Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wat vind jij van de nieuwe website van Voetbalwedden.net?

Sinds de invoering van de nieuwe website zijn de reacties omtrent de website vrij negatief te noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden. Voor de goede orde; het is niet de bedoeling om een negatieve tendens te creëren. Maar aangezien er weinig met onze feedback wordt gedaan ben ik benieuwd naar wat de leden daadwerkelijk van de nieuwe website vinden. Je kan ook een reactie achterlaten in dit topic.

Persoonlijk vind ik de nieuwe website een fiasco. De website is erg traag en daarbij zijn er een hoop nieuwe features waar wij helemaal niet op zitten te wachten. Het forum is totaal in het slop geraakt. Ook zie ik het nut niet in van een zogenaamde timeline en om over de nieuwe chat nog maar te zwijgen. Daarbij loopt de website totaal niet soepel; veel vastlopers. Jullie zouden er goed aan doen als jullie switchen naar het oude design. Dit kan bijvoorbeeld in een nieuw jasje worden gestoken, maar de opzet van de oude website was mijns inziens een stuk overzichtelijker en fijner om te bezoeken.

Jullie kunnen stemmen middels deze Poll:

http://www.strawpoll.me/14259009

@Mods, hoop dat jullie deze thread laten leven.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagpauperclown in 28-10-2017 16:45 Algemeen
in 28-10-2017 16:45 Algemeen
59 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 28 okt. 2017, 18:45 schreef pauperclown:

Sinds de invoering van de nieuwe website zijn de reacties omtrent de website vrij negatief te noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden. Voor de goede orde; het is niet de bedoeling om een negatieve tendens te creëren. Maar aangezien er weinig met onze feedback wordt gedaan ben ik benieuwd naar wat de leden daadwerkelijk van de nieuwe website vinden. Je kan ook een reactie achterlaten in dit topic.

Persoonlijk vind ik de nieuwe website een fiasco. De website is erg traag en daarbij zijn er een hoop nieuwe features waar wij helemaal niet op zitten te wachten. Het forum is totaal in het slop geraakt. Ook zie ik het nut niet in van een zogenaamde timeline en om over de nieuwe chat nog maar te zwijgen. Daarbij loopt de website totaal niet soepel; veel vastlopers. Jullie zouden er goed aan doen als jullie switchen naar het oude design. Dit kan bijvoorbeeld in een nieuw jasje worden gestoken, maar de opzet van de oude website was mijns inziens een stuk overzichtelijker en fijner om te bezoeken.

Jullie kunnen stemmen middels deze Poll:

http://www.strawpoll.me/14259009

@Mods, hoop dat jullie deze thread laten leven.

Ik denk dat je niet echt een objectief beeld gaat krijgen door deze vraag nu te stellen. Ik denk dat de nieuwe website zo negatief is dat een groot deel van de gewaardeerde, oude leden inmiddels vertrokken zijn en dit topic niet eens zullen lezen. Erg jammer..

Persoonlijk vind ik het ook erg jammer dat de tipcompetitie niet meer is wat het is geweest, het zit vol met fouten en daarom voor mij niet meer leuk om er aandacht in te steken.

@VW Crew: alsnog credits naar jullie, ik geloof er natuurlijk in dat alles met goede intenties is en je niet altijd alles kunt overzien.

0 Vind ik leuk's
Op za. 28 okt. 2017, 19:58 schreef pauperclown:

De poll is ook meer gemaakt om snel een blik te werpen op de algemene opinie. Deze thread is er ook voor om wat toe te kunnen lichten en dat gebeurt zoals je ziet. Trouwens heb ik regelmatig feedback gegeven, hier kreeg ik geen respons op.

Edit: Als je je geroepen voelt een meer uitgebreide poll te starten; be my guest.

Als je de algemene opinie daadwerkelijk had willen peilen, had je ongetwijfeld meer en andere antwoorden gebruikt dan 'Fiasco' en 'Perfect' - maar dat terzijde.

Ondanks dat we in jouw ogen dus weinig goed kunnen doen, wil je wel lid blijven óf moeten we je vorige beslissing om je account te sluiten definitief maken?

Wat betreft het verwerken van feedback: alle input die we krijgen, evalueren we en plannen we evt. daarna in - maar we kunnen niet voor iedereen een maatwerk product bouwen. Er zullen dus altijd features tussen zitten die jij niet nodig hebt of wilt gebruiken, maar iemand anders misschien wel.

We hebben een hele lijst met verbeteringen die we nog willen en moeten doorvoeren, maar helaas kunnen we dat niet allemaal tegelijkertijd doen.

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Een poll is altijd generaliserend, zo krijg je een goed beeld van wat men vindt. Misschien had ik wat meer opties toe kunnen voegen en het wat anders kunnen verwoorden, maar in deze thread kan men ook gewoon zijn/haar mening geven.Dat gebeurt ook zoals je kan lezen. Ik wil geen zout op de slakken leggen, maar als je kijkt zie je gewoon dat vrijwel iedereen de website niet denderend vindt. Ik begrijp dat dat pijn doet, maar dat is voor nu wel de realiteit. Het zou fijn zijn als het oude VW-gevoel gewoon weer terugkomt.

Je hoeft mijn account niet te sluiten, maar het zou wel handig zijn als deze optie gewoon werkt. ;)

Bericht gewijzigd door pauperclown op zo 29 okt. 2017, 14:30
0 Vind ik leuk's

Ik vind de nieuwe site ook totaal niks vergeleken met de oude website, maar VW zal met de tijd willen meegaan denk ik.....

Gezien de algemene website bezoekers kan ik dit ook wel begrijpen, het zijn toch veelal jeudige fun betters en zo ziet de site er nu ook uit.

Het is jammer dat het forum dood is maar persoonlijk vind k de chat het belangrijkste. Ik check de chat altijd en de rest van de website boeit me eigenlijk totaal niet.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 29 okt. 2017, 15:23 schreef pauperclown:

Een poll is altijd generaliserend, zo krijg je een goed beeld van wat men vindt. Misschien had ik wat meer opties toe kunnen voegen en het wat anders kunnen verwoorden, maar in deze thread kan men ook gewoon zijn/haar mening geven.Dat gebeurt ook zoals je kan lezen. Ik wil geen zout op de slakken leggen, maar als je kijkt zie je gewoon dat vrijwel iedereen de website niet denderend vindt. Ik begrijp dat dat pijn doet, maar dat is voor nu wel de realiteit. Het zou fijn zijn als het oude VW-gevoel gewoon weer terugkomt.

Je hoeft mijn account niet te sluiten, maar het zou wel handig zijn als deze optie gewoon werkt. ;)

We zijn ons er absoluut bewust van dat nog (lang) niet alles perfect werkt, maar dat hadden we ook niet verwacht - voor de beta versie.

Als jullie concrete suggesties (of voorbeelden van andere websites) hebben, bijvoorbeeld mbt het forum, zijn die zoals altijd van harte welkom. Vergeet alleen niet dat heel veel features zijn doorgevoerd op basis van ideeën en suggesties van andere leden.

Feedback als 'de website is compleet RUK', daar kunnen we gewoon weinig mee, want dat versterkt ook het VW-gevoel niet.

Prima, laten we je account actief. Voorvechters van het oude VW-gevoel willen we immers niet weren ;-)

0 Vind ik leuk's

Ik heb het al eens eerder gemeld, maar mijn irritatie is die grote blauwe balk met de tekst 99 fora, 3362 topics. Kunnen jullie die niet weghalen of stuk kleiner maken.

0 Vind ik leuk's

Een ander (verbeter) punt is dat als je een bericht geplaatst hebt, dat je alleen via de button forum bovenin terug kunt naar de hoofdpagina van het forum. Is het misschien een idee om een knopje recente topics te plaatsen, zodat men een soort snelkoppeling heeft.

0 Vind ik leuk's
Op ma. 30 okt. 2017, 09:55 schreef tino23:

Ik heb het al eens eerder gemeld, maar mijn irritatie is die grote blauwe balk met de tekst 99 fora, 3362 topics. Kunnen jullie die niet weghalen of stuk kleiner maken.

Dit is sowieso mogelijk - al is dat per browser/apparaat/resolutie verschillend.

Wil je anders eens een screenshot posten hoe het er bij jou uitziet?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 30 okt. 2017, 09:59 schreef tino23:

Een ander (verbeter) punt is dat als je een bericht geplaatst hebt, dat je alleen via de button forum bovenin terug kunt naar de hoofdpagina van het forum. Is het misschien een idee om een knopje recente topics te plaatsen, zodat men een soort snelkoppeling heeft.

As je een reactie (of nieuw topic) hebt geplaatst, wil je eenvoudiger terug kunnen naar het topic-overzicht dus?

0 Vind ik leuk's
Op ma. 30 okt. 2017, 10:11 schreef vw-support:
Op ma. 30 okt. 2017, 09:59 schreef tino23:

As je een reactie (of nieuw topic) hebt geplaatst, wil je eenvoudiger terug kunnen naar het topic-overzicht dus?

Klopt. Ik ben gewent op andere fora dat het veel eenvoudiger en overzichtelijker kan.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.