lange wachttijd voor livebets bij deze bookmaker) en tot mijn grote verbazing werd mijn weddenschap gewoon geaccepteerd, dit zou nooit zijn gebeurd als de line naar beneden zou zijn veranderd, dan hadden ze gewoon rejected weergeven denk ik. Normaliter hoort deze bet dus ook rejected te zijn, maar dat is niet gebeurd. Ik heb ze een mail gestuurd nu (omdat de chat niet open was) met het verzoek om dit voorval te onderzoeken. Het is niet de eerste keer dat ze dit bij mij geflikt hebben.. (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Over het algemeen was ik altijd vrij positief over ComeOn. Maar gisteren is me dit overkomen:

Ik log in bij ComeOn en zie een 200% bonus met een maximale storting van €25,00. Kortom €25,00 storten en €75,00 op je account. Dit moest 5x worden rondgespeeld (storting + bonus) tegen een minimale quotering van 1.50. Leuke bonus dacht ik, dus ik stort €25,00 maar zie geen bonus...

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice via de chat en zij wist mij te vertellen dat de bonus vastzat in de storting??? Maar goed, het zou opgelost worden. Gisterenavond kreeg ik inderdaad een mailtje dat het opgelost was en ik een 50 euro free money offer kreeg. Ik logde opnieuw in en er stond inderdaad een 50 euro free money bonus. Dat leek allemaal goed geregeld.

Leek.... Bij het lezen van de rondspeelvoorwaarden bleken die ineens heel anders: 6x de bonus tegen een minimale selectie van 2 wedstrijden met een minimale totale odd van 2.00. Hierover heb ik vanmiddag contact opgenomen via de Chat en zij beweert dat ze het niet kan veranderen en ik het hier maar mee moet doen...

Natuurlijk wil ik een gegeven paard niet in de bek kijken maar ik maak een storting voor een bonus tegen beduidend makkelijkere rondspeelvoorwaarden. Hier ben ik op z'n zachts gezegd niet blij mee!
0 Vind ik leuk's
Het gaat verdomd veel oplichters praktijken lijken daar bij COMEON. Jessie voelt het volgens mij ook, want die reageert nergens meer op en durft zich niet of kan zich niet verdedigen tegen de negatieve feedback.

Ik kreeg in eerste instantie deze mail.

Hierin is dus duidelijk te lezen dat als die scoort je een bonus krijgt van 20 euro bovenop je winst van de bet? Toch?

Na winst deed ik dus opt - in, komen deze voorwaarden naar voren.

Hierin staat dus dat diegene zelfs 2 keer moet scoren, dit is toch ongelofelijk?
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.