Wat vind jij van de nieuwe website van Voetbalwedden.net?
Sinds de invoering van de nieuwe website zijn de reacties omtrent de website vrij negatief te noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden. Voor de goede orde; het is niet de bedoeling om een negatieve tendens te creëren. Maar aangezien er weinig met onze feedback wordt gedaan ben ik benieuwd naar wat de leden daadwerkelijk van de nieuwe website vinden. Je kan ook een reactie achterlaten in dit topic.
Persoonlijk vind ik de nieuwe website een fiasco. De website is erg traag en daarbij zijn er een hoop nieuwe features waar wij helemaal niet op zitten te wachten. Het forum is totaal in het slop geraakt. Ook zie ik het nut niet in van een zogenaamde timeline en om over de nieuwe chat nog maar te zwijgen. Daarbij loopt de website totaal niet soepel; veel vastlopers. Jullie zouden er goed aan doen als jullie switchen naar het oude design. Dit kan bijvoorbeeld in een nieuw jasje worden gestoken, maar de opzet van de oude website was mijns inziens een stuk overzichtelijker en fijner om te bezoeken.
Jullie kunnen stemmen middels deze Poll:
http://www.strawpoll.me/14259009
@Mods, hoop dat jullie deze thread laten leven.
@dionysiou
Thanks voor je bericht!
Dat de website traag is, is zeker een groot manco, en een hoge prioriteit op ons lijstje. Maar dat is gelijk ook een van de moeilijkste dingen om te tackelen. Dit ligt enerzijds bij ons, en anderzijds bij de hosting en/of data-leveranciers.
Met de chat zijn we al een heel eind, qua functionaliteit, minus wat kleine bugs. Maar als je hier nog punten voor hebt, let us know!
Het duidelijk en logisch presenteren van informatie (we hebben veel data), gaat ook steeds beter - maar ook hier; geef maar aan wat er anders kan of moet en dan nemen we het mee in de evaluatie. Het is (uiteindelijk) de bedoeling dat je als lid makkelijker de informatie kunt vinden waar je voor komt. Dit betekent dat je zelf (grotendeels) moet kunnen bepalen wat je wel en niet wilt zien, vooral op de home / het dashboard. Hetzelfde geldt voor het instellen van de notificaties. En dan moet het daarbij niet uitmaken of je een mobiel gebruikt, een laptop of pc met een 28 inch monitor. Een leuke uitdaging dus.
Wat betreft de beta-versie. We hebben de launch versneld moeten doorvoeren. Na de server-crash was er simpelweg teveel data verloren om nog een steady website online te kunnen houden. Zo werkte de app niet meer, was de mobiele website vaker down dan up en was het qua techniek niet meer verantwoord. De keuze is dan: of helemaal plat, of online met een beta-versie. Wij hebben voor de laatste optie gekozen.
Wat betreft de vele updates. We houden van launch early, launch often. Ofwel veel en snel testen, zodat je ook snel weer door kunt gaan.
Wat betreft de kerstbonussen; wie weet komen we weer met wat moois op de proppen ;-)
@vw-support
''Het begint een beetje een herhaling te worden, maar vooruit; we happen nog één keertje.''
Toevallig heb ik dat gevoel ook steeds bij jou. We houden elkaar in evenwicht.
''Als het je niet lukt om jouw niet-objectieve bril af te zetten, deel je dus gewoon jouw ongezouten persoonlijke mening.''
Ben blij dat ik dat doe, daar is het forum o.a. voor bedoeld. En ja, ik deel graag mijn mening, zeker als ik het gevoel heb dat er niet naar geluisterd wordt. Als het alleen mijn mening betrof had ik je gelijk gegeven.Maar als je een beetje naar de kritiek durft te kijken dan kan je niet anders dan constateren dat vrijwel iedereen (in uitzondering van een aantal) niet tevreden is met de website. Doe een beetje aan zelfreflectie en steek de hand in eigen boezem en bouw vanuit daar iets moois op.
''En daar zit zo te zien een hele lading emotie en frustratie in.''
Het wordt inderdaad frustrerend als jij je er continu uit probeert te lullen. Ben fair en en kronkel niet zo.
''Of dat allemaal te herleiden is naar deze website, is een andere vraag - maar dat terzijde.''
Twijfel je nu aan mijn integriteit? Foei.
''Het gaat zelfs zover dat je je opwerpt als dé spreker van de community, ook mooi.''
Maar wat terzijde? Ja ja, ik ben een megalomaan mannetje, dat ga ik niet ontkennen.
''Een website van deze grootte wordt nou eenmaal niet in een middagje in elkaar geknutseld.''
Nee, de website werd met een hoop bombarie aangekondigd. Vervolgens kwam ie een aantal maanden te laat. Dan is het wel ironisch dat ik vervolgens lees dat jullie de launch, en ik citeer ''versneld hebben moeten doorvoeren.'' Versneld met terugwerkende kracht, zullen we maar zeggen. ;-)
Als je gewoon wat rechtlijniger bent ga ik je ook meer respect krijgen, denk ik. It's up too you.
Forumtipje: misschien een citaatknop ontwikkelen waardoor je kleine stukjes van je voorgangers kunt citeren.
@Pauperclown
Je hebt je mening geuit. Daarvoor dank.
Wij gaan zeker niet ontkennen dat we de website met veel bombarie hebben aangekondigd, meerdere keren zelfs. Alleen hebben we bij de daadwerkelijke lancering wel vermeld dat het om de beta-versie gaat. Ongetwijfeld hadden we de launch nog een keer uitgesteld - als de oude website niet was gecrasht.
Maar goed, laten we er nu maar over ophouden. Want ik gok (en hoop) dat we allemaal iets beters te doen hebben - op een zaterdagmiddag - dan dit gesprek gaande te houden. Op het gros van de punten verschillen we simpelweg te veel van mening. Dus let's just agree to disagree.
Jij beweert dat wij 'kronkelen'. Ik vermoed dat jouw frustratie een andere grotere oorzaak heeft - die buiten VW ligt. So be it.
Goed puntje van het citeren; die mogelijkheid zit er al wel in, alleen knip en plak je momenteel het hele bericht. Staat in ieder geval genoteerd. Thanks!
''Want ik gok (en hoop) dat we allemaal iets beters te doen hebben - op een zaterdagmiddag - dan dit gesprek gaande te houden.''
Achja, ik typ sneller dan dat ik praat, dus het is een kleine moeite. Trouwens zou ik je ernstig willen adviseren niet te gokken, maar dat terzijde. ;-)
''Ik vermoed dat jouw frustratie een andere grotere oorzaak heeft - die buiten VW ligt. So be it.''
Klopt. Ik heb geen vrienden en zit dit heel de dag alleen. Daarbij zit ik aan de drugs en heb ik geen vriendin. Nou ja, alleen als ik ervoor betaal..... Frustraties alom!
Zo had je het graag gezien toch? Ik wil je best helpen met een karikatuur van me te schetsen als dat je een goed gevoel geeft. xD
Maar laten we het ff beperken tot deze thread; Ik hoop dat je minder kakelt en meer doet.
Voor nu zal ik weer even mijn muil houden.
Doei!
Ik vind het in ieder geval goed dat vw-support snel en overal op reageert en open staat voor de kritieken. Ik hoop dat VW ooit weer op hetzelfde niveau komt en de community zal groeien.
Ik ervaar overigens nog steeds een hoop problemen met de chat via Google Chrome. Vaak wordt die niet refresht, traag & soms kan ik niets meer in typen en moet ik de hele site vernieuwen, wat dan ook weer vrij lang duurt.
Overigens is het continu laden van de tijdlijn ook vrij vervelend als je iets naar beneden scrollt. Is daar wat aan de te doen.
Ik ervaar overigens nog steeds een hoop problemen met de chat via Google Chrome. Vaak wordt die niet refresht, traag & soms kan ik niets meer in typen en moet ik de hele site vernieuwen, wat dan ook weer vrij lang duurt.
Overigens is het continu laden van de tijdlijn ook vrij vervelend als je iets naar beneden scrollt. Is daar wat aan de te doen.
Thanks voor je bericht Ryandonk.
Dit zijn inderdaad de chat-problemen die we nog niet (helemaal) hebben kunnen oplossen. Heb je een windows computer of een mac? En welke resolutie gebruik je?
Voor de tijdlijn zullen we kijken naar een alternatief voor de infinite scroll.
Geen dank.
Overigens ben ik wel van mening dat PauperClown voor gedragen moet worden als MOD voor VW. Deze man is zo gehecht aan deze community en daarnaast is het ook een uitstekende vertegenwoordiger.
Overigens ben ik wel van mening dat PauperClown voor gedragen moet worden als MOD voor VW. Deze man is zo gehecht aan deze community en daarnaast is het ook een uitstekende vertegenwoordiger.
Dat gaat niet meer lukken. Het account van Pauperclown hebben we vanmiddag gesloten - na de zoveelste belediging en provocatie (in de chat).
We hebben duidelijke huisregels, waaraan iedereen zich dient te houden.