Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Ervaringen met Comeon

Hallo

Ik heb net pas een account geopend op Comeon.com via https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/comeon/ en had 300 euro op me account gezet waardoor ik nog 300 bonus kreeg, nu heb ik al me documenten opgestuurd en het is net geacepteerd, intussen tijd heb ik al 400 euro gewonnen.

Maar ik kan helemaal niks ervan afhalen, paar keren geprobeerd via skyrill en Trustly maar lukte maar niet.

Via Trustly krijg ik dit 'Amount limit exceeded.'

Ook zie ik als ik op 'Skyrill' dat mijn balance 0.00 euro is waardoor ik helemaal niks ervan kan halen.

Is het mogelijk dat je eerst je bonus moet uitspelen ?

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen!!!!!

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjay123 in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
in 3-11-2014 23:28 Bookmakers
282 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik had heel lang geled
thijs92:
Het is niet voor de eerste keer dat het gebeurd, ik had ingezet op een basketbalwedstrijd op onder in de 2e helft, bijna direct nadat ik op bet drukte werd er gescoord door het thuisteam. Het duurde vervolgens nog 20-25 seconde (de bekende enorm lange wachttijd voor livebets bij deze bookmaker) en tot mijn grote verbazing werd mijn weddenschap gewoon geaccepteerd, dit zou nooit zijn gebeurd als de line naar beneden zou zijn veranderd, dan hadden ze gewoon rejected weergeven denk ik. Normaliter hoort deze bet dus ook rejected te zijn, maar dat is niet gebeurd. Ik heb ze een mail gestuurd nu (omdat de chat niet open was) met het verzoek om dit voorval te onderzoeken. Het is niet de eerste keer dat ze dit bij mij geflikt hebben.. (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n) (n)

Heel irritant ja.. ik heb ook weleens gehad dan druk ik accepteren op bijvoorbeeld Over 155.5 bij basketball en dat dan terwijl je drukt de lijn veranderd naar over 157.5 en gewoon geaccepteerd wordt. Als je limiet hebt dan mag je maar 1 euro inzetten op combinaties of zelfs op sommige single wedstrijden. Dan kan je wel opnieuw 1 euro inzetten op dezelfde combinatie of wedstrijd maar dan moet je minstens 1 minuut wachten voor het kan anders krijg je de melding "wait 1 minute before placing a bet" of iets als dit.
0 Vind ik leuk's
Die ComeOn points zijn - zoals hier al eerder genoemd - inderdaad absoluut waardeloos.
Had er aardig wat staan en heb ze besteed aan diverse loterijen voor geld en voor free-spins e.d.
0.0 gewonnen terwijl ik iets van 200.000 punten heb besteed.
0 Vind ik leuk's
Jongens Jongens Jongens,

STOP met het spelen bij deze bookmaker. Wat betreft Jessie hebben jullie al gelijk: Hij reageert niet meer en dat zegt genoeg want het zal simpelweg niet meer te doen zijn voor hem zo slecht is het geworden. Velen van jullie kennen inmiddels mijn hele levensverhalen over deze drama bookmaker (zo niet, zie vorige pagina's). Met mijn domme hoofd gaf ik het allemaal weer een kans maar ben nu inmiddels al een hele tijd uberhaupt niet eens meer ingelogd. Intussen ben ik wel bezig de grootste amateur van het bedrijf Ruben (collega van Jessie van de klantenservice) ' af te maken ' omdat hij mij namens het bedrijf gewoon keihard naait en daarnaast is het werkelijk ongelofelijk hoe hij je in de mail te woord staat. Dat voor een miljoenenbedrijf. Ik heb het deze periode enorm druk maar overweeg ook (is bij deze meteen een vraag aan eventuele mods enzo) om een en ander van deze bookmaker aan te tonen aan voetbalwedden.net (gelukkig doen heel veel het hierboven over bv de punten enzo). Ik heb allerlei foto's e.d. genomen van dingen die mis zijn gegaan en als je contact opneemt wordt het gewoon ontkend of zeggen ze dat een x bedrag hetgeen is wat je terugkrijgt nadat ze grondig onderzoek hebben gedaan. Zelfs al geef je aan dat je er bewijsmateriaal voor hebt. Jongens kijk asjeblieft uit met de gasten van ComeOn. Op het begin toen ik hier reageerde lostten ze het nog goed op en kwamen ze goed tegemoet maar het is echt een louge bedrijf. Ik wil ze niet zomaar oplichters noemen maar het begint er steeds meer op te lijken. Ik ben benieuwd naar reacties van eventuele mods e.d. want voetbalwedden biedt een bookie aan die de boel echt zwaar aan het tillen is en het feit dat jullie maatje Jessie ook niet meer reageert (of iemand anders in plaats daarvan) zegt al genoeg. Fijne zomer iedereen en excuses voor de eventueel onsamenhangende snel getypte stuk tekst!
0 Vind ik leuk's
Heftig man!! Ik heb ook al een tijdje terug mijn beklag gedaan over comeon en ook Ruben. Die Ruben is zo een drama is niet normaal heel erg respectloos in de chat en als t hem niet uitkomt blokkeert ie gewoon de chat zodat je er niet meer op kan dat heeft ie bij mij geflikt en pas na maanden kreeg ik iemand te spreken van hoger hand die het unblocked had maar die Ruben denkt dat ie alles kan maken en is gewoon niet klantvriendelijk maar ja ik zei het toen al stop me spelen bij comeon. Alles klopt daar niet de punten de servrice die je krijgt live betting dat het 30 seconden duurt voor t geaccepteerd word en ondertussen is de tussenstand al veranderd bij bijv tennis of basketbal ben benieuwd of voetbalwedden er wat aan gaat doen want dit is absoluut niet te doen. Ik hoop voor jouw dat je geen centjes kwijt bent geraakt en dat je per direct stopt want het word er niet beter op vooral omdat Jesse ineens niet meer te zien is hier
0 Vind ik leuk's
Dank voor het melden heren. Dit lijkt me zeker niet de bedoeling. We gaan direct op onderzoek uit.. voelen we Ruben gelijk wel even aan de tand..

#wordt vervolgd!

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
totomaster:
Heftig man!! Ik heb ook al een tijdje terug mijn beklag gedaan over comeon en ook Ruben. Die Ruben is zo een drama is niet normaal heel erg respectloos in de chat en als t hem niet uitkomt blokkeert ie gewoon de chat zodat je er niet meer op kan dat heeft ie bij mij geflikt en pas na maanden kreeg ik iemand te spreken van hoger hand die het unblocked had maar die Ruben denkt dat ie alles kan maken en is gewoon niet klantvriendelijk maar ja ik zei het toen al stop me spelen bij comeon. Alles klopt daar niet de punten de servrice die je krijgt live betting dat het 30 seconden duurt voor t geaccepteerd word en ondertussen is de tussenstand al veranderd bij bijv tennis of basketbal ben benieuwd of voetbalwedden er wat aan gaat doen want dit is absoluut niet te doen. Ik hoop voor jouw dat je geen centjes kwijt bent geraakt en dat je per direct stopt want het word er niet beter op vooral omdat Jesse ineens niet meer te zien is hier

Ja ik ben daar al voor meer dan €500 mee opgelicht, ik adviseer dan ook iedereen om hun account bij Comeon te sluiten! Ik kreeg als enige reactie hierop dat het normaal was in livebetting dat scores veranderen en dat ik gewoon "pech" had (n)
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Na het lezen van al deze reacties sluit ik per direct mijn account @ Come On. Wazige bookie!

Edit: Done.
0 Vind ik leuk's
pauperclown:
Na het lezen van al deze reacties sluit ik per direct mijn account @ Come On. Wazige bookie!

Edit: Done.

Ik ook.. heb ook de laatste tijd wat problemen ondervonden bij Comeon met bonussen etc. Blijf weer lekker spelen op Unibet/Interwetten.
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Ik heb nog nooit problemen met ze gehad, behalve dan dat live-betten euvel. Maar dat heb je natuurlijk ook bij netbet, 10bet, kroon ect omdat die dezelfde bookies gebruiken..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.