Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Challenge op blogabet: yield van 7%

Hoi,
Ik wil een challenge aangaan met iemand. Ik doe dit voornamelijk om mijn eigen discipline te verbeteren en niet te betten op alles wat los en vast zit.
Het gaat als volgt in zijn werk.
Ik maak een blogabet aan waar ik een yield moet halen van 7%, dit moet behaald worden in precies 250 picks. Ik mag er zo lang over doen als ik wil maar de boelding is dat dit ongeveer 2 maanden in beslag zal nemen.
Ik wil dus een weddenschap met iemand aangaan dat ik dit ga halen. Als ik het haal betaal jij mij 100 euro, haal ik het niet betaal ik jou 150 euro.
Wat regeltjes:
- maximale odd die ik mag spelen is 8
- geen combo's
- op alle sporten mag ik inzetten
- stakes kunnen verschillen van 1/10 tot 10/10
- Nadat de challenge voltooid is moet er binnen 48 uur betaald zijn aan de winnaar ( dmv moneybookers of bank )
Dus wie wil? kom er maar in
challenge start zodra er iemand zich aanmeld
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag kreezymind010 in 22-02-2014 15:14 Bookmakers
in 22-02-2014 15:14 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2014 om 16:39
onzemichael:
mojos:
sk1986:
wat een onzin is dit..
maar buiten het feit dat ik dit onzin vind of niet en hier niet thuis hoort op het forum.
en je bedoeld waarschijnlijk yield van 7% (roi 107%) En sjoemelen met stakes? als je slim bent speel je met die stakes. als je elke bet 10/10 speelt ben je gwn ni goed bezig. En je zou het dan beter tegen iemand opnemen beide die dit gaan doen. of meerdere ieder xx€ in pot en de winnaar krijgt alles. maar dit valt dan onder kansspelen dus illegaal neem ik aan.
Wie zegt dat het niet slim is om met die stakes te spelen? Ik geef alleen aan dat er in dit geval mee geknoeid kan worden om als winnaar uit deze challenge te komen.
Overigens zijn er zat mensen die gewoon flat stake spelen.

kreezymind010:

Wat regeltjes:
- maximale odd die ik mag spelen is 8
- geen combo's
- op alle sporten mag ik inzetten
- stakes kunnen verschillen van 1/10 tot 10/10
- Nadat de challenge voltooid is moet er binnen 48 uur betaald zijn aan de winnaar ( dmv moneybookers of bank )

Voor een yield van 107% wil ik de challenge wel aangaan :P lol
Je bedoelt denk ik 7%.
Maar wel leuk en er zal vast wel iemand zijn die dit wil proberen. 250 picks vind ik een mooi streven (Y) Gewoon ff een escrow regelen dan kan er weinig fout gaan.

Yield van 7% idd :)
0 Vind ik leuk's
mojos:
sk1986:
wat een onzin is dit..
maar buiten het feit dat ik dit onzin vind of niet en hier niet thuis hoort op het forum.
en je bedoeld waarschijnlijk yield van 7% (roi 107%) En sjoemelen met stakes? als je slim bent speel je met die stakes. als je elke bet 10/10 speelt ben je gwn ni goed bezig. En je zou het dan beter tegen iemand opnemen beide die dit gaan doen. of meerdere ieder xx€ in pot en de winnaar krijgt alles. maar dit valt dan onder kansspelen dus illegaal neem ik aan.
Wie zegt dat het niet slim is om met die stakes te spelen? Ik geef alleen aan dat er in dit geval mee geknoeid kan worden om als winnaar uit deze challenge te komen.

er zijn dan ook zat mensen die de bookies sponsoren
flat stakes spelen kan zeker, maar als je slim bent doe je dat niet. zeker niet als je 125 bets per maand speelt. en pas je uw stakes aan naar het risco/kans van winnen van die bet. maar iedereen zijn ding :)
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
mojos:
sk1986:
wat een onzin is dit..

er zijn dan ook zat mensen die de bookies sponsoren
flat stakes spelen kan zeker, maar als je slim bent doe je dat niet. zeker niet als je 125 bets per maand speelt. en pas je uw stakes aan naar het risco/kans van winnen van die bet. maar iedereen zijn ding :)
Flatstaking kan je ook gewoon doen als je 125 bets per maand speelt. Alleen dan ga je natuurlijk niet 5% van je bankroll inzetten maar vele malen lager per bet.
;-)
0 Vind ik leuk's
dan vind ik al helemaal nergens op slagen :D de meeste hier staken zowat 10-50% als je de chat zo leest :)
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
En daar gaat het juist ook mis. Te veel % van je bankroll op 1 bet... Maar SK, ligt het aan mij of ben jij gewoon een arrogante kwal persoon die wat in het water leeft en die vol van zichzelf is?
0 Vind ik leuk's
mojos:
En daar gaat het juist ook mis. Te veel % van je bankroll op 1 bet... Maar SK, ligt het aan mij of ben jij gewoon een arrogante kwal?

ligt het aan mij of is dit een FORUM
[quote]Een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te posten of te lezen, bestanden kopiëren vanuit de bestandsbibliotheken (libraries) en om regelrecht te praten met andere leden. Je kunt deel nemen aan de discussies in een Forum (via berichten of in een gesprek) of gewoon alleen maar meekijken.
0 Vind ik leuk's
@sk1986 en @mojos:
Volgens mij moeten jullie dit gesprek maar ergens anders gaan bespreken in plaats van hier. Iedereen mag hier reageren maar het is inderdaad zo dat wij niet toestaan dat er onderlinge weddenschappen (waar geld op staat) via het forum worden afgesproken. Hetzelfde geldt voor het verkopen van tips of iets dergelijks. Kortom: hou de challenge leuk en speel gewoon voor de eer. Er hoeft toch niet altijd geld op te staan?
Kortom: behandel elkaar even met respect, iedereen heeft zijn eigen mening en nu ben ik weer klaar met het spelen van politie agentje. Ik zet mijn politiepet af en wens jullie beiden veel succes met je weddenschappen en natuurlijk een heel fijn weekend :-)
(y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
@vw-crew ik heb helemaal niets met hem te bespreken, en je doet net alsof we hier weet ik wat hebben gedaan of gezegd.
Ik reageer hier alleen maar zoals iedereen reageert. Als iemand zo tegen mij praat in het echte leven slaag ik gwn op zen gezicht (niet mojos maar in het algemeen). vind ik dat ik hier nog lief heb gereageerd. maar het zal me een zorg zijn wat een nobele onbekende van mij zegt op een forum :D
0 Vind ik leuk's
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2014 om 19:21
Gooi topic maar dicht :)
Geintresseerden mogen een pm sturen
0 Vind ik leuk's
Bij mij kun je tips krijgen @5€ :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.