Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bij mij is de € 6,25, op 09 augustus met het VW!0-spel behaald, nog steeds bij ComeOn niet erbij gestort. (Gebruikersnaam: Dalek)
0 Vind ik leuk's
Speelronde 155, 9/10 goed, maar nog niets ontvangen op mijn Comeon account

gebruikersnaam: duifbetting
0 Vind ik leuk's
dalek:
Bij mij is de € 6,25, op 09 augustus met het VW!0-spel behaald, nog steeds bij ComeOn niet erbij gestort. (Gebruikersnaam: Dalek)


duifbetting:
Speelronde 155, 9/10 goed, maar nog niets ontvangen op mijn Comeon account

gebruikersnaam: duifbetting


Er is een melding van gemaakt bij Comeon. Hopelijk wordt het snel in orde gemaakt.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Ik had ook gewonnen in speelronde 155, maar er staat nog niks op mijn Comeon account...

Gebruikersnaam: Ganondorf875
0 Vind ik leuk's
Geef meteen even aan dat ze die jackpot 166.67 uit speelronde 157 overmaken... Des te sneller kunnen we het weer verbrassen (win-win lijkt me:))
0 Vind ik leuk's
Geen idee hoe lang het gemiddeld duurt, maar ik had 9/10 van speelronde 156 goed.
Gebruikersnaam: thieniseating
0 Vind ik leuk's
Al iets bekend over de nieuwe opzet van de VW10?
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Al iets bekend over de nieuwe opzet van de VW10?


Wordt nog hard aan gewerkt :-)

thieniseating:
Geen idee hoe lang het gemiddeld duurt, maar ik had 9/10 van speelronde 156 goed.
Gebruikersnaam: thieniseating


Comeon net gesproken - wordt ook as we speak geregeld. Mocht het er niet opstaan voor woensdag, geef dan even een seintje.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Geld staat als goed is op je account (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Bedankt voor de snelle reacties. Het staat erop!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.