WK: Nederland - Brazilië [win een bwin freebet]
Morgenmiddag staan Nederland en Brazilië tegenover elkaar in de kwartfinale van het WK. Wij zijn benieuwd wat jouw voorspelling is, waar je je weddenschap geplaatst hebt en hoe zeker jij van je weddenschap bent.
Om een beetje in de stemming te komen verloten wij onder alle gebruikers in dit forum topic 5 freebets voor Bwin. Het énige wat je hoeft te doen:
- Plaats je type weddenschap en je voorspelling (Over 2.5, RT)
- Geef aan bij welke bookmaker je je weddenschap hebt afgesloten (vb: Unibet)
- Geef de notering (ook wel odds/quote) aan (bijvoorbeeld: 1,95)
Meer hoef je niet te doen! We houden het dus lekker makkelijk met dit weer, want met deze temperaturen moet je niet te veel na hoeven te denken ;-)
Kom maar door dus...
Om een beetje in de stemming te komen verloten wij onder alle gebruikers in dit forum topic 5 freebets voor Bwin. Het énige wat je hoeft te doen:
- Plaats je type weddenschap en je voorspelling (Over 2.5, RT)
- Geef aan bij welke bookmaker je je weddenschap hebt afgesloten (vb: Unibet)
- Geef de notering (ook wel odds/quote) aan (bijvoorbeeld: 1,95)
Meer hoef je niet te doen! We houden het dus lekker makkelijk met dit weer, want met deze temperaturen moet je niet te veel na hoeven te denken ;-)
Kom maar door dus...
in 1-07-2010 17:43 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Een tientje op Arjen Robben to Score @ 3.85 bij Betsson. Kleine inzet maar het is mijn laatste weddenschap voor het WK (had hem al een week geleden gesloten), daarna wacht ik totdat de Eredivisie weer begint! Denk wel dat Robben er eentje in gaat leggen, hij zal erop gebrand zijn om een goede prestatie op de mat te leggen. En hij speelt tegenover Bastos, een verdedigend matige back.
Ik had zin om ffkes gek te doen, heb daarom ingezet op thuisploeg (Nederland) scoort in beide helften @ 6.50. Nederland een erg sterke aanval, Brazilie een erg sterke verdediging maar dit zou maar zo eens uit kunnen komen denk ik! Heb er 20 euro op staan, hopen dat ik morgen extra kan juichen!! :P
Ik speel met Toto bij de Sigarenboer, telt dat ook?
Haha nouja anders kun je ook wat verzinnen toch, ik bedoel, controle is toch onmogelijk! :P
In ieder geval, deze weddenschap heb ik echt afgesloten :P
Een tientje op Holland to qualify, notering 2.75 bij Titanbet!
In ieder geval, deze weddenschap heb ik echt afgesloten :P
[quote]Haha nouja anders kun je ook wat verzinnen toch, ik bedoel, controle is toch onmogelijk! :P In ieder geval, deze weddenschap heb ik echt afgesloten :P
To qualify voor wat? Halve finale?
[quote]Ik speel met Toto bij de Sigarenboer, telt dat ook?
Natuurlijk!
To qualify voor wat? Halve finale?
[quote]Ik speel met Toto bij de Sigarenboer, telt dat ook?
Natuurlijk!
Hakuna Matatttta.
Nederland - Brazilie X2 1,76 bij bwin... tip van vw crew;)! 20 euro op gezet.. hoop dat ik deze bet verlies... (halve finale nederland is me toch meer waard.. mocht dit niet zo zijn.. heb ik er nog iets aan..)
Nederland X2 1,76 bij bwin 100 euro erop gezet. Hopen op fout, net zoals robinnec hierboven:P en anders alsnog prijsje ook leuk :P
=
Nederland (1) bij Toto Select, de quotering was nog niet vrijgegeven maar ik heb hem in combinatie met Uruguay en Argentinië!
mijn weddenschap
Netherlands vs Brazil - Robinho (Brazilië)
Hoeveel overtredingen zullen er op de speler begaan worden?
Over 1.5 @ 1,75
afgesloten bij unibet
deze bet is inclusief extra tijd, en ik denk dat robinho wel een paar tikjes te verduren zal krijgen :)
Netherlands vs Brazil - Robinho (Brazilië)
Hoeveel overtredingen zullen er op de speler begaan worden?
Over 1.5 @ 1,75
afgesloten bij unibet
deze bet is inclusief extra tijd, en ik denk dat robinho wel een paar tikjes te verduren zal krijgen :)
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don