Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat vind jij van de nieuwe website van Voetbalwedden.net?

Sinds de invoering van de nieuwe website zijn de reacties omtrent de website vrij negatief te noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden. Voor de goede orde; het is niet de bedoeling om een negatieve tendens te creëren. Maar aangezien er weinig met onze feedback wordt gedaan ben ik benieuwd naar wat de leden daadwerkelijk van de nieuwe website vinden. Je kan ook een reactie achterlaten in dit topic.

Persoonlijk vind ik de nieuwe website een fiasco. De website is erg traag en daarbij zijn er een hoop nieuwe features waar wij helemaal niet op zitten te wachten. Het forum is totaal in het slop geraakt. Ook zie ik het nut niet in van een zogenaamde timeline en om over de nieuwe chat nog maar te zwijgen. Daarbij loopt de website totaal niet soepel; veel vastlopers. Jullie zouden er goed aan doen als jullie switchen naar het oude design. Dit kan bijvoorbeeld in een nieuw jasje worden gestoken, maar de opzet van de oude website was mijns inziens een stuk overzichtelijker en fijner om te bezoeken.

Jullie kunnen stemmen middels deze Poll:

http://www.strawpoll.me/14259009

@Mods, hoop dat jullie deze thread laten leven.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpauperclown in 28-10-2017 16:45 Algemeen
in 28-10-2017 16:45 Algemeen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

^ Heb je een voorbeeld van eentje? (ter inspiratie ;-))

Proberen we dat ook door te voeren.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 30 okt. 2017, 10:23 schreef tino23:

lukt niet. kan ik hem jou ff mailen?

0 Vind ik leuk's

lukt niet. kan ik hem jou ff mailen?

Yes, support@voetbalwedden.net - komt het hier binnen.

Screenshot posten posten lukte niet?

0 Vind ik leuk's

Klopt, mij lukt het iig niet. Ik stuur hem even per email.

0 Vind ik leuk's

Even een korte update:

---

Wat betreft het forum:

We hebben de actuele topics verplaatst op de dashboard-pagina. De actuele topics staan nu bovenaan, gevolgd door de voorbeschouwingen en de online leden.

De grote header gaat we site-wide aanpakken, m.a.w. deze gaan we drastisch verkleinen - zodat de informatie op de pagina veel prominenter in beeld komt te staan. We verwachten dit volgende week klaar te hebben.

---

Wat betreft de tipcompetitie:

Hier zijn ook een flink aantal updates voor doorgevoerd, om zodoende het aantal foutjes te kunnen verminderen - maar hier komt nog meer de focus op.

Waarschijnlijk volgen volgend jaar overigens een aantal nieuwe tips (corners en kaarten o.a.), maar dit zullen we pas doorvoeren als de rest goed functioneert.

Het prijzengeld is dit jaar al wel gigantisch verhoogd (met momenteel ruim €10.000+ aan prijzen). Je speelt dus wel ergens voor - alleen snappen we dat het fijn zou zijn als alle tips direct correct worden gekeurd :-) Nu komt er helaas nog te vaak een herkeuring bij kijken.

0 Vind ik leuk's

Erg traag, ook irritant die notificaties. Het is en blijft een forum, niet een spel.

0 Vind ik leuk's

Kleine update weer:

De indeling van het forum gaat de komende maanden op de schop (het aantal categorieën gaan we drastisch terugbrengen), alleen kost dit aardig wat tijd.

Ruwe schatting daarom: Q1 2018.

De andere verbeterpunten voor het forum zijn eenvoudiger te realiseren en worden de komende weken doorgevoerd.

0 Vind ik leuk's

De zogenaamde achievements blijven bestaan? Ik denk dat jullie er slim aan zouden doen dat ook zouden elimineren. Niemand zit er op te wachten geloof ik.

0 Vind ik leuk's

De zogenaamde achievements blijven bestaan? Ik denk dat jullie er slim aan zouden doen dat ook te elimineren. Niemand zit daar op te wachten volgens mij.

0 Vind ik leuk's
Op di. 7 nov. 2017, 21:51 schreef pauperclown:

De zogenaamde achievements blijven bestaan? Ik denk dat jullie er slim aan zouden doen dat ook te elimineren. Niemand zit daar op te wachten volgens mij.

We zullen onder profiel > instelingen een optie toevoegen waarmee je de notificaties voor achievements kunt uitzetten.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.