Wat vind jij van de nieuwe website van Voetbalwedden.net?
Sinds de invoering van de nieuwe website zijn de reacties omtrent de website vrij negatief te noemen. Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe website vinden. Voor de goede orde; het is niet de bedoeling om een negatieve tendens te creëren. Maar aangezien er weinig met onze feedback wordt gedaan ben ik benieuwd naar wat de leden daadwerkelijk van de nieuwe website vinden. Je kan ook een reactie achterlaten in dit topic.
Persoonlijk vind ik de nieuwe website een fiasco. De website is erg traag en daarbij zijn er een hoop nieuwe features waar wij helemaal niet op zitten te wachten. Het forum is totaal in het slop geraakt. Ook zie ik het nut niet in van een zogenaamde timeline en om over de nieuwe chat nog maar te zwijgen. Daarbij loopt de website totaal niet soepel; veel vastlopers. Jullie zouden er goed aan doen als jullie switchen naar het oude design. Dit kan bijvoorbeeld in een nieuw jasje worden gestoken, maar de opzet van de oude website was mijns inziens een stuk overzichtelijker en fijner om te bezoeken.
Jullie kunnen stemmen middels deze Poll:
http://www.strawpoll.me/14259009
@Mods, hoop dat jullie deze thread laten leven.
Pauper, goed dat je dit naar voren brengt. Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar volgens mij is het leden aantal en actieve leden nog verder teruggedrongen.
Tevens is er niks of niemand vanuit het VW of MOD team te verkennen, hebben die het bijltje er ook bij neergelegd?
In dit geval heb ik gekozen voor ontevreden en eens met een fiasco, maar om eerlijk te zijn is het op dit moment gewoon compleet RUK.
Misschien dat VW het eens onder ogen moet zien en snel met aanpassingen moet komen, anders verwacht ik niet dat veel leden hier zullen blijven.
PS: het verwijderen van je account werkt niet, na 2 maanden kon ik gewoon weer inloggen..
Eens met pauper en ryan, de nieuwe site is een doolhof, traag en de chat/forum zijn veel minder fijn. Complete miskleun als je het mij vraagt.
Oh en dan krijg je ook nog veel van die klote mails over die achievements
Ik vind het wel prima zo de nieuwe veranderingen soms is het alleemaal wat traag en soms is er een storing daar zouden ze nog verbeteringen in kunnen maken als dat mogelijk is.
Verder vind ik het allemaal goed en overzichtelijk als je toch iets niet kan vinden vul je wat je zoekt in de zoekbalkje in klaar.
En die achievement meldingen is wel grappig leuk bedacht
ik hecht er zelf totaal geen waarde aan ik klik het met een 1 druk op de knop weg.
Ik geef deze site de cijfer 7.2
@Ryandonk
Als je graag je account wilt verwijderen (wat klaarblijkelijk niet goed werkt nog vanuit het profiel), willen we dat best handmatig doen. Just say the word.
@Pauperclown
We hebben jouw account ook een keer gesloten, op jouw verzoek, maar dat is ook niet goed gegaan (of ongedaan gemaakt). Geef maar een seintje als we jouw account (nogmaals) moeten sluiten.
Wat betreft jullie poll: met louter de mogelijkheden 'Fiasco', 'Perfect' en 'Geen mening' verzamel je weinig interessante feedback waar we daadwerkelijk iets mee kunnen, vrees ik. We willen hier best een uitgebreidere poll/enquete van maken - als daar vraag naar is. Al zijn er momenteel ook genoeg andere mogelijkheden om bugs, suggesties, etc. door te geven - bijvoorbeeld via de feedback knop, in een topic of in een mailtje naar support@voetbalwedden.net.
Via het changelog topic kunnen jullie overigens zien welke wijzigingen er o.a. zijn doorgevoerd de afgelopen weken. We zitten absoluut niet stil, maar VW is nou eenmaal een grote website met veel gebruikers en veel mogelijkheden. Dat kost dus tijd.
De poll is ook meer gemaakt om snel een blik te werpen op de algemene opinie. Deze thread is er ook voor om wat toe te kunnen lichten en dat gebeurt zoals je ziet. Trouwens heb ik regelmatig feedback gegeven, hier kreeg ik geen respons op.
Edit: Als je je geroepen voelt een meer uitgebreide poll te starten; be my guest.
Helemaal met je eens Pauper. Zelf kom ik niet meer zoveel op het forum als voorheen, erg jammer. Het is onoverzichtelijk, scrol me rot en en heb ook het idee dat er weinig actie op het forum is. Mooie tijden met die YoungTurk
Misschien is het overwegen van een enquete wel de moeite waard. Ik hoor veelal negatieve berichten, maar misschien roepen die het hardst.
Wel is het duidelijk dat het aantal leden online gewoon drastisch verminderd is.
@VW-Support.
Over het closen van het account was maar een voorbeeld die in de chat naar voren kwam. Daar wilde overigens 4 man het en waren verbaasd dat ze toch er weer op konden net als ik.
Het forum moet gewoon weer naar voren worden gehaald, zoals iedereen al zegt is het forum gewoon dood en dat is zonde.
De chat let ik niet meer op dus daar heb ik geen oordeel over.
Ik vind het ook echt een drama! Hiervoor veel meer mensen op de forum actief nu merk je dat er amper berichten zijn hier. Zonde dat het zo gaat voorheen ging ik dagelijks op deze forum checken nu vergeet ik het zelfs om langs te komen.