Bwin.com zoekt smoesjes?
Beste Forumleden,
Ik ben sinds eind april lid van Bwin.com
Daarvoor speelde ik weleens TOTO, maar ik ben erachter gekomen dat dit alleen maar flauwekul is!
Er werd mij aangeraden om bij Bwin.com te spelen, want het zou namelijk hogere quotes hebben etc.
Ik werd dus lid en speel het af en toe.
Ik heb tot nu toe misschien wel 3 keer geld op gestort.
Nu vroeg ik eergisteren om een uitbetaling en ik heb de kopie van mijn ID opgestuurd. Ik kreeg een bericht, het was goedgekeurd.
Nu sta ik vandaag op en wilde even op mijn account inloggen, maar het was geblokkeerd!
Ik heb toen gemaild, waarom het geblokkeerd was en ik kreeg dit:
-
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het spijt ons u te moeten meedelen dat uw account gesloten is wegens het invullen van incorrecte gegevens bij de registratie en deze kan niet meer geopend worden. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat aangegeven (https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration):
"De onderneming behoudt zich het recht voor om gebruikers die foutieve informatie verstrekken bij de registratie, de deelname aan het spelaanbod en de uitbetaling van winsten te ontzeggen."
Uw verzoek tot uitbetaling wordt reeds verwerkt.
U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.
In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. De tijdsduur van de overschrijving is afhankelijk van de geselecteerde betaalwijze en kan niet door bwin worden beïnvloed.
Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.
Aarzelt u alstublieft niet om contact met ons op te nemen als u enige twijfels heeft.
Met vriendelijke groet,
Uw klantenservice team van bwin
bwin staat voor Responsible Gaming
Dit was wel erg vaag, want nu komt het mooie..
Ik vroeg wat ik dan verkeerd had ingevuld en ik kreeg een mailtje met
dat ik mijn geboortedatum verkeerd heb ingevoerd.
Namelijk 17-03-1992 i.p.v. 26-03-2010 ( dit is wat zij stuurden, dus zij maken OOK fouten).
Na een paar keer heen en weer mailen, willen ze het maar niet heropenen, kan iemand mij misschien helpen?
Ik kan ook alle mailtjes hier plaatsen als jullie dat willen zien..
Het zijn er 3 of 4, want nu krijg ik helemaal geen antwoord meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil ook op een eerlijke manier behandeld worden.
Alvast bedankt!
Ik ben sinds eind april lid van Bwin.com
Daarvoor speelde ik weleens TOTO, maar ik ben erachter gekomen dat dit alleen maar flauwekul is!
Er werd mij aangeraden om bij Bwin.com te spelen, want het zou namelijk hogere quotes hebben etc.
Ik werd dus lid en speel het af en toe.
Ik heb tot nu toe misschien wel 3 keer geld op gestort.
Nu vroeg ik eergisteren om een uitbetaling en ik heb de kopie van mijn ID opgestuurd. Ik kreeg een bericht, het was goedgekeurd.
Nu sta ik vandaag op en wilde even op mijn account inloggen, maar het was geblokkeerd!
Ik heb toen gemaild, waarom het geblokkeerd was en ik kreeg dit:
-
Het spijt ons u te moeten meedelen dat uw account gesloten is wegens het invullen van incorrecte gegevens bij de registratie en deze kan niet meer geopend worden. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat aangegeven (https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration):
"De onderneming behoudt zich het recht voor om gebruikers die foutieve informatie verstrekken bij de registratie, de deelname aan het spelaanbod en de uitbetaling van winsten te ontzeggen."
U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.
In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. De tijdsduur van de overschrijving is afhankelijk van de geselecteerde betaalwijze en kan niet door bwin worden beïnvloed.
Aarzelt u alstublieft niet om contact met ons op te nemen als u enige twijfels heeft.
Met vriendelijke groet,
Dit was wel erg vaag, want nu komt het mooie..
Ik vroeg wat ik dan verkeerd had ingevuld en ik kreeg een mailtje met
dat ik mijn geboortedatum verkeerd heb ingevoerd.
Namelijk 17-03-1992 i.p.v. 26-03-2010 ( dit is wat zij stuurden, dus zij maken OOK fouten).
Na een paar keer heen en weer mailen, willen ze het maar niet heropenen, kan iemand mij misschien helpen?
Ik kan ook alle mailtjes hier plaatsen als jullie dat willen zien..
Het zijn er 3 of 4, want nu krijg ik helemaal geen antwoord meer.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil ook op een eerlijke manier behandeld worden.
Alvast bedankt!
in 12-05-2010 11:57 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Heel vervelend dat je account gesloten is én je je geld niet terug krijgt. Zoals ik kan lezen zie ik dat zij van jou hadden verwacht dat je geboortedatum 26-03-2010 moest zijn? Hoe komen ze hieraan?
Je geboortedatum is 17.03.1992, zoals je schrijft?
Je geboortedatum is 17.03.1992, zoals je schrijft?
Hakuna Matatttta.
Ja, klopt.
Diegene die mij een mailtje stuurde maakte blijkbaar een fout, namelijk 2010.
Dat is menselijk, maar mijn 'fout' wordt niet geaccepteerd.
Niet zo professioneel vind ik zelf.
Wezzzideee G
& nee mijn geboortedatum is: 26-03-1992
Maar zij zeggen dat ik dus 17-03-1992 heb ingevoerd.
Maar zij zeggen dat ik dus 17-03-1992 heb ingevoerd.
Wezzzideee G
ONTVANGEN MAILTJES:
1:
Met vriendelijke groet,
2:
Bij registratie heeft u de verkeerde geboortedatum ingevuld en u hierdoor niet gehouden aan de Algemene Voorwaarden. Uw account zal helaas gesloten blijven.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
3:
De juiste invoer van uw gegevens vormt de voorwaarde om van onze producten gebruik te kunnen maken. Bij uw registratie heeft u bij geboortedatum 17-03-1992 ingevuld in plaats van 26-03-2010.
Hierdoor heeft u zich niet gehouden aan de Algemen Voowaarden.
Helaas kunnen wij u het registratieformulier niet opsturen, omdat u zich via onze website heeft geregistreerd.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
4:
Hartelijk dank voor uw e-mails.
Zoals in onze eerdere e-mails aangegeven spijt het ons u te moeten meedelen dat uw account gesloten is wegens het invullen van incorrecte gegevens bij de registratie en deze kan niet meer geopend worden. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat aangegeven (https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration):
Het spijt ons dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn in deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
1:
Met vriendelijke groet,
2:
Bij registratie heeft u de verkeerde geboortedatum ingevuld en u hierdoor niet gehouden aan de Algemene Voorwaarden. Uw account zal helaas gesloten blijven.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
3:
De juiste invoer van uw gegevens vormt de voorwaarde om van onze producten gebruik te kunnen maken. Bij uw registratie heeft u bij geboortedatum 17-03-1992 ingevuld in plaats van 26-03-2010.
Hierdoor heeft u zich niet gehouden aan de Algemen Voowaarden.
Helaas kunnen wij u het registratieformulier niet opsturen, omdat u zich via onze website heeft geregistreerd.
Aarzelt u niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen heeft.
Met vriendelijke groet,
4:
Hartelijk dank voor uw e-mails.
Zoals in onze eerdere e-mails aangegeven spijt het ons u te moeten meedelen dat uw account gesloten is wegens het invullen van incorrecte gegevens bij de registratie en deze kan niet meer geopend worden. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat aangegeven (https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration):
Het spijt ons dat wij u niet verder van dienst kunnen zijn in deze kwestie.
Met vriendelijke groet,
Wezzzideee G
[quote]Ja, klopt.
Helemaal mee eens. Echter is het van hun kant wel te begrijpen dat ze accounts met 'valse identiteits gegevens' blokkeren, zoals ook in hun voorwaarden staat. Dat het alleen gaat om een geboortedatum (die je amper verkeerd kan invoeren) is erg lullig.
Heb je al eens eerder een account bij Bwin gehad en wanneer heb je je account aangemaakt?
Helemaal mee eens. Echter is het van hun kant wel te begrijpen dat ze accounts met 'valse identiteits gegevens' blokkeren, zoals ook in hun voorwaarden staat. Dat het alleen gaat om een geboortedatum (die je amper verkeerd kan invoeren) is erg lullig.
Heb je al eens eerder een account bij Bwin gehad en wanneer heb je je account aangemaakt?
Hakuna Matatttta.
Nee, ik niet, maar een goede maat van mij dus wel.
En die waarschuwde mij dus ook om geen verkeerde gegevens in te voeren.
Dat was ik ook niet van plan, want ik ben gewoon 18!
Hoe kan ik dit anders oplossen?
Want volgens mij krijg ik geen antwoorden meer op mijn mailtjes.
Ik begrijp wat je bedoelt met de voorwaarden, maar kom op, dit is toch wel een beetje laag van ze.
Precieze datum van registratie, ik kan het me echt niet herinneren, maar ik heb het véél later dan 26-03-2010.
En die waarschuwde mij dus ook om geen verkeerde gegevens in te voeren.
Dat was ik ook niet van plan, want ik ben gewoon 18!
Hoe kan ik dit anders oplossen?
Want volgens mij krijg ik geen antwoorden meer op mijn mailtjes.
Ik begrijp wat je bedoelt met de voorwaarden, maar kom op, dit is toch wel een beetje laag van ze.
Precieze datum van registratie, ik kan het me echt niet herinneren, maar ik heb het véél later dan 26-03-2010.
Wezzzideee G
Dag Bawz,
Natuurlijk is het 'laag' van ze. Wanneer je nou bewust allemaal verkeerde informatie hebt opgegeven kan ik ze begrijpen, nu niet. Helemaal niet omdat je verder gewoon alles eerlijk hebt doorgegeven.
Ik zou zeggen: wie het laatst lacht lacht het beste. Kortom: blijven proberen.
Hou je ons op de hoogte van je vorderingen? In ieder geval succes!!
Mario
Natuurlijk is het 'laag' van ze. Wanneer je nou bewust allemaal verkeerde informatie hebt opgegeven kan ik ze begrijpen, nu niet. Helemaal niet omdat je verder gewoon alles eerlijk hebt doorgegeven.
Ik zou zeggen: wie het laatst lacht lacht het beste. Kortom: blijven proberen.
Hou je ons op de hoogte van je vorderingen? In ieder geval succes!!
Mario
Hakuna Matatttta.
Pff, moet ik nu gewoon elke dag blijven doormailen met hetzelfde bericht?
Ze kunnen ook op een gegeven moment mijn e-mailadres blokkeren?
Of kan dat niet..
Is het niet beter als ik naar een Engelse Klantenservice mail..?als ze die hebben..
Ze kunnen ook op een gegeven moment mijn e-mailadres blokkeren?
Of kan dat niet..
Is het niet beter als ik naar een Engelse Klantenservice mail..?als ze die hebben..
Wezzzideee G
Ik denk dat het niet heel veel uitmaakt of je de NL of de EN klantenservice mailt. Kan je ze niet bellen? Je kan in ieder geval aangeven dat je je geld terug wilt...
Ik weet niet hoe ze daar op zullen reageren. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Ik weet niet hoe ze daar op zullen reageren. Gewoon proberen zou ik zeggen.
Hakuna Matatttta.
Ik denk dat het verstandig is om inderdaad contact op te nemen. Ik heb het telefoonnummer gevonden 00350 200 77761 (Engels, maandag-zondag van 10:00 tot 22:00 uur GMT+1). In woorden kan je veel meer uitleggen en kom je er veel sneller achter wat exact het probleem is van hun kant. Hopelijk wordt je na het telefoongesprek een stuk wijzer van deze vervelende situatie.
Toto Sigarenboer