Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app
Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!
Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)
Wat begrijp je dan precies niet? Je 'investment' is je inzet, je 'return' is (bij winst) de inzet × de odd (en bij verlies uiteraard niks), en je ROI is je 'return' gedeeld door je 'investment' (en dat dan maal 100 om het uit te drukken in percentages).
Laag = 1 unit inzet;
middel = 2 units inzet;
hoog = 3 units inzet.
Dus als je 10 keer 'hoog' inzet, tegen een odd van 1,5, en je wint, zeg, 8 keer ... (en je verliest dus 2 keer) dan ziet dat er zo uit:
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 1,5 = 4,5
3 × 0 = 0
3 × 0 = 0
Je 'investment' is dan dus 30 ( = 10 × 3) ... je 'return' dus 36 (8 × 4,5) en je ROI% dus 120% (36/30 = 1,2).
Thanks
(y)
;-)
er moet gewoon een selectie komen;) met goede tippers, die verdienen het een eigen topic te hebben
dit is mijn idee ook , mensen met meer dan 100 of 150 tips zelfs meer dan 250 op een maand ,
niemand kan dit serieus nemen .
kan men er een selectie van maken ,?
ok ik ga mijn best doen in deze competitie ,niet om de prijs ,maar voor mijzelf en voor de leden ,
de prijs zou ik weg schenken .
Je zit momenteel op 33 tips in 4 dagen. Als je zo doorgaat haal jij de 300 per maand ook wel ;)
Is dat echt wel nodig, die chatfilter?
Helaas wel. Sommigen vinden het nodig om anderen voor alles en iedereen te beledigen etc. Dan moet er een mogelijkheid zijn om ze direct voor de chat te blokkeren.
Jammer dat we het woord quotering of verbetering of spijsvertering mogen gebruiken (ok, dat laatste is niet bepaald relevant), als je op de chat quo**** of verbe**** ziet staan, zou je toch niet meteen denken aan die alledaagse woorden he :-)
Gaan we aan werken want dat moet inderdaad niet. (y)
Is het misschien ook mogelijk om ook nog een dt-foutfilter of zoiets te maken om in de chat te plaatsen? :-) Vind ik op zijn minst even irritant dan een gewone 'kut' of 'fuck' bij de zoveelste bad beat op voetbalgebied.
Dat is een lastige. Nu filteren we gewoon op 'woorden', voor deze foutfilter zou er een spellingsprogramma moeten worden gemaakt en dat lijkt me haast ondoenlijk voor een simpel applicatie-tje als de chat. Maar... we gaan op onderzoek uit wat haalbaar is want stoor me hier zelf ook vaak aan.
Is het misschien ook mogelijk om ook nog een dt-foutfilter of zoiets te maken om in de chat te plaatsen? :-) Vind ik op zijn minst even irritant dan een gewone 'kut' of 'fuck' bij de zoveelste bad beat op voetbalgebied.
Dat is een lastige. Nu filteren we gewoon op 'woorden', voor deze foutfilter zou er een spellingsprogramma moeten worden gemaakt en dat lijkt me haast ondoenlijk voor een simpel applicatie-tje als de chat. Maar... we gaan op onderzoek uit wat haalbaar is want stoor me hier zelf ook vaak aan.
Succes in ieder geval, een vernieuwingsproces gaat altijd altijd wel gepaard met bepaalde moeilijkheden en het is bijna altijd trial and error natuurlijk :-)
En daarom is misschien een foutfilter in de chatapplicatie net iets te ver gezocht, maar op het forum bijvoorbeeld en VOORAL op de 'serieuzere' teksten op de website (de artikels, voorbeschouwingen,...) denk ik écht wel dat dit te pas kan komen: de populariteit van VW neemt duidelijk toe en dan zou het uiteraard zonde zijn dat er mensen zich afgestoten gaan voelen door de aanwezigheid van zeer eenvoudige maar zeer opvallende dt-, spel- of grammaticale fouten.
VW is natuurlijk geen eigenlijk bedrijf, maar het is wel geweten dat zulke fouten op een website van een organisatie nefast is voor de credibiliteit. Misschien is het dan ook een idee om een soort 'eindredacteur' aan te stellen voor die belangrijkere berichten die zich bezig houdt met corrigeren van zulke fouten? Waarschijnlijk is dat op dit moment wat te ver gezocht, maar naarmate de website groeit...
Deze feedback lijkt misschien te ondankbaar of kritisch, maar het zijn gewoon mijn ideeën :-)
Hoe dan ook: keep up the good work (y) (y) (y)
Verder zijn we altijd benieuwd naar je (jullie) ideeën en zijn ideeën nooit slecht. Net zoals er nooit domme vragen zijn (nou ja, bijna nooit) :-)
Wedders die deze site leren kennen gaan moeilijker stoppen met wedden en zo kan het nogal kostelijk worden.
Eventueel er een voorbeschouwing van maken en altijd vanboven laten staan ofzo
Meer veiligheid .
Wedders die deze site leren kennen gaan moeilijker stoppen met wedden en zo kan het nogal kostelijk worden.
hahaha die avatar :d Schitterend :p
Meer veiligheid .
Zelf gemaakt :D spijtig dat je de kleine letters niet kunt lezen :p
Meer veiligheid .
Haha mooi. Helaas heb je wel gelijk :)
Vind het een goed plan van je om mensen er te op attenderen dat het moeilijk is om te stoppen met wedden, maar het doel van de bookmakers is om geld te winnen van de mensen. Er is idd maar een kleine groep die discipline heeft en zich aan Bankrollmanagement kan houden. Misschien een idee om een klein gedeelte te spenderen aan live verhalen en mensen proberen te helpen en tips geven om evt. te stoppen met wedden? :)
Meer veiligheid .
Haha mooi. Helaas heb je wel gelijk :)
Vind het een goed plan van je om mensen er te op attenderen dat het moeilijk is om te stoppen met wedden, maar het doel van de bookmakers is om geld te winnen van de mensen. Er is idd maar een kleine groep die discipline heeft en zich aan Bankrollmanagement kan houden. Misschien een idee om een klein gedeelte te spenderen aan live verhalen en mensen proberen te helpen en tips geven om evt. te stoppen met wedden? :)
Inderdaad !!
niet dat het veel aan bod moet komen maar toch meer dan nu vind ik.
Ergens voel ik mij toch altijd schuldig als ik hier laat op de avond al die mensen hoor dat verlies hebben.
En nog erger als ze een tip van je over nemen en die gaat fout en dan heb jij het gedaan.
VW is ook een verslaafde site , op de positieve manier . hier zitten veel toffe mensen en het is gewoon een aangename site en dus blijf je altijd in contact met het wedden en als je dan niet echt zeker van je zelf bent begin je opnieuw te wedden.