Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nieuw op voetbalwedden.net: live tussenstanden

Dag allemaal,
Vandaag willen voor een iets groter publiek (na onze mods) onze 'live standen pagina' lanceren welke je kan vinden op: www.voetbalwedden.net/live/
Direct op één pagina alle live standen, uitslagen van vandaag, het programma en dat allemaal geïntegreerd met voorbeschouwingen & beschikbare tips en odds. Kortom, we hebben geprobeerd om zoveel mogelijk van vw met elkaar te combineren.
Omdat niets perfect is willen we jullie vragen om feedback te geven waar we weer mee aan de slag kunnen, graag als reactie in dit topic, dus... brand maar los!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 13-01-2014 13:53 Algemeen
in 13-01-2014 13:53 Algemeen
34 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er goed uit! Ik heb het nog niet kunnen testen, maar is er ook een geluid als er gescoord is o.i.d?
0 Vind ik leuk's
Earrebarre yn e jarre bedarre
harmn:
Ziet er goed uit! Ik heb het nog niet kunnen testen, maar is er ook een geluid als er gescoord is o.i.d?

Nee dat is er nog niet
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Heel erg netjes! Ga hier zeker gebruik van maken. Als het zover is laat ik m'n feedback achter (y)
0 Vind ik leuk's
Als je een tip bij een wedstrijd wil spelen en je klikt op tip dan kan je niet op kruisje drukken omdat die pagina die ervoor komt te hoog voor mijn beeldscherm is. Het kan zijn dat ik er alleen last van heb.
Al met al heel erg netjes!
0 Vind ik leuk's
Er is nooit zekerheid met wedden.
Top! Ziet er goed uit! Ga er gebruik van maken en zal evt. op- of aanmerkingen hier achterlaten. (y)
0 Vind ik leuk's
Ziet er leuk uit! Misschien een tip om een verwijzing in de button balk (noem je dit zo?) te plaatsen.
0 Vind ik leuk's
WallieA:
Ziet er leuk uit! Misschien een tip om een verwijzing in de button balk (noem je dit zo?) te plaatsen.

Staat ook in de planning dit is nog een beta versie vandaar ;)
bedankt voor het meedenken
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Misschien dat het hierdoor ook mogelijk is livetips te plaatsen voor de tipcompetitie?
0 Vind ik leuk's
ziet er goed uit, nette pagina! (y)
0 Vind ik leuk's
Never change a winning team!
Ziet er erg netjes uit, zeer overzichtelijk ook!
Wat misschien handig is om toe te voegen (vooral tijdens de winterstop en zomerstop) is dat je ook Internationaal: Club Friendlies kan selecteren in de rechter balk. Momenteel staat die optie er niet bij (ik zie dat je wel al West Asian Championship final stage kan selecteren, dus ook Club Friendlies toevoegen lijkt me een goede optie).
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.