Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Verbeteringen & updates: voetbalwedden.net & app

Let op: dit topic is hier nieuw leven in geblazen!

Dag allemaal, Zoals jullie allemaal gemerkt hebben is de chatbox, helaas, tijdelijk uit de lucht. We hebben een tijdelijke chatbox geplaatst maar dit is niet wat we voor ogen hebben. We proberen z.s.m. een goede vervanger te vinden (die minder server load veroorzaakt). Verder wil ik dit topic gebruiken voor verbeteringen die jullie aandragen en de verbeteringen / aanpassingen die wij aan de website doorvoeren. Vanavond zijn de volgende dingen aangepast: - Mogelijkheid tot plaatsen van een ondertitel onder al je forum posts. - Kies je favoriete club (nu ook Belgische clubs) - Kies je favoriete bookmaker voor in je profiel - Linksboven: bekijk hoeveel mensen er nu op de website zijn (leden & bezoekers) We zijn druk bezig met andere verbeteringen waarvan we jullie op de hoogte houden. Heb je zelf tips/ideeen/suggesties dan kan je ook die in dit topic plaatsen. We zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn! Voor nu even dit...word vervolgd ;-)

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 28-09-2009 21:33 Algemeen
in 28-09-2009 21:33 Algemeen
1196 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
thisizgame:
Als je het tabje 'Bookmakers' bovenin opent waar alle bookmakers staan staat er achter Betclic geen iDEAL logo terwijl er daar wel met iDEAL gestort kan worden. Klein foutje dat misschien aangepast kan worden ;-)

Heb het aangepast ben direct alle bookmakers direct even bijlangs geweest om te kijken of er Ideal aanwezig is. Het meeste klopte gewoon en deze was idd fout. Heel erg bedankt voor de informatie Thisizgame.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Misschien optie (als dit al mogelijk is) om de chat altijd draaiende te houden en niet elke keer opnieuw te laten laden als er geklikt wordt op de website, dan kunnen we sneller blijven ouwehoeren :d
0 Vind ik leuk's
-
Misschien dat het in het kader is van de aanpassingen aan het tipcomp systeem maar veel tips zijn lange tijd van te voren (bv. meespelen van wedstrijden die morgen gespeeld worden) niet meer mogelijk.....
of is dit toch niet gewenst en een fout/bug?
Meespelen van al gespeelde wedstrijden lukt nu iig niet meer hehe ;-)
(y)
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Misschien optie (als dit al mogelijk is) om de chat altijd draaiende te houden en niet elke keer opnieuw te laten laden als er geklikt wordt op de website, dan kunnen we sneller blijven ouwehoeren :d

Las dit bericht nu pas maar ik weet dat de chat een onderdeel van de site is die ruimte in beslag neemt. Weet dat de website 2 week terug stukken sneller gemaakt is dus hoop dat het nu stukken beter is.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
nottripping:
Misschien dat het in het kader is van de aanpassingen aan het tipcomp systeem maar veel tips zijn lange tijd van te voren (bv. meespelen van wedstrijden die morgen gespeeld worden) niet meer mogelijk.....
of is dit toch niet gewenst en een fout/bug?
(y)

Zou niet zo moeten zijn lijkt mij. Komt dit vaak voor ? Kan me wel voorstellen dat een tip niet meer gespeeld wordt omdat de odds te laag zijn gedaald. Bedankt voor de melding Notripping
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
We hebben sinds vanochtend (en met terugwerkende kracht vanaf vannacht 00:00) een wijziging doorgevoerd in het tips systeem waardoor het nog spannender zal worden én eventuele gloryhunters minder kans maken.
Wij proberen altijd het beste uit iedereen te halen en willen een tips-competitie die eerlijk en betrouwbaar is (voor zover mogelijk). De afgelopen tijd zijn er gebruikers geweest die aan het begin van een maand met belachelijk hoge inzetten speelde, mazzel hadden, en vervolgend de 35 tips vol maakte met inzetten van 1/10 op weddenschappen die haast niet verloren konden worden. Tsja, zo kunnen wij ook winnen. Het komt de betrouwbaarheid van een gebruiker nou niet echt ten goede. Dat is precies waarom we het volgende hebben aangepast.
Wat is er aangepast?
Bij de inzet voor een nieuwe tip (of een tip die je meespeelt) zal je de volgende keuzes hebben:
- Lage inzet (1-3 stakes)
- Middel inzet (4-6 stakes)
- Hoge inzet (7-10 stakes)
Op deze manier zullen de verschillen kleiner worden en krijgen de personen die écht goede tips plaatsen (over een langere termijn) de overhand. Daarmee vergroten we de betrouwbaarheid van de cijfers, en dat is precies wat we onze bezoekers willen geven: betrouwbaarheid en een overzicht van gebruikers die goede tips plaatsen.
Mochten er nog dingen zijn die niet werken zoals ze horen te werken, laat het ons weten als reactie in dit topic.
Mario
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Lijkt me een mooie tijdelijke oplossing crew (y)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Wat gebeurt er met de tips die al geplaatst zijn voor de maand november, worden deze automatisch aangepast aan de nieuwe inzetten?
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Wat gebeurt er met de tips die al geplaatst zijn voor de maand november, worden deze automatisch aangepast aan de nieuwe inzetten?

Ik lees dat het met terugwerkende kracht is vanaf gisternacht 00:00, zal dus aangepast worden aan nieuwe inzetten.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Op zich een goede verbetering, maar nog een vraagje.
Als ik hoge inzet ( stake 7-10) pak , krijg ik een stake van 3/10. Waarom geen 10/10?
En als ik lage inzet ( stake 1-3) pak, krijg ik een stake van 1/10. Waarom geen 3/10?
(y)
0 Vind ik leuk's
wie niet waagt, wie niet wint!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.