Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen

Beste leden,

Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!

De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.

De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.

Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.

Give it a go!

Hup hup naar de prijsvraag

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
182 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ziet er netjes uit. Helaas afgelopen weekend nog niet ingevuld.
Komt er wekelijks een prijsvraag?
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 29 sep. 2015 om 12:28
03060:
Ziet er netjes uit. Helaas afgelopen weekend nog niet ingevuld.
Komt er wekelijks een prijsvraag?

Absoluut, maar - zoals je wellicht al had gezien - wordt er her en der nog aan gewerkt.

Mochten jullie dus nog zaken missen of dingen ontdekken die anders kunnen, geef maar een gil!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Renjoll is de winnaar van de vorige prijsvraag, de volgende prijsvraag staat weer online, echter is deze dit keer alleen voor de Belgen

Klik hier om mee te spelen Hup hup naar de prijsvraag
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
denise92 Topic starter Geplaatst 4 okt. 2015 om 08:18
vincent129:
Renjoll is de winnaar van de vorige prijsvraag, de volgende prijsvraag staat weer online, echter is deze dit keer alleen voor de Belgen

Klik hier om mee te spelen , Hup hup naar de prijsvraag

Kunnen Belgische leden even bevestigen of de bovenstaande prijsvraag werkt? Schijnbaar zitten er nog wat technische mankementen in..
0 Vind ik leuk's
Bij mij werkt hij, Denise. Ik heb hem zonet ingevuld.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 4 okt. 2015 om 09:59
hypnotist86:
Bij mij werkt hij, Denise. Ik heb hem zonet ingevuld.

(y)
0 Vind ik leuk's
denise92:
vincent129:

Kunnen Belgische leden even bevestigen of de bovenstaande prijsvraag werkt? Schijnbaar zitten er nog wat technische mankementen in..

Meegedaan
Kleine opmerking : deze prijsvraag is enkel voor ons Belgen , maar waarom dan bijv ook niet alle vragen over de Belgische competitie ??
Voor sommige vragen moet je al een degelijke kennis hebben over bijv de Nederlandse Eredivisie , zou het ergens "normaal" vinden als deze prijsvraag bijv enkel voor Nederlanders was dat alle vragen dan ook over de Nederlandse voetbalcompetitie gaan.
Maar toch tevreden dat wij Belgen ook eens een prijsvraag krijgen (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 4 okt. 2015 om 11:34
spartacus:
denise92:
vincent129:

Meegedaan
Kleine opmerking : deze prijsvraag is enkel voor ons Belgen , maar waarom dan bijv ook niet alle vragen over de Belgische competitie ??
Voor sommige vragen moet je al een degelijke kennis hebben over bijv de Nederlandse Eredivisie , zou het ergens "normaal" vinden als deze prijsvraag bijv enkel voor Nederlanders was dat alle vragen dan ook over de Nederlandse voetbalcompetitie gaan.
Maar toch tevreden dat wij Belgen ook eens een prijsvraag krijgen (y) (y) (y)

(y) Gaan we zeker in de toekomst doen. Voor nu zijn we allang blij dat het werkt :)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 5 okt. 2015 om 11:17
De prijsvraag is nagekeken, maar belangrijk nog: het systeem lijkt helemaal goed te werken (y).

Van de welgeteld 6(!) inzendingen was die van footylover het beste. Als je even een berichtje naar mij stuurt, ga ik het speelkrediet voor je aanvragen.

Wij gaan de prijsvraag-pagina de komende weken verder uitwerken en uitrollen.
0 Vind ik leuk's
denise92:
De prijsvraag is nagekeken, maar belangrijk nog: het systeem lijkt helemaal goed te werken (y).

Van de welgeteld 6(!) inzendingen was die van footylover het beste. Als je even een berichtje naar mij stuurt, ga ik het speelkrediet voor je aanvragen.

Wij gaan de prijsvraag-pagina de komende weken verder uitwerken en uitrollen.

Hehe, eerste keer in mijn leven dat ik iets win :p
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.