Dat gaven ze aan in de chat. Het kon tot 5 dagen duren voordat ik het op de rekening haf staan
bet365 is live!
We zijn verheugd je te melden dat de bookmaker met één van de beste producten ter wereld, na 10 jaar wachten, eindelijk haar deuren opent voor Nederland: Bet365 is vanaf vandaag dus bereikbaar. Maak meteen een account aan!
Laat ons vooral weten wat jouw ervaring is met de Nederlandse site van Bet365!
in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Henriajax (01-11-2021 10:33) Citatie verwijderen
ok we w8ten af
had wel meer verwacht van bet365...Duurt allemaal veelste lang
inlog liemiten mag maar 2 uur perdag
Zoveel live bets misgelopen omdat ik iet kon inloggen.
Als mijn geld binnen is ga ik terug naar bingoal die hebben dat niet en betalen sneller uit dan die bet365...
Nofear (01-11-2021 10:38) Citatie verwijderen ok we w8ten af
had wel meer verwacht van bet365...Duurt allemaal veelste lang
inlog liemiten mag maar 2 uur perdag
Zoveel live bets misgelopen omdat ik iet kon inloggen.
Als mijn geld binnen is ga ik terug naar bingoal die hebben dat niet en betalen sneller uit dan die bet365...
Mee eens. Unibet stond altijd met 2 uurtjes op de rekening. Hebben er verder meer mensen ervaring met de snelheid van uitbetalen?
Henriajax (01-11-2021 10:43) Citatie verwijderen Mee eens. Unibet stond altijd met 2 uurtjes op de rekening. Hebben er verder meer mensen ervaring met de snelheid van uitbetalen?
Ze hebben net uitbetaald...
Geld staat op me rekening
Nofear (01-11-2021 11:56) Citatie verwijderen Ze hebben net uitbetaald...
Geld staat op me rekening
Er is weinig peil op te trekken. Ik had zaterdag 2x een opname gedaan en gisteren 1x. Die van zaterdag staan er wel op en die van zondag niet.
weet iemand hoelang een uitbetaling duurt via bank bij bet365
Jantoefi (03-11-2021 13:18) Citatie verwijderen weet iemand hoelang een uitbetaling duurt via bank bij bet365
Paar berichten terug lezen antwoord staat er
FooK ThE BooK !!!
Heel irritant dat je bij Bet365 niet in je account kan zien of een uitbetalingsverzoek is verwerkt ja of de nee. Bij de andere bookies kan dat wel gewoon. Lijkt me ook een simpele en nodige functie.
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger
Wat een ongelofelijke matige bookie is Bet365. Binnen 1,5 week al gelimiteerd *zucht*. Overheid doet zogenaamd alles aan verslavings- en schuldenpreventie bij klanten, maar vindt het vervolgens prima dat bookies enkel verliesmakende klanten de kans geven bij hen te spelen.
En ja, ik weet dat de meeste bookies dit doen (behalve aziatische), maar Bet365 spant hierin wel de kroon.
Wanneer leggen ze dat al op dan ? Stel je zet 200 op winst psv , is dat ook al een reden daar ?
Toontje50 (07-11-2021 15:35) Citatie verwijderen Wanneer leggen ze dat al op dan ? Stel je zet 200 op winst psv , is dat ook al een reden daar ?
Dit ligt o.a. aan je inzetten en daardoor de hoeveelheid winst die je pakt. Het heeft ook te maken op welke markten je inzet en weer de hoeveelheid. Op de grotere markten waar veel geld in omgaat hebben de bookies meer marge om winstgevende spelers langer te laten spelen met bepaalde inzetten. Ook zijn de odds meer accuraat op de grote markten dus zitten de bookies hier goed qua inkomsten.