Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb ff een vraagje,

ik heb de 1na laatste speelronde gewonnen, samen met nog 2 anderen. maar het prijzengeld staat er nog niet op.
wanneer kan ik wel verwachten dat het er op staat?

mvg
0 Vind ik leuk's
Geduld hebben. Ik heb die ronde ervoor gewonnen. Ook nog niet ontvangen

mvg
0 Vind ik leuk's
Enig idee wanneer de geldprijzen van de kwartaal competities uitbetaald worden ??
Want ik denk dat de uitslag die er nu staat de juiste en correcte is ??
Thanks
0 Vind ik leuk's
Ronde 146 gewonnen en in ronde 149 gedeeld 1e. Ik zie nog niks in mijn account staan. Volgens mij weet ik toch zeker dat ik mijn come on naam heb doorgegeven.
0 Vind ik leuk's
Voor de bonus op 10-bet moet ik dan de code wedden gebruiken of de code die op de site staat aangegeven?
Op de site staat dit:
'Make your first real money deposit via web or mobile with bonus code FD100, and you'll get a 50% up to €200 bonus.'
0 Vind ik leuk's
hallo, ik wil meedoen met het vw-10 spel, maar ik kan me niet herinneren dat ik mijn ComeOn account heb doorgegeven. Weet iemand waar ik dit kan nakijken?

0 Vind ik leuk's
kazlatan:
Ronde 146 gewonnen en in ronde 149 gedeeld 1e. Ik zie nog niks in mijn account staan. Volgens mij weet ik toch zeker dat ik mijn come on naam heb doorgegeven.


Je naam die je heb doorgegeven is niet bekend bij Comeon.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
ik heb 2 weken geleden ook een prijs gewonnen maar staat nog steeds niet op me account.
graag wil ik weten wanneer ik het bedrag op me account heb?
0 Vind ik leuk's
vincent129:
kazlatan:
Ronde 146 gewonnen en in ronde 149 gedeeld 1e. Ik zie nog niks in mijn account staan. Volgens mij weet ik toch zeker dat ik mijn come on naam heb doorgegeven.


Je naam die je heb doorgegeven is niet bekend bij Comeon.


En hoe nu verder? Waar moet ik mijn naam doorgeven zodat ik wel kan winnen?
0 Vind ik leuk's
Volgensmij zit er een fout in het vw10 spel, je kon voorspelling tot 12:00 doorgeven met een match van gister er bij (Genoa - Inter).


0 Vind ik leuk's
Love beer, hate juice

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.