VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen
Beste leden,
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
footylover:
Hehe, eerste keer in mijn leven dat ik iets win :p
Hehe, eerste keer in mijn leven dat ik iets win :p
Hoe gaaf is dat! Gefeliciteerd :)
Hakuna Matatttta.
tot hier de eerste 3 nuttige posts van voetttbalmaster20....geeeuw!
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
vinnie4451:
(y) & binnen 2 weken zie je die kerel hier niet meer...
duifbetting:
Nieuwe prijsvraag? :d
Volgende week (y)
Momenteel worden de laatste dingetjes verwerkt, inclusief fatsoenlijke vormgeving :-)
Dance like you never danced before.
denise92:
Volgende week (y)
Momenteel worden de laatste dingetjes verwerkt, inclusief fatsoenlijke vormgeving :-)
duifbetting:
Volgende week (y)
Nieuwe netbet prijsvraag staat online!
https://www.voetbalwedden.net/prijsvragen/netbet
ik zie de prijsvraag niet als ik op de link klik...ben ik de enige?
renjoll:
Probeer nu eens?