Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie 20 storten 10 bonus

Vorige maand was er de 20/10 actie van Bwin, na vijf tips kon je deze actie verdienen.
Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden?
Weer net geen 200 tekens.....
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagknight876 in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
knight876:
Vorige maand was er de 20/10 actie van Bwin, na vijf tips kon je deze actie verdienen. Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden? Weer net geen 200 tekens.....

Hier komen we maandag op terug. We moeten alle 'gekwalificeerden' even uit de database trekken en deze krijgen allemaal bericht. Komt helemaal goed en zijn we niet vergeten!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dank voor je snelle reactie.
Neem me gelijk mee met de UB bonus, was gisteren avond pas in de gelegenheid om me aan te melden ;-)
Komt goed alle vertrouwen in, super acties mijn complimenten!!!
0 Vind ik leuk's
Oja, deze actie ook nog, verdwijnt een beetje in het niet bij de actie van jullie in combi met Unibet haha ;-) (y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
fifaking14:
Oja, deze actie ook nog, verdwijnt een beetje in het niet bij de actie van jullie in combi met Unibet haha ;-) (y)

Tsja, snap je helemaal maar is niet minder leuk!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
fifaking14:

Tsja, snap je helemaal maar is niet minder leuk!

Idd, maak er zeker gebruik van (y)
0 Vind ik leuk's
Dus vandaag om 15:00 worden de namen doorgegeven?, binnen hoeveel uur zal de melding dan op je Bwin-Account staan? (y)
0 Vind ik leuk's
Idd heb net gekeken, maar ik zie geen bijzonderheden op mijn account.
0 Vind ik leuk's
Ten laatste dinsdag dacht ik? Nog even geduld..
0 Vind ik leuk's
Als je je nieuw aanmeldt bij BWIN geven ze je altijd 200% bonus! Voor de site stuur me maar een PM
0 Vind ik leuk's
ajaxmaster:
Als je je nieuw aanmeldt bij BWIN geven ze je altijd 200% bonus! Voor de site stuur me maar een PM

Ik zou wel geen dubbele account aanmaken ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.