Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Bwin actie 20 storten 10 bonus

Vorige maand was er de 20/10 actie van Bwin, na vijf tips kon je deze actie verdienen.
Hoe wordt je hierover geinformeerd en waar kun je de actie op de BWIN site vinden?
Weer net geen 200 tekens.....
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagknight876 in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
in 2-03-2012 11:18 Bookmakers
66 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-crew:
Dagdag,
We hebben zojuist de melding van Bwin ontvangen dat er een groot aantal leden (zie zich voor deze promotie hebben gekwalificeerd) reeds een lopende promotie bij Bwin hebben lopen. Er kunnen nooit 2 promoties tegelijkertijd actief zijn daarom is door Bwin de volgende oplossing bedacht:
- Stort 20 euro op je Bwin account
- Maak een screenshot en stuur deze naar weddenopvoetbal@gmail.com onder vermelding van je Bwin gebruikersnaam
- Wij sturen je gebruikersnaam door en zullen handmatig de 10 euro aan jullie account koppelen
Excuses voor de eventuele overlast, we proberen het altijd zo makkelijk mogelijk voor jullie te maken. Soms lukt het echter niet 100%.

Oke, dat is duidelijker, maar waarvan moet je nou exact een screenshot nemen?
Want ik heb er al geld op staan omdat ik een bedrag uit de vw10 weekprijs heb gewonnen, met dat saldo heb ik nog niks gedaan, dus dat staat nog vast als bonusgeld.
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Heb net gestort en een screenshot gemaakt van de storting
dit doe je bij mijn account> en dan accountactiviteiten.
Jullie horen het wel als ik me bonus heb, me mail is in ieder geval gestuurd
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
VW crew mag ik die screenshot ook met me iphone maken? pc werkt maar half laatste tijd
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Net storting gedaan ( 20 € ) ; printscreen gemaakt en opgestuurd naar het opgegeven mailadres
Nu maar wachten zeker ???
Thanks voor wederom deze mooie aktie (y)
0 Vind ik leuk's
Ook gestort en screenshot gestuurd. Nu afwachten...
0 Vind ik leuk's
zo mailtje is net verstuurd :D (y)
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Screen gestuurd, maar weet niet of deze goed is overgekomen, graag reactie als het niet goed is.
Alvast bedankt (y)
0 Vind ik leuk's
Is dit ook geldig als ik (vandaag) een storting gemaakt heb van €40?
0 Vind ik leuk's
jova:
Is dit ook geldig als ik (vandaag) een storting gemaakt heb van €40?

Hier zit een bepaalde actie aan vast, deze actie was in februari.
Vraag: Op welke termijn denkt BWIN deze actie af te ronden?
0 Vind ik leuk's
vw-crew:
- Wij sturen je gebruikersnaam door en zullen handmatig de 10 euro aan jullie account koppelen
Excuses voor de eventuele overlast, we proberen het altijd zo makkelijk mogelijk voor jullie te maken. Soms lukt het echter niet 100%.

Excuus aanvaard, maar ik vroeg me af welke termijn er aan de bovenste regel zit?
Bij Unibet waren jullie daar zo duidelijk in, dus vandaar mijn vraag.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.