Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin.com zoekt smoesjes?

Beste Forumleden,

Ik ben sinds eind april lid van Bwin.com
Daarvoor speelde ik weleens TOTO, maar ik ben erachter gekomen dat dit alleen maar flauwekul is!
Er werd mij aangeraden om bij Bwin.com te spelen, want het zou namelijk hogere quotes hebben etc.

Ik werd dus lid en speel het af en toe.
Ik heb tot nu toe misschien wel 3 keer geld op gestort.
Nu vroeg ik eergisteren om een uitbetaling en ik heb de kopie van mijn ID opgestuurd. Ik kreeg een bericht, het was goedgekeurd.
Nu sta ik vandaag op en wilde even op mijn account inloggen, maar het was geblokkeerd!

Ik heb toen gemaild, waarom het geblokkeerd was en ik kreeg dit:
-
Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het spijt ons u te moeten meedelen dat uw account gesloten is wegens het invullen van incorrecte gegevens bij de registratie en deze kan niet meer geopend worden. Zoals in onze Algemene Voorwaarden staat aangegeven (https://help.bwin.com/General/Legal/general_tac.aspx#registration):

"De onderneming behoudt zich het recht voor om gebruikers die foutieve informatie verstrekken bij de registratie, de deelname aan het spelaanbod en de uitbetaling van winsten te ontzeggen."

Uw verzoek tot uitbetaling wordt reeds verwerkt.

U ontvangt een e-mail van onze financiële afdeling zodra uw uitbetaling heeft plaats gevonden.

In het algemeen betaalt bwin alle verzoeken op werkdagen binnen 24 uur uit aan uw bank of betalingsservice. De tijdsduur van de overschrijving is afhankelijk van de geselecteerde betaalwijze en kan niet door bwin worden beïnvloed.

Onze ervaring is dat de overschrijving 2 tot 5 werkdagen kan duren.

Aarzelt u alstublieft niet om contact met ons op te nemen als u enige twijfels heeft.

Met vriendelijke groet,

Uw klantenservice team van bwin

bwin staat voor Responsible Gaming

Dit was wel erg vaag, want nu komt het mooie..
Ik vroeg wat ik dan verkeerd had ingevuld en ik kreeg een mailtje met
dat ik mijn geboortedatum verkeerd heb ingevoerd.
Namelijk 17-03-1992 i.p.v. 26-03-2010 ( dit is wat zij stuurden, dus zij maken OOK fouten).

Na een paar keer heen en weer mailen, willen ze het maar niet heropenen, kan iemand mij misschien helpen?

Ik kan ook alle mailtjes hier plaatsen als jullie dat willen zien..
Het zijn er 3 of 4, want nu krijg ik helemaal geen antwoord meer.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik wil ook op een eerlijke manier behandeld worden.

Alvast bedankt!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbawz in 12-05-2010 11:57 Bookmakers
in 12-05-2010 11:57 Bookmakers
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De wedstrijden die ik zometeen ga bevestigen @ Unibet.com!

Toulouse - Monaco B I 2 3,90
Paris SG - Montpellier B I 2 2,75
Malaga - Real Madrid (1-0) B I 2 1,70
Valencia - Tenerife (0-1) B I 1 3,95
Almeria CF - Sevilla (1-0) B I 2 2,24

Totale notering: 161,32
Totale inzet: € 3,-
Totaal mogelijke uitbetaling: € 483,96

Geplaatst!
0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G
Verleidelijk die notering maar die ga je echt nooit pakken
0 Vind ik leuk's
Je weet het maar nooit, ik had er een goed gevoel over, nu ben jij die een beetje aan het verknallen! XD

Ik zal melden wat er gebeurd is! :p
0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G
[quote]De wedstrijden die ik zometeen ga bevestigen @ Unibet.com!

Toulouse - Monaco B I 2 3,90
Paris SG - Montpellier B I 2 2,75
Malaga - Real Madrid (1-0) B I 2 1,70
Valencia - Tenerife (0-1) B I 1 3,95
Almeria CF - Sevilla (1-0) B I 2 2,24

Totale notering: 161,32
Totale inzet: € 3,-
Totaal mogelijke uitbetaling: € 483,96

Geplaatst!

De kans dat die kleinere clubs van de groteren winnen is echt minimaal. Je had in dit geval beter voor een combo kunnen kiezen waar je een wat lagere quotering krijgt maar waar de clubs meer kans hebben om te winnen. Stel je hebt een combo van vijf clubs waarvan iedere club een quotering heeft van 1,50 op winst. De kans dat een club wint is vele malen groter en ook dat de combo uitkomt natuurlijk. Het te winnen bedrag zal lager zijn maar de combo wel spannender.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Hehe, vriend van mij zit naast mij.
Hij heeft zich zojuist geregistreerd op Bwin.com.
Hij is al bijna 21 en we hebben het opgenomen met geluid!
Met de telefoon opgenomen, beeld is niet perfect, maar als je goed kijkt dan kun je alles duidelijk meevolgen!

Mochten ze toch zeggen dat er weer verkeerde gegevens zijn ingevuld dan weten we dat we worden belazerd!
0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G
[quote]Hehe, vriend van mij zit naast mij.
Hij heeft zich zojuist geregistreerd op Bwin.com.
Hij is al bijna 21 en we hebben het opgenomen met geluid!
Met de telefoon opgenomen, beeld is niet perfect, maar als je goed kijkt dan kun je alles duidelijk meevolgen!

Mochten ze toch zeggen dat er weer verkeerde gegevens zijn ingevuld dan weten we dat we worden belazerd!

Ben erg benieuwd naar de resultaten. Hebben jullie wel de juiste gegevens ingevuld ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jep, precies!
0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G
Zoals ik al zei, ik blijf mailen totdat ik iets hoor.
Ik kreeg vandaag dit binnen, want normaal zeggen ze gelijk, we hebben u al eerder gemaild dat blablabla:

Thank you for your e-mail.

We have received your query regarding your account closure and this has now been forwarded to the relevant department. They are currently looking into this case for you. We kindly ask for your patience as they provide us with the relevant information.

Please do not hesitate to contact us if you have any further queries.

Kind regards,

Your bwin customer service team

bwin acknowledges its commitment to responsible gaming

0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G
Monaco gelijkgespeeld, pff
0 Vind ik leuk's
Wezzzideee G
[quote]Monaco gelijkgespeeld, pff

Had je op Monaco gewed ?
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.