Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie 20 storten 10 bonus

Vorige maand was er de 20/10 actie van Bwin, na vijf tips kon je deze actie verdienen.
Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden?
Weer net geen 200 tekens.....
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagknight876 in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ja, wacht ook nog steeds heb al sinds een week gestort maar tot heden geen bonus
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
Ik heb me eerder voor deze actie aangemeld (ik had meer dan 5 tips gegeven in februari) & heb laatst ook een mail gestuurd met een screen erin, weten jullie wanneer kan ik die €10 kan ontvangen op bwin?

totoloss:
Ja, wacht ook nog steeds heb al sinds een week gestort maar tot heden geen bonus

Iemand?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
@vwcrew/vonloite.. Ik wacht nog altijd op deze bonus waarvoor ik me gewoon juist en voor de sluitingsdatum heb aangemeld, gebruikersnaam doorgegeven etc. Geld gestort, screenshot verstuurd maar tot op heden niks. Graag reactie svp. Alvast bedankt (Y)
0 Vind ik leuk's
totoloss:
@vwcrew/vonloite.. Ik wacht nog altijd op deze bonus waarvoor ik me gewoon juist en voor de sluitingsdatum heb aangemeld, gebruikersnaam doorgegeven etc. Geld gestort, screenshot verstuurd maar tot op heden niks. Graag reactie svp. Alvast bedankt (Y)

PM gelezen. Zoek uit hoe het zit met je account. Je hoort het nog. Thijs idem.
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bedankt. En, weet je er al wat meer over ?
0 Vind ik leuk's
thijspronk:
thijspronk:
Ik heb me eerder voor deze actie aangemeld (ik had meer dan 5 tips gegeven in februari) & heb laatst ook een mail gestuurd met een screen erin, weten jullie wanneer kan ik die €10 kan ontvangen op bwin?

totoloss:

Iemand?
totoloss:
Bedankt. En, weet je er al wat meer over ?

Beide namen doorgemaild naar bwin! Jullie ontvangen een freebet van tien euro! Dit omdat ik het ook niet meer kan achterhalen. Have fun beide!
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.