Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net

Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthejoery92 in 29-04-2012 17:19 Algemeen
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
170 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thejoery92:
Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel.
Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen.
Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Sportive greetings,
Thejoery92

Hoi joery,
Ten eerste welkom op het forum! :)
De kans is groot dat de vw10 eruit gaat deze week! De 'favorieten' wisten allemaal het duel te winnen dus de kans bestaat dat er dadelijk 20 deelnemers alle 10 de wedstrijden goed hebben.
De jackpot wordt dan verdeeld 425 euro/20 deelnemers = 21 euro p.p.
Maandags wordt er de balans opgemaakt en gekeken wie er allemaal alles goed heeft. Het geld zal door de crew verstuurd/ laten verstuurd worden naar je account op Bwin en ik weet niet hoelang dit duurt, want dit regelt de crew allemaal.
Ik weet niet of dat je het meteen kunt uitschrijven, soms moet je het een keer rondspelen omdat dit een 'bonus' is, maar deze vraag laat ik over aan de crew van voetbalwedden.
Succes met Malaga en Barcelona!
De kans is groot dat de VW10 eruit gaat!
0 Vind ik leuk's
Als je alleen de favorieten in het spel zet dan is het inderdaad mogelijk dat ze allemaal winnen eh. VW10 moet blijven vind ik alleen moeten jullie achter wedstrijden zoeken die dichter bij elkaar liggen. Dan word het al veel moeilijker
0 Vind ik leuk's
Maandag zal het niet worden aangezien het dan Koninginnedag is en we dan niet 'werken'. We vieren de verjaardag van Wilhelmina op gepaste wijze (met een biertje in de hand) :-)
Dinsdag zullen we de balans opmaken en de prijswinnaars, indien die er zijn, laten crediteren. Het geld heb je dan binnen 2 dagen op je Bwin account. Het geld kan volgens mij direct worden uitbetaald, dat durf ik echter niet met 100% te zeggen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Maandag zal het niet worden aangezien het dan Koninginnedag is en we dan niet 'werken'. We vieren de verjaardag van Wilhelmina op gepaste wijze (met een biertje in de hand) :-)
Dinsdag zullen we de balans opmaken en de prijswinnaars, indien die er zijn, laten crediteren. Het geld heb je dan binnen 2 dagen op je Bwin account. Het geld kan volgens mij direct worden uitbetaald, dat durf ik echter niet met 100% te zeggen.

:d wilhelmina :s koekkoek
0 Vind ik leuk's
verybad65:
vw-crew:

:d wilhelmina :s koekkoek

[quote]
Koninginnedag wordt gevierd op 30 april. Dat is niet altijd zo geweest. Toen Wilhelmina koningin was, werd Koninginnedag op 31 augustus (haar verjaardag) gevierd. Toen haar dochter Juliana koningin werd, veranderde de dag waarop Koninginnedag werd gevierd in 30 april, de verjaardag van Juliana. In 1980 besloot Beatrix om Koninginnedag op 30 april te blijven vieren. Ze deed dit als eerbetoon aan haar moeder, maar waarschijnlijk ook omdat haar eigen verjaardag in de winter valt.
KOEKOEK :D:D:D:D:D
0 Vind ik leuk's
vw-crew:

En dinsdag word er in Belgie niet gewerkt!!Dag van de arbeiders, 1 mei!!!
Dan hier heeeeel veeeeel DUVELS in mijne kraag!! lol ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
0 Vind ik leuk's
Gisterenavond zaten we met in ieder geval 9 mensen inclusief mijzelf in de chat die 10/10 hebben deze week dus je krijgt in ieder geval niet de jackpot haha.
0 Vind ik leuk's
Ik zit er ook bij.. 2e keer dit seizoen :)
0 Vind ik leuk's
Ik heb eens eerder wat gewonnen met VW10. Toen moest ik het gewonnen bedrag 1x rondspelen en daarna kon ik het laten uitbetalen. Ik weet eigenlijk niet of er een minimale odd aan zit. Maar het is iig goed te doen.
Succes ermee!
0 Vind ik leuk's
Dacht ook al aardig goed te hebben met 8/10, was daar al blij mee, maar nu verpesten jullie mijn blijheid allemaal door te zeggen dat jullie alles goed hebben. Gelukkig overheerst toch nog het leuke gevoel van afgelopen (koninginne)nacht :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.