Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zie het al, tussen de haakjes zijn de spelers die gediskwalificeerd zijn. Ik dacht dat dat de geldige inzetten / spelers waren. Vandaar mijn verwarring :)
0 Vind ik leuk's
Hey Blackflags, ja ik zag het nu ook dat we hierbij 1,79 hadden uitgekeerd, toevallig hadden we tegelijkertijd bij de VW-10 1,19 oid aan spelers uitgekeerd vandaar dat ik dacht dat je het daar over had.

Wat betreft de berekening inderdaad precies zoals Swasoe aangaf:

7500 euro/ 10 correct > 104 (27 niet gekw.) x €86.91 = 9.038,64
4500 euro/ 9 correct > 242 (80 niet gekw.) x €14.80 = 3.581,60
1000 euro/ 8 correct 212 (70 niet gekw.) x €1.79 = 379,48

Totaal: 12.999,72 euro uitgekeerd dus. Bijna elke week weer ;)

Gr. Jessie
0 Vind ik leuk's
Hoe werkt dit spel dan misschien dat ik ook mee ga spelen
0 Vind ik leuk's
Ik ben steeds minder te bespreken over Comeon. Nu is het zo dat het bij tennis zowat onmogelijk tegenbetten is doordat zij live gewoon veelvuldig dit op grijs zetten. Nu zie ik ook nog tot mijn stomme verbazing dat de wedstrijden bij Comeon 3 minuten bij een voetbalwedstrijd achter lopen, wat natuurlijk een verkeerde perceptie kan krijgen op het betten. Stel je wilt nog op de winst betten in de 80ste minuut dan is het al de 83ste minuut, tegen een odd van de 80ste minuut. Ongelofelijk en eigenlijk schandelig.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Overigens is de klantenservice ook om te janken en qua kennis van de eigen bookmaker ook rampzalig.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Ongelofelijk. Ik word echt helemaal gek van die klantenservice van Comeon. Een screenshot sturen met bewijs en ja knikken maar nee het technisch team zegt dat er niks aan de hand is. Donder toch op met dit malafide bedrijf.
0 Vind ik leuk's
www.houtenwekker.nl
Oplossing: STOPPEN!! Is een drama bookmaker gelukkig maak ik dit soort dingen al een tijdje niet meer mee maar ik zal me erbuiten houden anders ben ik weer te kritisch ;)
0 Vind ik leuk's
Twee weken geleden geld gewonnen via de footcast op comeon. Heb nu al 5x op de chat contact gehad en telkens zeggen ze dat ze het zullen doorgeven aan het technisch team. Er gebeurd dus helemaal niks mee.
Ik ga ook nooit meer betten bij deze bookmaker!
0 Vind ik leuk's
Ik word ook steeds blijer dat ik hier niet meer speel als ik het zo allemaal lees. Uiteindelijk ook 0.0 reactie via hen. Totomaster, jij blijft ook bezig he haha.
0 Vind ik leuk's
Haha ik hou me erbuiten
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.