Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

bet365 is live!

We zijn verheugd je te melden dat de bookmaker met één van de beste producten ter wereld, na 10 jaar wachten, eindelijk haar deuren opent voor Nederland: Bet365 is vanaf vandaag dus bereikbaar. Maak meteen een account aan!

Ga naar Bet365!

Laat ons vooral weten wat jouw ervaring is met de Nederlandse site van Bet365!

3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
in 26-10-2021 13:56 Bookmakers
80 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

verificatie-email laat idd nog wat raars zien: men wil nog extra gegevens maar dat wordt niet gespecificeerd en het lijkt ook niet per se nodig om dit in te vullen om te kunnen storten/spelen.

Klantenservice: ja er is idd een wachtrij van 70 mensen.... maar dat is niet zo gek op dit moment: iedereen in NL die van sportweddenschappen houdt is op dit moment een account aan het maken denk ik....

0 Vind ik leuk's

Alles geverifieerd, alleen de ID verificatie duurt niet normaal lang...

0 Vind ik leuk's

Bij mij hetzelfde, ik wacht al ruim 3 uur op verificatie van de ID. Dit, terwijl ze streven om het binnen 15 minuten te verifiëren.

0 Vind ik leuk's

Bij mij word steeds het adres niet goedgekeurd ik heb gewoon een screen gemaakt van me telefoon rekening dat moet gewoon goed zijn tog?

0 Vind ik leuk's

Je wordt helemaal dood gegooid met verantwoord gokken bij dat Bet365. Bloedirritant!!

1 Vind ik leuk's
  • Gulzig (27-10-2021 09:06) Citatie verwijderen

Je wordt helemaal dood gegooid met verantwoord gokken bij dat Bet365. Bloedirritant!!

Je wordt dood gespamd met van alles en nog wat idd maar de mail om je account te bevestigen zit er maar niet tussen. Om vervolgens weer allerlei verdere verificatie mails te krijgen 😂😂😂. Wat een circus hebben ze ervan gemaakt zeg, zonde.

0 Vind ik leuk's

Aanmelding account gedaan via idin, wat extra gegevens toevoegen, 2 foto's van id geupload, op juiste link in welkomstmail geklikt (allereerste link in de tekst en dus niet op de button onderaan de mail!), 100 euro gestort en de welkomstbonus geclaimd. Dit alles binnen 10 minuten. Perfect!

Wedden maar....

Bericht gewijzigd door groninge01 op wo 27 okt. 2021, 14:27
1 Vind ik leuk's
  • Groninge01 (27-10-2021 14:26) Citatie verwijderen

Aanmelding account gedaan via idin, wat extra gegevens toevoegen, 2 foto's van id geupload, op juiste link in welkomstmail geklikt (allereerste link in de tekst en dus niet op de button onderaan de mail!), 100 euro gestort en de welkomstbonus geclaimd. Dit alles binnen 10 minuten. Perfect!

Wedden maar....

Welke mail en welke link dan man?! Ik zie het echt niet 😂😂😂. Kan je misschien een deel ff delen qua tekst ofzo? Bedankt voor de reactie(s) iig en wedse!

0 Vind ik leuk's

die 'kermis' met verantwoord gokken is idd irritant voor de gebruiker maar aan de andere kant heeft die een reden: om te zorgen dat de KSA in elk geval geen reden heeft om ze met een stok te slaan. Better safe than sorry zullen ze denken, en helemaal ongelijk kan je ze niet geven.

0 Vind ik leuk's

Jezus...wat een kutbonus!!!

Als ik het goed heb gelezen, komt het erop neer dat je bijvoorbeeld €100 wedkrediet krijgt bij een storting van €100.

Dit wedkrediet is niet opneembaar en/of vrij te spelen, maar alleen de winsten die je behaald met je wedkrediet worden toegevoegd aan je opneembaar saldo.

Wat dat betreft, hulde aan Bingoal veel betere bonus en ook veel duidelijker wat de regels zijn omtrent het vrijspelen van deze bonus.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.