Voor de mensen die al een account hebben aangemaakt, heeft Bet365 livestreams van voetbalwedstrijden?
bet365 is live!
We zijn verheugd je te melden dat de bookmaker met één van de beste producten ter wereld, na 10 jaar wachten, eindelijk haar deuren opent voor Nederland: Bet365 is vanaf vandaag dus bereikbaar. Maak meteen een account aan!
Laat ons vooral weten wat jouw ervaring is met de Nederlandse site van Bet365!
in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Voor de mensen die al een account hebben aangemaakt, heeft Bet365 livestreams van voetbalwedstrijden?
Jorgeconstanza (27-10-2021 16:31) Citatie verwijderen
Ja bij een aantal wedstrijden wel.
Jorgeconstanza (27-10-2021 16:30) Citatie verwijderen Jezus...wat een kutbonus!!!
Als ik het goed heb gelezen, komt het erop neer dat je bijvoorbeeld €100 wedkrediet krijgt bij een storting van €100.
Dit wedkrediet is niet opneembaar en/of vrij te spelen, maar alleen de winsten die je behaald met je wedkrediet worden toegevoegd aan je opneembaar saldo.
Wat dat betreft, hulde aan Bingoal veel betere bonus en ook veel duidelijker wat de regels zijn omtrent het vrijspelen van deze bonus.
Als je 100 euro stort moet je deze nog eerst inzetten alvorens je een wedkrediet ontvangt. Dit mogen verschillende weddenschappen zijn met een minimum quotering van 1,20. Als je dus die 100 euro hebt rond gespeeld krijg je pas je krediet. Zoals je aangeeft heb je dan inderdaad de 100 wedkrediet waarmee je kan inzetten en de winsten daarvan vrij speelt. Opzich wel helder al is het geen vetpot natuurlijk. Wel vind ik het aanbod echt goed en de quotering netjes. Ik ben wel fan al is idd de bonus niet super.
Helaas niet mogelijk om op kaarten en hoekschoppen te zetten… Dus we krijgen een uitgeklede versie van, check bet365.es of bet365.dk en volop markten!! Zucht 😞
Bericht gewijzigd door elbichillo op do 28 okt. 2021, 10:43
Uiteraard lang niet alle tafeltennis wedstrijden beschikbaar bij Bet365 hier in NL. Daar zorgt de Nederlandse overheid dan wel weer voor.
Dat is ook de reden dat de livegang zo lang op zich liet wachten, ze moesten alles specifiek maken voor NL. We mogen bijvoorbeeld ook niet op jeugdwedstrijden en amateurclubs wedden. Zal wel te maken hebben met de reeks podcasts van de NOS over match fixing die onlangs uitkwamen.
Zolekalseenmandje (28-10-2021 11:21) Citatie verwijderen Dat is ook de reden dat de livegang zo lang op zich liet wachten, ze moesten alles specifiek maken voor NL. We mogen bijvoorbeeld ook niet op jeugdwedstrijden en amateurclubs wedden. Zal wel te maken hebben met de reeks podcasts van de NOS over match fixing die onlangs uitkwamen.
Zo gaan gewoon heel veel mensen afhaken ook...
Jorgeconstanza (27-10-2021 16:30) Citatie verwijderen Jezus...wat een kutbonus!!!
Als ik het goed heb gelezen, komt het erop neer dat je bijvoorbeeld €100 wedkrediet krijgt bij een storting van €100.
Dit wedkrediet is niet opneembaar en/of vrij te spelen, maar alleen de winsten die je behaald met je wedkrediet worden toegevoegd aan je opneembaar saldo.
Wat dat betreft, hulde aan Bingoal veel betere bonus en ook veel duidelijker wat de regels zijn omtrent het vrijspelen van deze bonus.
In feite is het gewoon een freebet van €100 die je ook nog mag splitsen over meerdere bets. Wat mij betreft een prima deal. Beter dan dat je het bonus bedrag 10x moet rond spelen oid.
Bericht gewijzigd door calibermonkey op do 28 okt. 2021, 12:19
Heeft iemand al ervaring met de snelheid van de uitbetalingen?
Tomkunst (28-10-2021 16:53) Citatie verwijderen Heeft iemand al ervaring met de snelheid van de uitbetalingen?
Zelfde dag al vanmorgen aangevraagd, vanmiddag al op de rekening