Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: tekstschrijvers voor voetbalwedden.net

Dag allemaal! Zoals jullie de afgelopen tijd hebben gemerkt zijn we druk bezig met het uitbreiden van voetbalwedden.net, een website voor jullie en door jullie. Om de informatie over verschillende voetbal competities nog beter aan te kunnen bieden zijn we op zoek naar enthousiaste schrijvers die voorbeschouwingen willen schrijven voor verschillende Europese voetbal competities.
Als tekstschrijver schrijf je iedere week 5 voorbeschouwingen (of artikelen/nieuwsberichten), waarbij je voor iedere bericht minimaal 5 euro vergoeding ontvangt (wat kan oplopen tot 7 euro per bericht).
De teksten kan je via een beveiligd gedeelte van deze website invoeren waarbij je direct een overzicht hebt van het aantal berichten wat je hebt ingestuurd, wat de status hiervan is en wat je in een bepaalde periode reeds hebt verdiend.
We zijn op zoek naar 6 tekstschrijvers. Mochten we er reeds 6 gevonden hebben dan laten we dit in dit topic weten! We hebben reeds 6 tekstschrijvers gevonden.
Informatie document:
- http://www.voetbalwedden.net/docs/VoetbalWeddenNet-SchrijversinfoV1.30.pdf
Vragen kan je in dit topic stellen :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 6-04-2011 14:44 Algemeen
in 6-04-2011 14:44 Algemeen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
peterfr12:
Ik heb toch maar gesolliciteerd, maar ik heb nog een paar vragen over categorie 3:
- Is het niet een goeie optie om hier ook de Interlands aan toe te voegen?
- Als er geen EL of CL wordt gespeeld, moet je dan 5 verslagen over Italiaanse wedstrijden schrijven? Of mag je ook uit een andere competitie een verslag schrijven voor een wedstrijd die niet door 1 van de andere wordt gebruikt?
Zullen nog wel wat vragen in me opkomen, maar ben er nu een beetje te moe voor ;-)

Het is zeker een goede optie om er interlands aan toe te voegen. Tijdens interlands is er altijd weinig ander voetbal en lijkt het mij juist een meerwaarde als er ook interland verhalen komen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Wanneer wordt er meer bekend over de eventuele geslaagde sollicitaties? Ik heb er zin in haha. (y)
0 Vind ik leuk's
raremax:
Wanneer wordt er meer bekend over de eventuele geslaagde sollicitaties? Ik heb er zin in haha. (y)

Vandaag waarschijnlijk. (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik heb niet echt een sollicitatie gestuurd het was meer een veredelde sollicitatiebrief haha! Sta dus waarschijnlijk al met 0-1 achter
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Dag allemaal! We willen ten eerste iedereen bedanken die gereageerd heeft op onze zoektocht naar tekstschrijvers. We hebben meer dan 50 reacties gehad en hebben uit alle reacties momenteel 6 tekstschrijvers geselecteerd waarmee we gaan starten.
Iedereen krijgt een persoonlijk bericht terug via email, ook al ben je niet geselecteerd. Alle gegevens zullen we bewaren voor het geval er een tekstschrijver wegvalt. Mocht je dit niet op prijs stellen, let us know :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Dankjewel voor mijn uitnodiging voor tekstschrijver! Een unieke kans.
0 Vind ik leuk's
Congrats voor de mannen die het zijn geworden! Ik ga genieten van jullie stukken :)
0 Vind ik leuk's
Ja gefeliciteerd iedereen die mag gaan schrijven. Helaas ben ik 3 dagen weggeweest naar lissabon voor Benfica-PSV en heb me dus niet in kunnen schrijven helaas. Als er toch nog schrijvers nodig zijn hoor ik dit graag!!! succes (y)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Gefeliciteerd aan de voetbalwedden schrijvers die het geworden zijn. Ik ben zeer benieuwd naar de verhalen die komen gaan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Ik ben benieuwd voor welke categorie ik mag gaan schrijven en per wanneer. :-$
Ik heb wat onderzoek gedaan naar de topklasse. Lijkt mij lastig om over die competitie te schrijven omdat het lastig is om er informatie over te vinden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.