Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw op voetbalwedden.net: live tussenstanden

Dag allemaal,
Vandaag willen voor een iets groter publiek (na onze mods) onze 'live standen pagina' lanceren welke je kan vinden op: www.voetbalwedden.net/live/
Direct op één pagina alle live standen, uitslagen van vandaag, het programma en dat allemaal geïntegreerd met voorbeschouwingen & beschikbare tips en odds. Kortom, we hebben geprobeerd om zoveel mogelijk van vw met elkaar te combineren.
Omdat niets perfect is willen we jullie vragen om feedback te geven waar we weer mee aan de slag kunnen, graag als reactie in dit topic, dus... brand maar los!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 13-01-2014 13:53 Algemeen
in 13-01-2014 13:53 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er zeer goed uit!
0 Vind ik leuk's
We zien nog een paar kleine foutjes die we zo snel mogelijk gaan oplossen! Mochten jullie nog feedback hebben... kom maar door :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ziet er goed uit! Vooral de info knop voor aankomende partijen geeft een goed overzicht van de stats
0 Vind ik leuk's
X X X
Groot voordeel vind ik dat je in de chat gelijk de live standen hebt zonder van tab te verwisselen (y)
Ik neem aan dat een directe knop tussen bijv. forum en tips nog komt?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Groot voordeel vind ik dat je in de chat gelijk de live standen hebt zonder van tab te verwisselen (y)
Ik neem aan dat een directe knop tussen bijv. forum en tips nog komt?

Ik vind het zo ook overzichtelijk en gebruiksvriendelijk livescore overzicht. Hoe zie jij die directe knop precies voor je ? In principe zijn de forum en tips pagina op voetbalwedden via iedere pagina te bereiken doordat beide bovenaan in het menu staan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Dat klopt, maar nu krijg ik de site met de livescore via een link, die link kan ook worden gekoppeld op de hoofdpagina in de grijze balk tussen de knop forum en de knop tips in, dus met bijv. de naam live, snap je?
0 Vind ik leuk's
knight876:
Dat klopt, maar nu krijg ik de site met de livescore via een link, die link kan ook worden gekoppeld op de hoofdpagina in de grijze balk tussen de knop forum en de knop tips in, dus met bijv. de naam live, snap je?

Ik begrijp het en zat al veel te ingewikkeld te denken. Dit is momenteel de betaversie van de livescore en zit nog in de testfase. Zodra de livescore geschikt is zal deze ook in de menubalk komen met link!
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Jullie vragen om feedback voor de testfase, dus dan krijgen jullie dat ;-)
Goed dat we mee kunnen denken (y)
0 Vind ik leuk's
Inmiddels in het hoofdmenu opgenomen, alle feedback is nog steeds welkom en we hopen op een 'stabiele' functie die voor een ieder veel extra gemak zal brengen! Dank voor de feedback dusver!! (y)
0 Vind ik leuk's
Be the best possible version of yourself. Never settle.
Ziet er goed uit!!
Ga hem zeker proberen.. geluidje bij score komt misschien later zag ik al. (handig)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.