Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: tekstschrijvers voor voetbalwedden.net

Dag allemaal! Zoals jullie de afgelopen tijd hebben gemerkt zijn we druk bezig met het uitbreiden van voetbalwedden.net, een website voor jullie en door jullie. Om de informatie over verschillende voetbal competities nog beter aan te kunnen bieden zijn we op zoek naar enthousiaste schrijvers die voorbeschouwingen willen schrijven voor verschillende Europese voetbal competities.
Als tekstschrijver schrijf je iedere week 5 voorbeschouwingen (of artikelen/nieuwsberichten), waarbij je voor iedere bericht minimaal 5 euro vergoeding ontvangt (wat kan oplopen tot 7 euro per bericht).
De teksten kan je via een beveiligd gedeelte van deze website invoeren waarbij je direct een overzicht hebt van het aantal berichten wat je hebt ingestuurd, wat de status hiervan is en wat je in een bepaalde periode reeds hebt verdiend.
We zijn op zoek naar 6 tekstschrijvers. Mochten we er reeds 6 gevonden hebben dan laten we dit in dit topic weten! We hebben reeds 6 tekstschrijvers gevonden.
Informatie document:
- http://www.voetbalwedden.net/docs/VoetbalWeddenNet-SchrijversinfoV1.30.pdf
Vragen kan je in dit topic stellen :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 6-04-2011 14:44 Algemeen
in 6-04-2011 14:44 Algemeen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
apaiva17:
Ahh jammer.... Alle 6 plaatsen al bezet. Maar worden we weer bericht mocht er een vacature open komen te staan:d ?

Absoluut! Dat merk je dan snel genoeg. Goed het forum in de gaten houden.
apaiva17:
Wel een goede initiatief by the way ;-) !!

Dank je (y)! Zo krijgen we de kans om voor een wedstrijd dankzij voorbeschouwingen nog beter te weten wat er speelt en waarom we juist wel en niet kunnen inzetten op een wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.