Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
altaidpech:
Ik word ook steeds blijer dat ik hier niet meer speel als ik het zo allemaal lees. Uiteindelijk ook 0.0 reactie via hen. Totomaster, jij blijft ook bezig he haha.

Lijkt me inderdaad verstandig.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
ik vind dat come-on leuke handicaps aanbiedt, goeie bonussen en snel uitbetaald :p
0 Vind ik leuk's
mijn ervaring met come-on is niet zo heel erg slecht het enigste waar ik me aan erger is dat ze alles heel snel op suspended gooien.
0 Vind ik leuk's
sw0tty:
Ik ben steeds minder te bespreken over Comeon. Nu is het zo dat het bij tennis zowat onmogelijk tegenbetten is doordat zij live gewoon veelvuldig dit op grijs zetten. Nu zie ik ook nog tot mijn stomme verbazing dat de wedstrijden bij Comeon 3 minuten bij een voetbalwedstrijd achter lopen, wat natuurlijk een verkeerde perceptie kan krijgen op het betten. Stel je wilt nog op de winst betten in de 80ste minuut dan is het al de 83ste minuut, tegen een odd van de 80ste minuut. Ongelofelijk en eigenlijk schandelig.

Heb je screenshots ook gezien inderdaad, Frombar livestream vs livebetting center tijden.

Ik raadt echter iedereen aan om eens 5 tabs te openen met verschillende bookies en de live betting tijden te bekijken van dezelfde wedstrijd:

Nu bij Karsiyaka BESEM ( W ) - Kdz Ereglispor ( W ) bijvoorbeeld:

Comeon: 60:59
Uni bet: 60:29
Will-Hill: 60:37
Bet 365: 60:40

Een andere wedstrijd die dit weekend door support is gechecked:

Bet 365 36:05
Will-Hill : 35:10
Comeon : 36:21
Bets son: 35:20
Uni bet : 35:56

0 Vind ik leuk's
colinfok:
Twee weken geleden geld gewonnen via de footcast op comeon. Heb nu al 5x op de chat contact gehad en telkens zeggen ze dat ze het zullen doorgeven aan het technisch team. Er gebeurd dus helemaal niks mee.
Ik ga ook nooit meer betten bij deze bookmaker!

Geef aub even je username door in een PM dan kan ik kijken wat er mis gaat, alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
jessie-who:
sw0tty:
Ik ben steeds minder te bespreken over Comeon. Nu is het zo dat het bij tennis zowat onmogelijk tegenbetten is doordat zij live gewoon veelvuldig dit op grijs zetten. Nu zie ik ook nog tot mijn stomme verbazing dat de wedstrijden bij Comeon 3 minuten bij een voetbalwedstrijd achter lopen, wat natuurlijk een verkeerde perceptie kan krijgen op het betten. Stel je wilt nog op de winst betten in de 80ste minuut dan is het al de 83ste minuut, tegen een odd van de 80ste minuut. Ongelofelijk en eigenlijk schandelig.

Heb je screenshots ook gezien inderdaad, Frombar livestream vs livebetting center tijden.

Ik raadt echter iedereen aan om eens 5 tabs te openen met verschillende bookies en de live betting tijden te bekijken van dezelfde wedstrijd:

Nu bij Karsiyaka BESEM ( W ) - Kdz Ereglispor ( W ) bijvoorbeeld:

Comeon: 60:59
Uni bet: 60:29
Will-Hill: 60:37
Bet 365: 60:40

Een andere wedstrijd die dit weekend door support is gechecked:

Bet 365 36:05
Will-Hill : 35:10
Comeon : 36:21
Bets son: 35:20
Uni bet : 35:56

Waarom checken ze deze wedstrijden dan? Er waren toch geen problemen? Tevens is het natuurlijk één grap dat je hier tegen in gaat aangezien de screenshots voor zich spreken, zoals je ook aangeeft. En heel toevallig heb ik inderdaad ook even op interwetten gekeken of deze tijden klopte. En deze hadden wel gewoon de juiste tijd. Daarnaast is het gewoon eigenlijk fraude aangezien ik op corner bets speelt en dus denk dat ik 3 of 4 minuten extra heb, wat natuurlijk bepaalt of ik in zet of niet.

Heel toevallig is sinds woensdag dit probleem ook opgelost en heb ik het niet meer, maar er was geen sprake van een fout toch? Oh en doe wat aan jullie klantenservice svp. Diegene die hier nu werken hebben de balle verstand er van en kunnen nauwelijks een fatsoenlijk antwoord geven op een vraag die iets lastiger is.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Hahah Swotty je laatste zin slaat inderdaad echt alles. Als je mijn eerdere reacties leest wat betreft de klantenservice dan zie je dat ook. Teleurstellend dat helaas ook ik eraan moet geloven bij deze bookmaker. Begon oke maar werd steeds dramatischer. Zelfs de simpele zielen van de McDonalds helpen je nog beter dan de flapdrollen die hier bij de klantenservice zitten. Begrijpen dingen verkeerd, komen slecht tegemoet en als je het niet via Jessie speelt krijg je dingen ook gewoon niet voor elkaar. Daarnaast moet je net niet een camera naast je neerzetten om te voorkomen dat je 'bewijsmateriaal' mist als het misgaat. Omgekeerde wereld daarzo. Het valt me op dat Jessie ook steeds meer 'selectief' begint te reageren alhoewel ik wel weet/denk dat hij/zij zich ook moet schamen voor de collega's en het handelen van zijn werkgever... Zoals eerder vermeld speel ik inmiddels al wat weekjes/maandjes ergens anders en heb ik vanwege wat refer bonussen ook wat maten van mij aangemeld. Allemaal tevreden. Had ik dat hier gedaan had ik nu echt een hoop gezeik van ze gehad :P. Kijk, daar gaat ook wel eens wat fout en heb je misschien niet direct hulp via een livechat o.i.d. en duur het allemaal wat langer: Als ze je eenmaal helpen is het 9/10 keer ook meteen geregeld en sturen ze je gewoon reactie met daarin normaal Nederlands in plaats van een groep 6 scholier die net heeft leren aan elkaar te schrijven. Echt heel jammer allemaal. Ze zouden zoveel progressie kunnen boeken en dus geld kunnen verdienen maarja. Soms denk ik was ik maar de baas bij zo'n bedrijf :-P. Fijn weekend allemaal!
0 Vind ik leuk's
Eerder was ik nog vrij positief over comeon, maar dat neemt ook af, wordt net zowaar uit de chat gegooid :s

Ze hebben voor vandaag een actie; opt-in, activeer bonuscode SPORTS2303, stort 25, bet min. 5 euro op min. odd 1.50.
De code werkte niet, gewoon gestort en wat betjes geplaatst. Net toch even de chat in, om te vragen waarom dit niet werkte.
Kreeg ik te horen dat ik de code pas na het inzetten van mijn weddenschap, had moeten invullen. Met andere woorden, nu. Maar de code werkt nog steeds niet.
Een seconde of 30 nadat ik antwoord had gekregen, werd ik uit de chat gegooid omdat ik te lang niet had gereageerd.
Ik ben dus niet geholpen en de manier waarop het liep, is ook niet bepaald netjes te noemen!
0 Vind ik leuk's
Tijden gaan wederom niet gelijk bij een aantal startende wedstrijden. Maar verwacht nog weinig reactie van Jessie na bovenstaande oordelen. Uiteraard zijn deze terecht.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Site gaat goed zolang je maar stort. Dat kan op allerlei manieren en binnen 5 seconden.

Op het moment dat je ook maar iets wilt uitbetalen moet je 10x documenten opsturen etc en komen 5 weken eerder in de buurt... Echt problematisch...

Ze wachten net zolang totdat je je geld alsnog verspeeld;)

Kortom,

Nooit aan beginnen....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.