Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
wedt
Werkwoordsvorm, zie onder wedden
wedt
College van Burgemeester en schepenen
wed
het -woord wedden plaats waar men paarden enz. in het water leidt
Wed
Plas of ondiepe plaats in rivier waar vee gedrenkt wordt
Wed
Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. (-den), drenk- en zwemplaats voor paarden.
~, v. weddenschap.
~DE, v. (-n), bezoldiging, vaste belooning.
~DEN, ow. [gelijkvloeiend] (ik wedde, heb gewed), iets beweren tegenover de bewering van anderen; ik wed om vijf gulden dat het waar is, wan...
wed
1) Badgelegenheid 2) Doorwaadbare plaats 3) Drenkplaats 4) Drenkplaats voor paarden 5) Drinkplaats 6) Drinkplaats voor paarden 7) Paardenbron 8) Paardendrinkplaats 9) Waadbare plaats 10) Waadplaats 11) Waadplaats voor paard...
Wed
Naad tussen boven- en onderzijd van een kuil.
Bedankt voor de informatie Hubmens. Vind Hoe vaak wed je ook veel beter klinken. Zat nog even te kijken en zoals je kunt zien zijn er erg veel betekenissen voor :
wedt
Werkwoordsvorm, zie onder wedden
wedt
College van Burgemeester en schepenen
wed
het -woord wedden plaats waar men paarden enz. in het water leidt
Wed
Plas of ondiepe plaats in rivier waar vee gedrenkt wordt
Wed
Let op: Spelling (deels) uit 1864: o. (-den), drenk- en zwemplaats voor paarden.
~, v. weddenschap.
~DE, v. (-n), bezoldiging, vaste belooning.
~DEN, ow. [gelijkvloeiend] (ik wedde, heb gewed), iets beweren tegenover de bewering van anderen; ik wed om vijf gulden dat het waar is, wan...
wed
1) Badgelegenheid 2) Doorwaadbare plaats 3) Drenkplaats 4) Drenkplaats voor paarden 5) Drinkplaats 6) Drinkplaats voor paarden 7) Paardenbron 8) Paardendrinkplaats 9) Waadbare plaats 10) Waadplaats 11) Waadplaats voor paard...
Wed
Naad tussen boven- en onderzijd van een kuil.
Ja mooi verhaal wedden. Maar hoevaak loop jij? We gaan het verbeteren hubmens. thanx!!
Onderaan het blokje kan je alle tussenstanden inzien in één scherm. Dit nieuwe onderdeel is 'just for fun' waarbij je tevens ook direct meer informatie krijgt over hoe andere bezoekers over een wedstrijd denken. In de toekomst denken we zelfs nog na om meerder opties (niet alleen 1x2) toe te voegen. Eerst willen we kijken hoe dit gaat en of we nog bugs tegenkomen. Voor nu in ieder geval een fijn weekend :-)
http://i52.tinypic.com/1zx9mrt.jpg">
Daarbij kan je bij wedstrijden die bezig zijn of zelfs geeindigd nog steeds positieve of negatieve duimpjes geven....
(y)
Misschien optie om bij tipsoverzicht bij optie `vandaag` alleen de tips weer te geven van wedstrijden die nog niet begonnen zijn. Daarbij kan je bij wedstrijden die bezig zijn of zelfs geeindigd nog steeds positieve of negatieve duimpjes geven....
(y)
Dit gaan we morgen direct even aanpassen want dat zou natuurlijk niet mogen (duimpjes geven). Daarnaast pakken we ook de wedstrijden aan die al begonnen zijn (of al klaar zijn). Kijk morgenmiddag maar even op de website, dan zal je zien dat het niet meer kan :-)
Bedankt voor de scherpe feedback :d
In ieder geval misschien een optie om op die wedstrijdpagina ook te laten zien welke leden er een negatief duimpje gegeven hebben. Op die manier kun je kijken welke leden (die jij volgt en/of waarde hecht aan diens mening) geen vertrouwen hebben in de tip en eventueel kennisnemen van de onderbouwing (als die toegevoegd is).
(y)
Maar de nr 1 krijgt dus 70 euro en nr 2 30 en nr 3 10? Ook dat motiveert denk ik de mensen om meer tips te geven, doordat de top 3 in zicht blijft (y)
Je kan alleen 'minde positieve' duimpjes geven als je ingelogd bent. Indien je niet bent ingelogd kan je alleen het aantal zien maar er niet op klikken. Het is een goed idee om inderdaad ook de minder positieve duimpjes te tonen in het overzicht. :-)
@fifaking14:
Ja, je hebt helemaal gelijk. De prijzen zijn verhoogd :-)