Challenge op blogabet: yield van 7%
Hoi,
Ik wil een challenge aangaan met iemand. Ik doe dit voornamelijk om mijn eigen discipline te verbeteren en niet te betten op alles wat los en vast zit.
Het gaat als volgt in zijn werk.
Ik maak een blogabet aan waar ik een yield moet halen van 7%, dit moet behaald worden in precies 250 picks. Ik mag er zo lang over doen als ik wil maar de boelding is dat dit ongeveer 2 maanden in beslag zal nemen.
Ik wil dus een weddenschap met iemand aangaan dat ik dit ga halen. Als ik het haal betaal jij mij 100 euro, haal ik het niet betaal ik jou 150 euro.
Wat regeltjes:
- maximale odd die ik mag spelen is 8
- geen combo's
- op alle sporten mag ik inzetten
- stakes kunnen verschillen van 1/10 tot 10/10
- Nadat de challenge voltooid is moet er binnen 48 uur betaald zijn aan de winnaar ( dmv moneybookers of bank )
Dus wie wil? kom er maar in
challenge start zodra er iemand zich aanmeld
Ik wil een challenge aangaan met iemand. Ik doe dit voornamelijk om mijn eigen discipline te verbeteren en niet te betten op alles wat los en vast zit.
Het gaat als volgt in zijn werk.
Ik maak een blogabet aan waar ik een yield moet halen van 7%, dit moet behaald worden in precies 250 picks. Ik mag er zo lang over doen als ik wil maar de boelding is dat dit ongeveer 2 maanden in beslag zal nemen.
Ik wil dus een weddenschap met iemand aangaan dat ik dit ga halen. Als ik het haal betaal jij mij 100 euro, haal ik het niet betaal ik jou 150 euro.
Wat regeltjes:
- maximale odd die ik mag spelen is 8
- geen combo's
- op alle sporten mag ik inzetten
- stakes kunnen verschillen van 1/10 tot 10/10
- Nadat de challenge voltooid is moet er binnen 48 uur betaald zijn aan de winnaar ( dmv moneybookers of bank )
Dus wie wil? kom er maar in
challenge start zodra er iemand zich aanmeld
in 22-02-2014 15:14 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
kreezymind010:
Gooi topic maar dicht :)
Geintresseerden mogen een pm sturen
Gooi topic maar dicht :)
Geintresseerden mogen een pm sturen
Op verzoek een slotje erop, goede oplossing zo Kreezy, succes in ieder geval! :)