Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Volgens mij vervalt die gewoon, dus 9 ipv 10 goed hebben. Dat was wel toen PSV-Feyenoord werd uitgesteld
0 Vind ik leuk's
robs234:
Volgens mij vervalt die gewoon, dus 9 ipv 10 goed hebben. Dat was wel toen PSV-Feyenoord werd uitgesteld


100% waar :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik vul net de nieuwe VW10 in en bekeek nog even mijn resultaat van afgelopen weekend, daar zie ik dat FC Utrecht - Ajax is verwerkt als 1-2, en dus is mijn X fout gerekend. Mijns inziens is dit duel toch echt in 1-1 geëindigd ;-) Voor mij maakt het verder geen verschil, maar het zou toch lullig zijn als iemand nu niet in de prijzen is gevallen, waar hij/zij dat eigenlijk wel is.
0 Vind ik leuk's
tomfcdb:
Ik vul net de nieuwe VW10 in en bekeek nog even mijn resultaat van afgelopen weekend, daar zie ik dat FC Utrecht - Ajax is verwerkt als 1-2, en dus is mijn X fout gerekend. Mijns inziens is dit duel toch echt in 1-1 geëindigd ;-) Voor mij maakt het verder geen verschil, maar het zou toch lullig zijn als iemand nu niet in de prijzen is gevallen, waar hij/zij dat eigenlijk wel is.


Voor mij maakt dit wel een verschil denk ik zo. Ik had er 8 goed en het gelijkspel bij FC Utrecht - Ajax is 1 van de 2 fouten. Ik heb er dus 9 goed. Ik weet niet of ik dan ongedeeld winnaar ben?
0 Vind ik leuk's
kazlatan:
tomfcdb:
Ik vul net de nieuwe VW10 in en bekeek nog even mijn resultaat van afgelopen weekend, daar zie ik dat FC Utrecht - Ajax is verwerkt als 1-2, en dus is mijn X fout gerekend. Mijns inziens is dit duel toch echt in 1-1 geëindigd ;-) Voor mij maakt het verder geen verschil, maar het zou toch lullig zijn als iemand nu niet in de prijzen is gevallen, waar hij/zij dat eigenlijk wel is.


Voor mij maakt dit wel een verschil denk ik zo. Ik had er 8 goed en het gelijkspel bij FC Utrecht - Ajax is 1 van de 2 fouten. Ik heb er dus 9 goed. Ik weet niet of ik dan ongedeeld winnaar ben?


is zojuist aangepast je bent de enige met 9/10 goed dus wint 50 euro
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Proficiat Kazlatan ^^
0 Vind ik leuk's
Ik heb vorige week de VW10 gewonnen. Echter nu 8 dagen later nog niks mogen ontvangen? Wanneer wordt dit normaal geregeld?
0 Vind ik leuk's
Nog niks mogen ontvangen
0 Vind ik leuk's
Kan ik als Belg meespelen met het VW10 spel? Ik heb een account bij ComeOn van voor de tijd dat de website geblocked is in België en ik heb nog steeds toegang tot de website.
0 Vind ik leuk's
terran:
Kan ik als Belg meespelen met het VW10 spel? Ik heb een account bij ComeOn van voor de tijd dat de website geblocked is in België en ik heb nog steeds toegang tot de website.


Dit weet ik niet zeker maar als jij nog steeds toegang hebt tot je accounts en de website dan wellicht wel
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.