Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

bet365 is live!

We zijn verheugd je te melden dat de bookmaker met één van de beste producten ter wereld, na 10 jaar wachten, eindelijk haar deuren opent voor Nederland: Bet365 is vanaf vandaag dus bereikbaar. Maak meteen een account aan!

Ga naar Bet365!

Laat ons vooral weten wat jouw ervaring is met de Nederlandse site van Bet365!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Is bingoal bv coulanter dan 365 dat je weet ?

0 Vind ik leuk's

Zelfs geen EFL Trophy bij Bet365 voor ons NL'ers........te triest voor woorden deze legale manier van betten. De Nederlandse overheid weet zoals met bijna alles het goed te verneuken met hun regeltjes en politiek correct gelul.

1 Vind ik leuk's

Is wedden op esports verbannen? Ik namelijk nergens wedden op esports vinden

2 Vind ik leuk's

Om nog even te reageren op de uitbetaling snelheid. Donderdag om 21:30 een uitbetaling gedaan en vrijdag stond het om 12:30 op mijn rekening. Toch best netjes.

Wel kan ik aanraden om de optie aan te vinken dat het niet meer mogelijk is om te annuleren, dan gaan ze hem (denk ik) gelijk verwerken. Als je die optie niet selecteert blijft je opname nog best lang open staan met de hoop dat je hem gaat annuleren ;)

0 Vind ik leuk's
  • Bakayokko123 (11-11-2021 13:19) Citatie verwijderen

Is wedden op esports verbannen? Ik namelijk nergens wedden op esports vinden

Viel mij ook op.. Is er nog een bookmaker die esports aanbiedt en die toegankelijk is voor NL?

0 Vind ik leuk's
  • Tipovi (17-01-2022 11:49) Citatie verwijderen

Viel mij ook op.. Is er nog een bookmaker die esports aanbiedt en die toegankelijk is voor NL?

Nee helaas, dan zul je het illegale circuit op moeten. Jammer dat de overheid dit zo aanmoedigt, zelfde met corners en kaarten en lower leagues. Alsof er nu ineens geen matchfixing meer is als wij in het kleine Nederland wedden op kaarten verbieden. Ik hoop dat ze inzien dat ze die strikte regels maar beter opheffen en het totaal geen nut heeft om die markten te blokkeren bij de legale bookmakers.

0 Vind ik leuk's

Kun je corners spelen? Weet iemand of er hierin iets gaat veranderen???

Bericht gewijzigd door Localwebkijk op zo 30 jan. 2022, 23:55
0 Vind ik leuk's

Is er al ergens een optie om op esports te wedden?

0 Vind ik leuk's
http://donfrank0.blogabet.com
  • Donfrank0 (19-02-2022 16:03) Citatie verwijderen

Is er al ergens een optie om op esports te wedden?

Nee en gaat ook niet komen helaas zul je het illegale circuit op moeten

0 Vind ik leuk's

Heeft iemand wel eens een uitbetaling in het weekend op de rekening ontvangen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.