Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Wat gebeurt er met de tips die al geplaatst zijn voor de maand november, worden deze automatisch aangepast aan de nieuwe inzetten?
Jep!
Op zich een goede verbetering, maar nog een vraagje.
Als ik hoge inzet ( stake 7-10) pak , krijg ik een stake van 3/10. Waarom geen 10/10?
En als ik lage inzet ( stake 1-3) pak, krijg ik een stake van 1/10. Waarom geen 3/10?
(y)
Omdat nou juist de wijziging is.
Laag = inzet 1
Middel = inzet 2
Hoog = inzet 3
Het verschil tussen laag & hoog is een stuk kleiner op deze manier waardoor de verschillen in de tips competitie kleiner worden waardoor het spannender word en de data betrouwbaarder zal worden. Iets wat volgens mij iedereen wil.
Nu moet ik het steeds opnieuw opzoeken, zou best handig zijn denk ik?
Is het vanaf nu ook mogelijk om meerdere soorten weddenschappen te spelen? Dus over/under, handicaps, both to score etc.?
Nee, is vanaf nu niet mogelijk. Hier gaan we binnenkort wel mee bezig om ook deze gegevens aan te bieden voor de tips competitie. We hopen hier begin volgend jaar meer over te vertellen. Nu nog even doen met de 1x2 weddenschappen dus :-)
Wat gebeurt er met de tips die al geplaatst zijn voor de maand november, worden deze automatisch aangepast aan de nieuwe inzetten?
Jep!
Op zich een goede verbetering, maar nog een vraagje.
Als ik hoge inzet ( stake 7-10) pak , krijg ik een stake van 3/10. Waarom geen 10/10?
En als ik lage inzet ( stake 1-3) pak, krijg ik een stake van 1/10. Waarom geen 3/10?
(y)
Omdat nou juist de wijziging is.
Laag = inzet 1
Middel = inzet 2
Hoog = inzet 3
Het verschil tussen laag & hoog is een stuk kleiner op deze manier waardoor de verschillen in de tips competitie kleiner worden waardoor het spannender word en de data betrouwbaarder zal worden. Iets wat volgens mij iedereen wil.
dus vanaf nu zou je dus enkel maar noteringen 1/10 , 2/10 en 3/10 mogen zien staan ????
heb enkele bets staan voor 5 november maar die zie ik staan aan 7/10 , of 8/10 zelfs 10/10 , daar waar je bij ingeven van de tips je enkel maar kiezen uit laag , middel en hoog ; zou het kunnen dat alles nog niet 100% op punt staat ????
thanks
Is het tegenwoordig verplicht een eigen tiptopic of niet hey ;-) :d
ja waar blijven die tips van jou :P Dan weet ik welke wedstrijden ik niet moet pakken hahaha
Grapje (y) (y)
Tips altijd welkom Trippy
Het is weer Kilo Utreg Tango hoor, eerste dag CL was bagger, tweede dag CL weer precies verkeerd gecombineerd. Vandaag gelukkig te laat om te spelen dus dat is winst :d
Ag we gokken voor de lol of niet boys. (y)
hehe Trippy