Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

bet365 is live!

We zijn verheugd je te melden dat de bookmaker met één van de beste producten ter wereld, na 10 jaar wachten, eindelijk haar deuren opent voor Nederland: Bet365 is vanaf vandaag dus bereikbaar. Maak meteen een account aan!

Ga naar Bet365!

Laat ons vooral weten wat jouw ervaring is met de Nederlandse site van Bet365!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Binnen 2 dagen is het zover, account gelimiteerd. Zo lang naar uitgekeken om eindelijk op 365 te kunnen.. zucht.

Ze stuurden me vervolgens ook onderstaande mail:

Following a review of your account by our Trading team, we regret to inform you that whilst our online service remains available to you, betting restrictions will be applied on any future bets placed and the Cash Out feature is no longer available to you.

Should you wish to continue to use our services, you will no longer be eligible for the following Sports settlement features:

• Best Odds Guaranteed

odds Drift Protector

• 365 International - Fixed Win

• Bore Draw Settlement

• Early Payout

• Extra Time Settlement

• Tennis Retirement Settlement

• Soccer Substitute Settlement

• Any additional returns/winnings from Accumulators

This does not affect any bets you have already placed in accordance with these settlement features.

View a full list of your available Sports offers by logging in and selecting Offers or Promotions.

Kind regards,

The bet365 Team

1 Vind ik leuk's
  • Zolekalseenmandje (28-10-2021 17:35) Citatie verwijderen

Binnen 2 dagen is het zover, account gelimiteerd. Zo lang naar uitgekeken om eindelijk op 365 te kunnen.. zucht.

Following a review of your account by our Trading team, we regret to inform you that whilst our online service remains available to you, betting restrictions will be applied on any future bets placed and the Cash Out feature is no longer available to you.

Should you wish to continue to use our services, you will no longer be eligible for the following Sports settlement features:

• Best Odds Guaranteed

• Odds Drift Protector

• Bore Draw Settlement

• Early Payout

• Extra Time Settlement

This does not affect any bets you have already placed in accordance with these settlement features.

View a full list of your available Sports offers by logging in and selecting Offers or Promotions.

Kind regards,

The bet365 Team

Waarom aparte bets of de stakes?

0 Vind ik leuk's
  • Tomba (28-10-2021 17:44) Citatie verwijderen

Waarom aparte bets of de stakes?

Wat hun criteria exact zijn weet ik niet, maar ze zien me als een winnende speler, en daar houden ze niet van. Pure geldklopperij! Dit is overigens niet iets wat alleen Bet365 doet, maar zo goed als elke bookmaker. Maar met het beperkte aanbod in Nederland nu ben ik binnenkort definitief uitgespeeld, dus zal ik toch naar andere manieren moeten gaan kijken.

0 Vind ik leuk's

@zolekalseenmandje, hoeveel heb je gewonnen bij bet365, dat ze jou nu al gelimiteerd hebben?

0 Vind ik leuk's

Tot nu toe alles vlekkeloos verlopen. ID controle duurde wel langer dan de beloofde 15 minuten maarja. Gisteren begonnen en tot nu toe geen probleem gehad en duidelijke website. Zojuist wel een terugboeking gedaan, ben benieuwd hoe lang dat zal duren voordat het geld op mijn rekening staat.

In eerste instantie heeft Bet365 tot nu toe mijn voorkeur boven Toto, Betcity etc.

0 Vind ik leuk's

• Best Odds Guaranteed

• Odds Drift Protector

• Bore Draw Settlement

• Early Payout

• Extra Time Settlement

Kind regards,

The bet365 Team

Gewoon bij een broker spelen man, ben je van al het gezeik af

1 Vind ik leuk's

• Best Odds Guaranteed

• Odds Drift Protector

• Bore Draw Settlement

• Early Payout

• Extra Time Settlement

Kind regards,

The bet365 Team

Binnen 2 dagen al?

Eigenlijk zou je hiermee iets toch moeten kunnen doen juridisch gezien?

Ze legaliseren een beperkt aantal goksites. Er wordt eindeloos veel onzinnige aandacht en tijd verspild aan gokverslaving en weet ik veel wat, maar alleen winnende spelers worden gelimiteerd.

Dus gokken mag legaal, zolang je op de lange termijn een verliezende speler bent.

Met andere woorden de bookie en in het verlengde hiervan is de overheid geen eerlijke speler in deze...

3 Vind ik leuk's

Welke voetbalcompetities streamen ze op Bet365 live?

0 Vind ik leuk's
  • Jorgeconstanza (28-10-2021 20:59) Citatie verwijderen

Binnen 2 dagen al?

Eigenlijk zou je hiermee iets toch moeten kunnen doen juridisch gezien?

Ze legaliseren een beperkt aantal goksites. Er wordt eindeloos veel onzinnige aandacht en tijd verspild aan gokverslaving en weet ik veel wat, maar alleen winnende spelers worden gelimiteerd.

Dus gokken mag legaal, zolang je op de lange termijn een verliezende speler bent.

Met andere woorden de bookie en in het verlengde hiervan is de overheid geen eerlijke speler in deze...

Ben ik het helemaal mee eens, ik vraag me af of de overheid hier überhaupt wel van op de hoogte is... Is het geen idee om dit eens bij een aantal consumenten programma's zoals radar, kassa oid te melden in de hoop dat ze er een item van maken?

Ik geloof dat hier in Spanje al eens een rechtzaak over is geweest waar uit is gekomen dat bet365 de limieten moest opheffen.

Bericht gewijzigd door calibermonkey op vr 29 okt. 2021, 06:19
6 Vind ik leuk's

Inloggen mislukt

De toegang tot je account is op dit moment geblokkeerd vanwege de limieten die je hebt aangevraagd toen je Accountlimieten instelde. Je kunt weer inloggen op 30/10/2021 00:00:00.

Je kunt alle accountlimieten inzien en updaten bij Leden

Wat kunnen dit voor een limieten zijn, want qua tijd had ik geen limiet ingesteld c.q. het maximale en daar kan ik niet aanzitten?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.