Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

WK: Nederland - Brazilië [win een bwin freebet]

Morgenmiddag staan Nederland en Brazilië tegenover elkaar in de kwartfinale van het WK. Wij zijn benieuwd wat jouw voorspelling is, waar je je weddenschap geplaatst hebt en hoe zeker jij van je weddenschap bent.

Om een beetje in de stemming te komen verloten wij onder alle gebruikers in dit forum topic 5 freebets voor Bwin. Het énige wat je hoeft te doen:

- Plaats je type weddenschap en je voorspelling (Over 2.5, RT)
- Geef aan bij welke bookmaker je je weddenschap hebt afgesloten (vb: Unibet)
- Geef de notering (ook wel odds/quote) aan (bijvoorbeeld: 1,95)

Meer hoef je niet te doen! We houden het dus lekker makkelijk met dit weer, want met deze temperaturen moet je niet te veel na hoeven te denken ;-)

Kom maar door dus...
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 1-07-2010 17:43 Acties en spellen
in 1-07-2010 17:43 Acties en spellen
48 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Unibet

Netherlands vs Brazil - Robben, A (Nederland) Over/OnderHoeveel overtredingen zullen er op de speler begaan worden?

8/10 op 0ver1.5 @ 1.85 :)

en een funbet bij betfair

4 euro op scorecast 3-0 Robben @ 330! waarom? omdat 2 jaar geleden mijn scorecast 3-0 van nistelrooy ook goed ging bij NL - italie (h)
0 Vind ik leuk's
Nederland - Brazilie 2.
Qoute van 2,0. 10 euro op ingezet
0 Vind ik leuk's
Oja bij unibet
0 Vind ik leuk's
[quote]Mijn weddenschap :
Nederland - Brazilië - beide teams scoren
Geplaatst bij Unibet
Quote van 2

Lijkt me een vrij hoge quote voor teams die allebei vrij gemakkelijk scoren.

Die doe ik zeker met je mee!!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Nederland of X. 25€ odd 1.80 BWIN. Come oooon keezeuuu!! :p
0 Vind ik leuk's
Life is a party and then you chill!!
Ik heb een 1X afgesloten op deze wedstrijd at 1.80 4/10
Verder Robben To score at 4.10 unibet 2/10
0 Vind ik leuk's
[quote]Unibet

Netherlands vs Brazil - Robben, A (Nederland) Over/OnderHoeveel overtredingen zullen er op de speler begaan worden?

8/10 op 0ver1.5 @ 1.85 :)

Binnen na 15 minuten :d
0 Vind ik leuk's
Naja zeg, beetje Robben aanblijven tikken met als toppunt gewoon volop op het been staan?!?! Gelukkig maakt een overwinning veel goed, maar ik vind wel jammer hoe er met Robben werd omgesprongen.
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)
[quote]Stelletje negers, beetje Robben aanblijven tikken met als toppunt gewoon volop op het been staan?!?! Gelukkig maakt een overwinning veel goed, maar ik vind wel jammer hoe er met Robben werd omgesprongen.

stelletje negers? waarom zo reageren? Vergeet niet Robben het vaak zelf ook opzoekt en dat Nederland ook spelers heeft die ook hard spelen ;) Dat Melo zich laat gaan ok, maar zo reageren vind ik ook niet gepast.

Holland Holland Holland !!
0 Vind ik leuk's
Dat soort uitspraken moet je van mij niet te serieus nemen, maar zou natuurlijk wel doodzonde zijn als Robben z'n blessure hierdoor weer zou aanzetten. T'is een mooie voetballer die ik graag zie spelen ;-)

Ongelooflijk dat we gewonnen hebben

@ vw: Ik mis een oranje vlaggetje tussen de plaatjes? Of leeuwtje? (a)
0 Vind ik leuk's
Allemaal een fijn WK toegewenst! Ik had al gedacht dat Denemarken tegen Nederland zou scoren, maar gelukkig wel in eigen doel :)

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.