VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen
Beste leden,
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!
De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.
De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.
Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.
Give it a go!
Hup hup naar de prijsvraag
Groetjes,
Denise
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
vincent129:
Er komen ook prijsvragen voor Belgen mick maak je niet druk zo kan iedereen mee doen
mick1880:
Wederom niks voor Belgen na het afschaffen van de VW10 voor Belgen... Jammer
Wederom niks voor Belgen na het afschaffen van de VW10 voor Belgen... Jammer
Er komen ook prijsvragen voor Belgen mick maak je niet druk zo kan iedereen mee doen
Ok nu zijn we aan 't praten ;) Top
Ziet er goed uit!
Vraagje; het VW10 spel komt niet meer terug?
Misschien een rare vraag maar hoe kunnen we zien wie wat heeft ingevuld? Stel er komt een winnaar hoe kunnen we zien wat ze allemaal goed hadden? Niet verkeerd bedoeld hoor ik vertrouw vw 100 procent maar denk dat veel spelers zullen denken dat ze wel hadden willen zien wat de winnaars hebben ingevuld zodat ze er zeker van zijn dat het goed is nagekeken enso
bassiee:
Ziet er goed uit!
Ziet er goed uit!
Wordt nog aan gewerkt :-) We kunnen niet alles tegelijk regelen.
Dance like you never danced before.
Niet bereikbaar vanaf de telefoon? 404-foutmeldinkje....
-
nottripping:
Gaan we even naar kijken dan! (y)
Jammer dat je niet op mijn bericht reageert Denise...
totomaster:
Het klinkt misschien gek, maar ook ik weet niet alles ;-) Ik heb dus niet altijd direct een antwoord paraat.
Kortom; ga ik even voor je navragen aan de technische mensen hier.
Ah ok ik ben blij dat je ieder geval begrijpt wat ik bedoel want stel je zegt jantje heeft gewonnen dan moeten wij spelers dat maar accepteren terwijl we niet weten of jantje daadwerkelijk veel vragen goed had ;) Maar goed ik vertrouw erop dat het goed komt...