Bwin actie 20 storten 10 bonus
Vorige maand was er de 20/10 actie van Bwin, na vijf tips kon je deze actie verdienen.
Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden?
Weer net geen 200 tekens.....
Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden?
Weer net geen 200 tekens.....
in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik kreeg wel een mail dat ik gekwalificeerd was maar ik heb niets ontvangen kwa bonussen? :(
vincent129:
net de 10 euro bonus gekregen nice
net de 10 euro bonus gekregen nice
c'mon vincent!!
Retarded gambler
bet-winner:
Ik kreeg wel een mail dat ik gekwalificeerd was maar ik heb niets ontvangen kwa bonussen? :(
Heb je ook een screenshot naar ons toegestuurd met bewijs dat je de 20 euro gestort had?
Hakuna Matatttta.
vw, ik heb de screenshot inmiddels gestuurd, maar nog niks gezien.
koenkie:
Iemand?
koenkie:
Geld deze actie nog steeds?
Iemand?
Ik denk het wel, ik heb me vandaag ook pas aangemeld.
Maar de voorwaarde was dat je in februari 5 tips gespeeld moest hebben.
Ik ben zo vrij geweest om in je profiel te kijken, alleen je had helaas geen tips geplaatst in februari, volgens mij mag je nu niet meedoen met de ze actie. Heb je wel al meegedaan aan de unibetactie, daar zijn niet zulke harde eisen op van toepassing.
Retarded gambler
koenkie:
koenkie:
Iemand?
koenkie:
Iemand?
Nee, je gebruikersnaam kon doorgegeven worden tot 9 maart. Stond duidelijk in de voorwaarden. Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd!
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
Nee, je gebruikersnaam kon doorgegeven worden tot 9 maart. Stond duidelijk in de voorwaarden. Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd!
gr
koenkie:
koenkie:
Iemand?
koenkie:
Iemand?
gr
Heb ik gedaan, maar geen bonus hoor. En heb ook die screenshot verstuurd, zoals werd gevraagd.
Ik heb me eerder voor deze actie aangemeld (ik had meer dan 5 tips gegeven in februari) & heb laatst ook een mail gestuurd met een screen erin, weten jullie wanneer kan ik die €10 kan ontvangen op bwin?
Retarded gambler