VW10: vragen en opmerkingen
Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Bij mij is de € 6,25, op 09 augustus met het VW!0-spel behaald, nog steeds bij ComeOn niet erbij gestort. (Gebruikersnaam: Dalek)
Speelronde 155, 9/10 goed, maar nog niets ontvangen op mijn Comeon account
gebruikersnaam: duifbetting
dalek:
Bij mij is de € 6,25, op 09 augustus met het VW!0-spel behaald, nog steeds bij ComeOn niet erbij gestort. (Gebruikersnaam: Dalek)
duifbetting:
Er is een melding van gemaakt bij Comeon. Hopelijk wordt het snel in orde gemaakt.
Dance like you never danced before.
Ik had ook gewonnen in speelronde 155, maar er staat nog niks op mijn Comeon account...
Gebruikersnaam: Ganondorf875
Gebruikersnaam: Ganondorf875
Geef meteen even aan dat ze die jackpot 166.67 uit speelronde 157 overmaken... Des te sneller kunnen we het weer verbrassen (win-win lijkt me:))
Geen idee hoe lang het gemiddeld duurt, maar ik had 9/10 van speelronde 156 goed.
Gebruikersnaam: thieniseating
Al iets bekend over de nieuwe opzet van de VW10?
erikb1990:
Wordt nog hard aan gewerkt :-)
thieniseating:
Geen idee hoe lang het gemiddeld duurt, maar ik had 9/10 van speelronde 156 goed.
Comeon net gesproken - wordt ook as we speak geregeld. Mocht het er niet opstaan voor woensdag, geef dan even een seintje.
Dance like you never danced before.
Geld staat als goed is op je account (y) (y)
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Bedankt voor de snelle reacties. Het staat erop!