Informatie uitbetalingen prijzengeld voetbalwedden.net
Hallo,
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
heb een klein vraagsje over het VW10 tipgeverspel. Het is de 1e maal dat ik meedoe en heb er al 8/10 juist.
Malaga is op weg naar winst en dan moet alleen nog Barcelona winnen. Nu is mijn vraag: als je de jackpot wint word dit dan onmiddelijk uitgeschreven op u Bwin account of duurt dit enkele dagen.
Nu heb ik nog een 2e: Kan je het gewonnen bedrag ook meteen uitschrijven?
Sportive greetings,
Thejoery92
in 29-04-2012 17:19 Algemeen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Er is per persoon als het goed is een paar euro´s gestort hehe als ik het goed las in de chat.
zonde van het bedrag, de winnaars toch gefeliciteerd natuurlijk :d
zonde van het bedrag, de winnaars toch gefeliciteerd natuurlijk :d
-
Dag beste leden,
57 winnaars dit maal! Echt ongelofelijk! Eigenlijk een heel seizoen lieten alle favorieten het afweten en was het onvoorspelbaar. In deze ronde wonnen alle favorieten en dat zorgt ervoor dat wij iedereen 7,5 euro gaan uitbetalen. Wij mailen aankomende twee dagen bwin de gebruikersnamen door. Houd je account op bwin in de gaten. Het zal dan worden bijgeschreven.
gr
57 winnaars dit maal! Echt ongelofelijk! Eigenlijk een heel seizoen lieten alle favorieten het afweten en was het onvoorspelbaar. In deze ronde wonnen alle favorieten en dat zorgt ervoor dat wij iedereen 7,5 euro gaan uitbetalen. Wij mailen aankomende twee dagen bwin de gebruikersnamen door. Houd je account op bwin in de gaten. Het zal dan worden bijgeschreven.
gr
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Vraagje, ik ben niet actief op BWin en ik heb geprobeerd mijn accountnaam te achterhalen via de website van bwin zelf maar dit lukte niet.
Zou iemand van de VW Crew me mijn accountnaam kunnen pmen?
Bvd Quincy
Bvd Quincy
quincy:
Vraagje, ik ben niet actief op BWin en ik heb geprobeerd mijn accountnaam te achterhalen via de website van bwin zelf maar dit lukte niet.
Bvd Quincy
Bvd Quincy
pm (y)
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gefeliciteerd aan alle 57 winnaars :d :d
(y)
(y)
1e keer dat ik meedoe en meteen gewonnen, ben ook net nieuw hier. Altijd leuk:)
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''
Heeft er iemand al iets ontvangen? ik namelijk nog niet
sjabab:
Net gekeken en ik heb het geld inmiddels ontvangen :d.
mercurial:
Heel mooi! Als het goed is staat het bij een groot aantal deelnemers op de rekening.
Er zijn 2 gebruikersnamen niet bij Bwin bekend. Het gaat om de volgende leden.
- brammeke25
- ajax410
Hakuna Matatttta.
geef je maar wat hun horen te krijgen, aan mij:P @ vwcrew :P
Mijn specialiteit is de first to score bet!