Ervaringen met Comeon
Hallo
Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.
Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.
Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'
Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.
Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!
Ik ben tot nu toe redelijk tevreden over Comeon. Makkelijk te bereiken, en makkelijk te storten + optie voor ideal.
Nu mijn vraag..
Hebben jullie ervaring met de loterijen ( de spins en free money) van maandag tm zondag? Hebben jullie al eens iets gewonnen daar?
Ik heb namelijk t idee dat t gewoon beetje geldklopperij is ( je comeon points zijn toch beetje geld waard uiteindelijk).....
Dankjulliewell.. !xoxo
http://www.pokercity.nl/kansspelautoriteit_beboet_online_gokbedrijf_come_on_voor_180_000-0255001104410028.aspx Jessy je zit toch niet in t bestuur he? :p
Hmm in dat geval ga ik maar weer eens een claimpje gooien naar Comeon! :D
ik heb heel lang mijn punten verbruikt voor de loterij nog nooit wat gewonnen, ik vertrouwde het niet meer dus niet meer gebruikt ieder zijn ding ben benieuwd of er iemand uberhaupt weleens met de loterij wat heeft gewonnen
Ja ik zie bij de winaars van de lotterijen ook altijd rare namen staan soms.. Ben benieuwd of die gewoon gegenereerd worden zodat iedereen zn punten inzet of dat het echt kan dat je uberhaupt wint....
@ Denise: Ik heb dat zeg maar bij elkaar opgeteld inmiddels al weken gedaan en wel tienduizenden punten (misschien wel nog meer) gespendeerd aan het meedoen met de loterijen. Ik heb er nog nooit wat gewonnen en deed soms mee met tientallen loten. Het blijven natuurlijk wel loterijen en er staan ook hele bizarre namen tussen inderdaad. Kan me echter voorstellen dat de Nederlandse (en zeg maar allochtoonse) namen van ons net zo overkomen voor mensen uit andere landen. Of het punt (en dus geld)klopperij is weet ik niet mij maar mij heeft het nooit wat opgeleverd. Ik kocht af en toe wel de bonussen uit de shop zelf zeg maar.
Minpunt daarvan is weer dat je dan snel door je punten heen gaat aangezien je flink wat punten moet aftikken voor bijvoorbeeld 5 eurootjes. Wat betreft je positiviteit over ComeOn: Qua medewerkers is mijn ervaring alleen nog maar goed met Jessie. Voor de rest kan ik niks anders dan de rest tot nu toe een stel amateurs te noemen. Ze snappen er niks van, zijn kortaf, onduidelijk en komen je drama tegemoet na in mijn geval 2 dramatische ervaringen.
Jessie is nu bijvoorbeeld wel weer bezig voor me. Gewoon eerlijk met feiten komen dan kan hij/zij ermee aan de slag. Houdt dus wel in dat je altijd iets bij de hand moet hebben om zeg maar bewijsmateriaal te verzamelen in geval er situaties ontstaan waarin het mis gaat. Groot minpunt.
Verder heeft ComeOn (wederom zoals ook eerder gepost) zeker een aantal hele leuke en goede punten maar over het algemeen hebben ze nog heeeeeel wat progressie te boeken. In jou geval, het gaat nu gewoon goed, kan je er dus ook gewoon prima verder spelen. Ik ben nog in afwachting van het hele gebeuren (wederom dankzij Jessie dus) en neem aan de hand daarvan het besluit of ik gewoon verder speel bij waar ik nu weer zit of dat ik weer terugga bij ComeOn/account sluit. Veel speelplezier en pakken die euro's he! :P Fijn weekend allemaal!
Hey Daniel interessant artikel man en tegelijkertijd ook wel bizar/apart. Ik weet echter vrijwel zeker dat ComeOn wat dat betreft niet de enige is, zul jij ook wel weten denk ik. Duur geintje als je kijkt naar het bedrag maar zou me niet verbazen als bookies het er nog voor over hebben ook. Er gaan echt bizarre (steeds meer) bedragen om in het voetbal(gokken). Ik ga voor de gein nog wel is ff verder kijken wat dit onderwerp betreft.
@ Denise: Ik heb dat zeg maar bij elkaar opgeteld inmiddels al weken gedaan en wel tienduizenden punten (misschien wel nog meer) gespendeerd aan het meedoen met de loterijen. Ik heb er nog nooit wat gewonnen en deed soms mee met tientallen loten. Het blijven natuurlijk wel loterijen en er staan ook hele bizarre namen tussen inderdaad. Kan me echter voorstellen dat de Nederlandse (en zeg maar allochtoonse) namen van ons net zo overkomen voor mensen uit andere landen. Of het punt (en dus geld)klopperij is weet ik niet mij maar mij heeft het nooit wat opgeleverd. Ik kocht af en toe wel de bonussen uit de shop zelf zeg maar.
Ook nog niets gewonnen dus? Ik ga nu ook mn punten er niet meer aan verspillen... Dan maar voor bonussen gebruiken ( Waar je ook vet veel voor betaald in verhouding).
Jessie jij nog enige opheldering over de loterijen"??:)
Onder je persoonlijke info en cijfertjes op withdraw klikken -> Online Banking (direct) (die staat rechts van credit card en e-wallet) -> druk op 2. Make withdrawal -> selecteer 'Ander Europees Land', tenzij je in een vd landen woont die je wel kan selecteren -> Vanaf hier kan ik je niet verder helpen omdat ik ComeOn niet meer gebruik en dus geen saldo heb. Maar het gaat hier uit m'n hoofd om je IBAN/BIC en andere standaard bankgegevens, naam etc.
Voor je IBAN/BIC is ibanbicservice.nl het makkelijkste. Nadat je je rekeningnummer hebt ingevuld krijg je je IBAN (nu SEPA, ongeveer hetzelfde). Daaronder kan je ook nog je BIC vinden maar volgens mij is die overbodig doordat je bankcode nu in de SEPA verwerkt zit.