Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK: Nederland - Brazilië [win een bwin freebet]

Morgenmiddag staan Nederland en Brazilië tegenover elkaar in de kwartfinale van het WK. Wij zijn benieuwd wat jouw voorspelling is, waar je je weddenschap geplaatst hebt en hoe zeker jij van je weddenschap bent.

Om een beetje in de stemming te komen verloten wij onder alle gebruikers in dit forum topic 5 freebets voor Bwin. Het énige wat je hoeft te doen:

- Plaats je type weddenschap en je voorspelling (Over 2.5, RT)
- Geef aan bij welke bookmaker je je weddenschap hebt afgesloten (vb: Unibet)
- Geef de notering (ook wel odds/quote) aan (bijvoorbeeld: 1,95)

Meer hoef je niet te doen! We houden het dus lekker makkelijk met dit weer, want met deze temperaturen moet je niet te veel na hoeven te denken ;-)

Kom maar door dus...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-07-2010 17:43 Acties en spellen
in 1-07-2010 17:43 Acties en spellen
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Thanks voor de freebet. Ik heb de 5 euro zojuist ingezet op Both to score bij Argentinie Duitsland.
0 Vind ik leuk's
merci!

ik ga ook both to score doen bij argentinie duitsland :)
0 Vind ik leuk's
Wat heb ik genoten zeg gisteren tijdens Nederland-Brazilie. In de eerste helft dacht ik we gaan eraan maar in de tweede helft was het omgekeerde wereld.
0 Vind ik leuk's
Unibet
bedankt voor de freebet :) leuke actie!!

keep up with the good work!!

Geweldig dat Nederland heeft gewonnen ...ik kan het eigenlijk niet geloven ...in Nederland waren we eigenlijk al een beetje gewend en misschien ook verslaafd aan de teleurstelling ...maar ze flikken het gewoon :) en ze kunnen nog veel beter. ik had liever ghana in de halve finale maar uruguay moet we kunnen verslaan!!

Jammer van de Jong en van der Wiel maar in principe kunnen we het wel zonder hun ook klaren tegen Uruguay toch? :d
0 Vind ik leuk's
De vervangers van van der Wiel en de Jong zullen dan Boulahrouz en De Zeeuw zijn. Ze zullen het vast wel goed in gaan vullen. Nog gefeliciteerd aan alle freebet winnaars ik was helaas net te laat voor deze aktie. Wel geweldig weer voetbalwedden goed werk moge er nog vele freebet akties komen (y)
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Jammer van de Jong en van der Wiel maar in principe kunnen we het wel zonder hun ook klaren tegen Uruguay toch? :d

Ja, Boula en de Zeeuw zijn fantastische spelers die het roer gaan overnemen. 'je bent net zo sterk als je bankspelers zijn', bij deze dus.

Ik zeg NED - URU: 3-1 (2-0 rust)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Wel knap dat je hier wel meteen de Freebets kan weggeven, ik wacht er nu al erg lang op..
Toch congratz aan de winnaars
0 Vind ik leuk's
[quote]Wel knap dat je hier wel meteen de Freebets kan weggeven, ik wacht er nu al erg lang op..
Toch congratz aan de winnaars

Bij de ene aktie gaat de uitbetaling van freebets inderdaad sneller als bij de andere. Even geduld ik weet 100% zeker dat ook jij je freebet zal ontvangen. Het wachten is even op het goede nieuws van vwcrew.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.