Gezocht: tekstschrijvers voor voetbalwedden.net
Dag allemaal! Zoals jullie de afgelopen tijd hebben gemerkt zijn we druk bezig met het uitbreiden van voetbalwedden.net, een website voor jullie en door jullie. Om de informatie over verschillende voetbal competities nog beter aan te kunnen bieden zijn we op zoek naar enthousiaste schrijvers die voorbeschouwingen willen schrijven voor verschillende Europese voetbal competities.
Als tekstschrijver schrijf je iedere week 5 voorbeschouwingen (of artikelen/nieuwsberichten), waarbij je voor iedere bericht minimaal 5 euro vergoeding ontvangt (wat kan oplopen tot 7 euro per bericht).
De teksten kan je via een beveiligd gedeelte van deze website invoeren waarbij je direct een overzicht hebt van het aantal berichten wat je hebt ingestuurd, wat de status hiervan is en wat je in een bepaalde periode reeds hebt verdiend.
We zijn op zoek naar 6 tekstschrijvers. Mochten we er reeds 6 gevonden hebben dan laten we dit in dit topic weten! We hebben reeds 6 tekstschrijvers gevonden.
Informatie document:
- http://www.voetbalwedden.net/docs/VoetbalWeddenNet-SchrijversinfoV1.30.pdf
Vragen kan je in dit topic stellen :-)
Als tekstschrijver schrijf je iedere week 5 voorbeschouwingen (of artikelen/nieuwsberichten), waarbij je voor iedere bericht minimaal 5 euro vergoeding ontvangt (wat kan oplopen tot 7 euro per bericht).
De teksten kan je via een beveiligd gedeelte van deze website invoeren waarbij je direct een overzicht hebt van het aantal berichten wat je hebt ingestuurd, wat de status hiervan is en wat je in een bepaalde periode reeds hebt verdiend.
Informatie document:
- http://www.voetbalwedden.net/docs/VoetbalWeddenNet-SchrijversinfoV1.30.pdf
Vragen kan je in dit topic stellen :-)
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Tsja over de topklasse moet je vooral zelf over de informatie beschikken en er kennis van hebben, dat maakt het een interessante en mooie categorie! Als je wilt kan ik je zo nu en dan wel wat informatie geven.
jullie hebben al emails gehad neem ik aan (h)
Winnen is voor Winnaars
aduard:
Ik ben benieuwd voor welke categorie ik mag gaan schrijven en per wanneer. :-$
Ik heb wat onderzoek gedaan naar de topklasse. Lijkt mij lastig om over die competitie te schrijven omdat het lastig is om er informatie over te vinden.
Ik ben benieuwd voor welke categorie ik mag gaan schrijven en per wanneer. :-$
Ik heb wat onderzoek gedaan naar de topklasse. Lijkt mij lastig om over die competitie te schrijven omdat het lastig is om er informatie over te vinden.
Het is een competitie waar je met wat voorinformatie heel wat zou kunnen pakken, mijns inziens. Misschien eens rondneuzen op http://www.zondaghoofdklasse.nl/Forum/index.php voor meer informatie. Misschien zijn daar wel mensen die meer weten. Ik denk dat Unibet de odds puur baseert op statistieken en niet op geblesseerde spelers en/of geschorste spelers. Of wel?
Hakuna Matatttta.
wanneer beginnen ze met schrijven?
ben helaas niet geselecteerd denk ik
ben helaas niet geselecteerd denk ik
Winnen is voor Winnaars
Kijk eens bij nieuws zou ik zeggen. ;-)
Ik mis trouwens nog wel een mooie voorbeschouwing van Real-Madrid - Barcelona... :o
Ik mis trouwens nog wel een mooie voorbeschouwing van Real-Madrid - Barcelona... :o
aduard:
We hebben geen voorbeschouwing voor Real - Barcelona ontvangen... :-(
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
aduard:
Kijk eens bij nieuws zou ik zeggen. ;-) Ik mis trouwens nog wel een mooie voorbeschouwing van Real-Madrid - Barcelona... :o
We hebben geen voorbeschouwing voor Real - Barcelona ontvangen... :-( Kijk eens bij nieuws zou ik zeggen. ;-) Ik mis trouwens nog wel een mooie voorbeschouwing van Real-Madrid - Barcelona... :o
Sterk begin ;-)
Ik zie vooral veel stukjes waar stats opgenoemd worden.
Dat kan ik op soccerway ook wel vinden.
Het zou leuk zijn als tekstschrijvers wat meer echt research zouden doen....
Dat kan ik op soccerway ook wel vinden.
Het zou leuk zijn als tekstschrijvers wat meer echt research zouden doen....
Ahh jammer.... Alle 6 plaatsen al bezet. Maar worden we weer bericht mocht er een vacature open komen te staan:d ?
Wel een goede initiatief by the way ;-) !!