Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw op voetbalwedden.net: live tussenstanden

Dag allemaal,
Vandaag willen voor een iets groter publiek (na onze mods) onze 'live standen pagina' lanceren welke je kan vinden op: www.voetbalwedden.net/live/
Direct op één pagina alle live standen, uitslagen van vandaag, het programma en dat allemaal geïntegreerd met voorbeschouwingen & beschikbare tips en odds. Kortom, we hebben geprobeerd om zoveel mogelijk van vw met elkaar te combineren.
Omdat niets perfect is willen we jullie vragen om feedback te geven waar we weer mee aan de slag kunnen, graag als reactie in dit topic, dus... brand maar los!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 13-01-2014 13:53 Algemeen
in 13-01-2014 13:53 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vw-capitano:
Inmiddels in het hoofdmenu opgenomen, alle feedback is nog steeds welkom en we hopen op een 'stabiele' functie die voor een ieder veel extra gemak zal brengen! Dank voor de feedback dusver!! (y)

Snel geregeld hoor!
Ziet er goed uit.
0 Vind ik leuk's
renkjan:
Ziet er goed uit!! Ga hem zeker proberen.. geluidje bij score komt misschien later zag ik al. (handig)

Geluidjes zijn alleen mogelijk op desktop computers. Apple laat het bijvoorbeeld niet toe om via de browser een geluidje af te spelen indien er gescoord is. Kortom... we moeten alles afwegen :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dit moet toch mogelijk zijn, vw-crew. Ik heb zelf een apple en kan via de website soccerstand.com wel geluidjes laten afspelen als er gescoord wordt…
0 Vind ik leuk's
hypnotist86:
Dit moet toch mogelijk zijn, vw-crew. Ik heb zelf een apple en kan via de website soccerstand.com wel geluidjes laten afspelen als er gescoord wordt…

Ja... het is alleen een verschil of je laptop/desktop van apple hebt of een iphone/ipad. Het is een functie die door een klein percentage gebruikt zal gaan worden. Het is echter wel het overwegen waard...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.