Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Challenge op blogabet: yield van 7%

Hoi,
Ik wil een challenge aangaan met iemand. Ik doe dit voornamelijk om mijn eigen discipline te verbeteren en niet te betten op alles wat los en vast zit.
Het gaat als volgt in zijn werk.
Ik maak een blogabet aan waar ik een yield moet halen van 7%, dit moet behaald worden in precies 250 picks. Ik mag er zo lang over doen als ik wil maar de boelding is dat dit ongeveer 2 maanden in beslag zal nemen.
Ik wil dus een weddenschap met iemand aangaan dat ik dit ga halen. Als ik het haal betaal jij mij 100 euro, haal ik het niet betaal ik jou 150 euro.
Wat regeltjes:
- maximale odd die ik mag spelen is 8
- geen combo's
- op alle sporten mag ik inzetten
- stakes kunnen verschillen van 1/10 tot 10/10
- Nadat de challenge voltooid is moet er binnen 48 uur betaald zijn aan de winnaar ( dmv moneybookers of bank )
Dus wie wil? kom er maar in
challenge start zodra er iemand zich aanmeld
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag kreezymind010 in 22-02-2014 15:14 Bookmakers
in 22-02-2014 15:14 Bookmakers
21 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2014 om 15:17
wie o wie :)
0 Vind ik leuk's
Voor zover ik weet is het niet de bedoeling om hier weddenschappen onderling over geld te maken, zeker ook omdat dit allemaal anoniem is en er dus ook vaak oplichterij bij kan komen kijken. Ik raad je sterk af dit te doen op internet met mensen die je niet kent..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Dit gaat niet werken. Voor hetzelfde ga ik de weddenschap met jou aan en heb ik niet de intentie om te betalen, maar hoop ik gewoon dat je de weddenschap verliest in de hoop dat jij wel eerlijk bent en mij dat bedrag overmaakt.
Ik weet niet of jij nu nog steeds met mij deze weddenschap wilt aangaan ;-)
0 Vind ik leuk's
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2014 om 15:26
Is toch makkelijk op te lossen? Iemand kan als escrow fungeren. beide maken het geld naar een moneybookers adres over die een mod oid beheert. Dit uiteraard voor aanvang van de weddenschap
0 Vind ik leuk's
kreezymind010:
Is toch makkelijk op te lossen? Iemand kan als escrow fungeren. beide maken het geld naar een moneybookers adres over die een mod oid beheert. Dit uiteraard voor aanvang van de weddenschap
Klopt dat zou inderdaad kunnen... Maar dan nog zijn er nog wel wat dingen te zeggen. Je kan natuurlijk ook gaan sjoemelen met je staking.
Eerst hoge staking, je wint en vervolgens plaats je 1/10 bets, dat zie je hier in de tip competitie ook al voorkomen. Als je nou zegt dat alleen flat staking is toegestaan.....
0 Vind ik leuk's
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2014 om 15:34
Tja, ik plaats op die blog wat ik in werkelijkheid ook speel en dat is geen flat staking.Nogmaals de voornamelijkste reden van deze challenge is discipline verbeteren.
Die 5 units die ik kan verliezen zullen me eerlijk gezegd een zorg zijn
0 Vind ik leuk's
wat een onzin is dit..
maar buiten het feit dat ik dit onzin vind of niet en hier niet thuis hoort op het forum.
en je bedoeld waarschijnlijk yield van 7% (roi 107%) En sjoemelen met stakes? als je slim bent speel je met die stakes. als je elke bet 10/10 speelt ben je gwn ni goed bezig. En je zou het dan beter tegen iemand opnemen beide die dit gaan doen. of meerdere ieder xx€ in pot en de winnaar krijgt alles. maar dit valt dan onder kansspelen dus illegaal neem ik aan.
0 Vind ik leuk's
http://sk1986nbanhl.blogabet.com/ Do not bet like superman stay clark kent.. Even superman can fall from a horse.
sk1986:
wat een onzin is dit..
maar buiten het feit dat ik dit onzin vind of niet en hier niet thuis hoort op het forum.
en je bedoeld waarschijnlijk yield van 7% (roi 107%) En sjoemelen met stakes? als je slim bent speel je met die stakes. als je elke bet 10/10 speelt ben je gwn ni goed bezig. En je zou het dan beter tegen iemand opnemen beide die dit gaan doen. of meerdere ieder xx€ in pot en de winnaar krijgt alles. maar dit valt dan onder kansspelen dus illegaal neem ik aan.
Wie zegt dat het niet slim is om met die stakes te spelen? Ik geef alleen aan dat er in dit geval mee geknoeid kan worden om als winnaar uit deze challenge te komen.
Overigens zijn er zat mensen die gewoon flat stake spelen.
0 Vind ik leuk's
mojos:
sk1986:
wat een onzin is dit..
Wie zegt dat het niet slim is om met die stakes te spelen? Ik geef alleen aan dat er in dit geval mee geknoeid kan worden om als winnaar uit deze challenge te komen.
Overigens zijn er zat mensen die gewoon flat stake spelen.

kreezymind010:

Wat regeltjes:
- maximale odd die ik mag spelen is 8
- geen combo's
- op alle sporten mag ik inzetten
- stakes kunnen verschillen van 1/10 tot 10/10
- Nadat de challenge voltooid is moet er binnen 48 uur betaald zijn aan de winnaar ( dmv moneybookers of bank )

Voor een yield van 107% wil ik de challenge wel aangaan :P lol
Je bedoelt denk ik 7%.
Maar wel leuk en er zal vast wel iemand zijn die dit wil proberen. 250 picks vind ik een mooi streven (Y) Gewoon ff een escrow regelen dan kan er weinig fout gaan.
0 Vind ik leuk's
kreezymind010 Topic starter Geplaatst 22 feb. 2014 om 16:38
sk1986:
wat een onzin is dit..

Je post voegt echt 0,0 toe. Blijf dan ook gewoon weg, dat je het onzin vindt is leuk voor je
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.