Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw op voetbalwedden.net: live tussenstanden

Dag allemaal,
Vandaag willen voor een iets groter publiek (na onze mods) onze 'live standen pagina' lanceren welke je kan vinden op: www.voetbalwedden.net/live/
Direct op één pagina alle live standen, uitslagen van vandaag, het programma en dat allemaal geïntegreerd met voorbeschouwingen & beschikbare tips en odds. Kortom, we hebben geprobeerd om zoveel mogelijk van vw met elkaar te combineren.
Omdat niets perfect is willen we jullie vragen om feedback te geven waar we weer mee aan de slag kunnen, graag als reactie in dit topic, dus... brand maar los!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 13-01-2014 13:53 Algemeen
in 13-01-2014 13:53 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Prima toevoeging voor deze site! Hoort er namelijk wel bij.
0 Vind ik leuk's
WallieA:
Misschien dat het hierdoor ook mogelijk is livetips te plaatsen voor de tipcompetitie?

Dat zal in dit jaar niet meer lukken omdat de spelregels voor dit jaar al vast staan. Het is wel een mooi idee een live tips competitie.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
ziet er netjes uit heren!!!
0 Vind ik leuk's
Handige tool, ga hem zeker gebruiken (y)
0 Vind ik leuk's
hollandian:
Als je een tip bij een wedstrijd wil spelen en je klikt op tip dan kan je niet op kruisje drukken omdat die pagina die ervoor komt te hoog voor mijn beeldscherm is. Het kan zijn dat ik er alleen last van heb. Al met al heel erg netjes!

Opgelost!
WallieA:
Misschien dat het hierdoor ook mogelijk is livetips te plaatsen voor de tipcompetitie?

Live tips doen we niet voor de tipcompetitie. Teveel onderhevig aan mogelijke fraude, en dat willen we niet :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
hollandian:
Als je een tip bij een wedstrijd wil spelen en je klikt op tip dan kan je niet op kruisje drukken omdat die pagina die ervoor komt te hoog voor mijn beeldscherm is. Het kan zijn dat ik er alleen last van heb. Al met al heel erg netjes!

Opgelost!

Nee hoor :-$ !
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
hollandian:
vw-crew:
hollandian:

Opgelost!

Dan heb je waaschijnlijk nog een oud javascript in het geheugen van je browser zitten. Gaan we morgen verhelpen óf leeg je tijdelijke interet bestanden.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
benieuwd of het veel gebruikt wordt
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vw-crew:
hollandian:
vw-crew:
hollandian:

Opgelost!

Dan heb je waaschijnlijk nog een oud javascript in het geheugen van je browser zitten. Gaan we morgen verhelpen óf leeg je tijdelijke interet bestanden.

TOP (y) Nu wel voor mekaar!! :)
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
ziet er goed uit! houd het simpel :)
ga er zeker gebruik van maken
0 Vind ik leuk's
sport is iets heel moois thierryz1.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.