Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Gezocht: tekstschrijvers voor voetbalwedden.net

Dag allemaal! Zoals jullie de afgelopen tijd hebben gemerkt zijn we druk bezig met het uitbreiden van voetbalwedden.net, een website voor jullie en door jullie. Om de informatie over verschillende voetbal competities nog beter aan te kunnen bieden zijn we op zoek naar enthousiaste schrijvers die voorbeschouwingen willen schrijven voor verschillende Europese voetbal competities.
Als tekstschrijver schrijf je iedere week 5 voorbeschouwingen (of artikelen/nieuwsberichten), waarbij je voor iedere bericht minimaal 5 euro vergoeding ontvangt (wat kan oplopen tot 7 euro per bericht).
De teksten kan je via een beveiligd gedeelte van deze website invoeren waarbij je direct een overzicht hebt van het aantal berichten wat je hebt ingestuurd, wat de status hiervan is en wat je in een bepaalde periode reeds hebt verdiend.
We zijn op zoek naar 6 tekstschrijvers. Mochten we er reeds 6 gevonden hebben dan laten we dit in dit topic weten! We hebben reeds 6 tekstschrijvers gevonden.
Informatie document:
- http://www.voetbalwedden.net/docs/VoetbalWeddenNet-SchrijversinfoV1.30.pdf
Vragen kan je in dit topic stellen :-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 6-04-2011 14:44 Algemeen
in 6-04-2011 14:44 Algemeen
51 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb ook zojuist gesolliciteerd:D
0 Vind ik leuk's
=
Lijkt me erg leuk dit te doen, alleen kunnen jullie uitleg geven wat er in de verslagen moet komen staan goed idee!
0 Vind ik leuk's
Lijkt me erg interessant dit, maar ik vermoed dat er zeker in het begin ook wel onwijs veel aanmeldingen voor zullen komen. Ik ga ook zeker een sollicitatie schrijven :)
Hoe worden de overige onderwerpen gecoordineerd trouwens? Zou zonde zijn als er meerdere mensen gaan schrijven over hetzelfde onderwerp namelijk...
0 Vind ik leuk's
kevind:
Lijkt me erg leuk dit te doen, alleen kunnen jullie uitleg geven wat er in de verslagen moet komen staan goed idee!

Typ in google.com news maar eens een wedden gerelateerd woord in in het engels er zijn dan heel wat sites die nieuws hebben. De meeste wedden sites die in google news staan zijn een goed voorbeeld als hoe de berichten op voetbalwedden moeten gaan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Categorie 1 lijkt me leuk. Ik hou wel van cultclubjes in het bekertoernooi en de jupiler league!
0 Vind ik leuk's
Goed idee, maar ik zal niet solliciteren.
Ik wil best af en toen wat tips plaatsen, maar ik heb gewoon te vaak ongeluk met wedden. Als ik een rijtje van 6 heb is er altijd 1 fout, als ik een rijtje van 3 heb, dan is er ook 1 fout. :(
Dus ik denk niet dat jullie mijn tips willen overnemen :p
0 Vind ik leuk's
Ik heb me aangemeld voor categorie 1: Eredivisie, Jupiler League en KNVB Beker.
Daar ben ik het bekendst mee ;-) Die andere competities zeggen me weinig mbt informatie voorziening (a)
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Goed idee, maar ik zal niet solliciteren.
Ik wil best af en toen wat tips plaatsen, maar ik heb gewoon te vaak ongeluk met wedden. Als ik een rijtje van 6 heb is er altijd 1 fout, als ik een rijtje van 3 heb, dan is er ook 1 fout. :(
Dus ik denk niet dat jullie mijn tips willen overnemen :p

Vergeet niet dat het hier hoofdzakelijk gaat over voorbeschouwingen.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ik heb net en sollicitatie voor categorie 1 gestuurde maar ik zal morgen even mailen met voor elke categorie een voorbeeld. Dan mogen jullie beslissen of ik in aanmerking kom voor 1 van de categrieen. Hoe gaan jullie de vaardigheid als wedder beoordelen?
0 Vind ik leuk's
Ik heb toch maar gesolliciteerd, maar ik heb nog een paar vragen over categorie 3:
- Is het niet een goeie optie om hier ook de Interlands aan toe te voegen?
- Als er geen EL of CL wordt gespeeld, moet je dan 5 verslagen over Italiaanse wedstrijden schrijven? Of mag je ook uit een andere competitie een verslag schrijven voor een wedstrijd die niet door 1 van de andere wordt gebruikt?
Zullen nog wel wat vragen in me opkomen, maar ben er nu een beetje te moe voor ;-)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.