Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW10: vragen en opmerkingen

Ben ik de enige die gezien heeft dat er ( denk ik ) een fout staat in het VW 10 spel voor deze week ???
Moet de match Sevilla - Racing Santander niet de match Real Betis - Racing Santander zijn ???
Of ben ik nu al zo dronken ????
;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar draco
Country flag draco in 24-03-2012 13:40 Algemeen
in 24-03-2012 13:40 Algemeen
171 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb helaas ook nog niks ontvangen... :s
0 Vind ik leuk's
Thanks VW, het prijzengeld van speelronde 136 staat bij mij op m'n account! (y)
0 Vind ik leuk's
Uhmmmmm. Ik ben inwoner van Nederland maar volgens Voetbalwedden niet. Kan de VW10 niet meer invullen:

Helaas is de VW10 niet beschikbaar voor inwoners van Belgie. Onze sponsor ComeOn is helaas niet toegankelijk voor u. We zijn op zoek naar een passende oplossing. Hou ons forum goed in de gaten!

0 Vind ik leuk's
Hallo,

Ik sta (gedeeld) op nr 1 in speelronde 138.
Hoe en wanneer wordt mijn prijs bijgeschreven?
Gebeurd dit op Unibet of Comeon?

0 Vind ik leuk's
dani58419:
Hallo,

Ik sta (gedeeld) op nr 1 in speelronde 138.
Hoe en wanneer wordt mijn prijs bijgeschreven?
Gebeurd dit op Unibet of Comeon?



Je hebt je comeon naam moeten doorgegeven om mee te doen met de vw10 dus dit wordt bijgeschreven op dat account, dit proberen we altijd binnen anderhalve week te regelen. Echter ligt het aan Comeon hoe snel ze dit doen

Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Heyy waar kan je de tussenstanden zien dan?
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Uhmmmmm. Ik ben inwoner van Nederland maar volgens Voetbalwedden niet. Kan de VW10 niet meer invullen:

Helaas is de VW10 niet beschikbaar voor inwoners van Belgie. Onze sponsor ComeOn is helaas niet toegankelijk voor u. We zijn op zoek naar een passende oplossing. Hou ons forum goed in de gaten!



is dit al gelukt nu om mee te doen.

totomaster:
Heyy waar kan je de tussenstanden zien dan?

Je kan gewoon zien onder het kopje vw10 en dan de ronde aanvinken om te zien of je wat gewonnen hebt
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
ok man thnx en die tips die we zelf kunnen plaatsen elke keer hoe kan je zien hoe je ervoor staat?
0 Vind ik leuk's
totomaster:
ok man thnx en die tips die we zelf kunnen plaatsen elke keer hoe kan je zien hoe je ervoor staat?

op je profiel staat je statistieken per maand en je kan bij de tips comp zelf een tussenstand zien
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Parma - Udinese is uitgesteld.
Wat houdt dit precies in voor speelronde 140?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.