Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie 20 storten 10 bonus

Vorige maand was er de 20/10 actie van Bwin, na vijf tips kon je deze actie verdienen.
Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden?
Weer net geen 200 tekens.....
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagknight876 in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wanneer krijgen we hem, gister zijn toch wel de namen verstuurd? :-$
0 Vind ik leuk's
rodajc09:
Wanneer krijgen we hem, gister zijn toch wel de namen verstuurd? :-$

Ik jammergenoeg nog niet,zal wel later vandaag komen :)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!
Is hier al meer nieuws over ????
Juist ff gekeken en geen melding over "eventuele" bonus op BWin account
Altijd leuk een "extra" bonus
0 Vind ik leuk's
Volgens mij komt die morgen pas..
0 Vind ik leuk's
We hebben vrijdag alle gebruikersnamen doorgegeven, deze zullen uiterlijk morgenmiddag door Bwin worden verwerkt. Hou in ieder geval je Bwin account in de gaten en laat even weten of het gelukt is (of niet natuurlijk).
Succes!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Moet er bij Bwin ook een melding verschijnen als je recht hebt op de bonus ????
Momenteel (nog) geen melding van enige bonus
0 Vind ik leuk's
pfff wanneer komt die melding dan?? :(
0 Vind ik leuk's
geduld is een schone zaak
0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win
Dagdag,
We hebben zojuist de melding van Bwin ontvangen dat er een groot aantal leden (zie zich voor deze promotie hebben gekwalificeerd) reeds een lopende promotie bij Bwin hebben lopen. Er kunnen nooit 2 promoties tegelijkertijd actief zijn daarom is door Bwin de volgende oplossing bedacht:
- Stort 20 euro op je Bwin account
- Maak een screenshot en stuur deze naar weddenopvoetbal@gmail.com onder vermelding van je Bwin gebruikersnaam
- Wij sturen je gebruikersnaam door en zullen handmatig de 10 euro aan jullie account koppelen
Excuses voor de eventuele overlast, we proberen het altijd zo makkelijk mogelijk voor jullie te maken. Soms lukt het echter niet 100%.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Misschien een "domme" vraag , maar waar kan je zien dat je een lopende promotie hebt bij Bwin ?
Als ik inlog , krijg ik wel een geel welkoms schermpje met daarop mijn gebruikersnaam , of ik nog lopende weddenschappen heb en wanneer de laatste bonus was ( in mijn geval 3/2/2012 ) , maar nergens melding van lopende bonus
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.